Gå til innhold

Seksuell lyst hos dere aktive par (trening)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om det er meg det er noe galt med. Jeg er veldig glad i å trene, men siden jeg bruker en del energi på dette merker jeg at jeg ikke har så mye energi til seksuelle aktiviteter. Hjelper ikke at kjæresten vil gjør det etter vi er lagt oss, som kanskje gjerne er litt senere enn jeg ville lagt meg i utgangspunktet så alt jeg vil er å sove. Da føler jeg meg bare kjip. Er ikke slik at jeg aldri har sexlyst, men har ikke overskudd til hver dag, kanskje 2-3 dager i uka. Kjæresten min driver ikke med trening så usikker på om det er det som gjør det eller ikke, tror ikke jeg hadde hatt lyst til hver dag uansett...

Hvordan er det med dere andre som trener en del?

Anonymkode: 21df6...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt omvendt her, jo mer trening, jo mer lyst. Men 2-3 ganger i uken er virkelig mer enn nok sex. Forventer din utrente kjæreste at du skal ha lyst på han/hun som utrent, og at du skal ha det hver dag? Get real, hadde jeg sagt til vedkommende da. 

Anonymkode: abc68...962

• Nyttig 4
Skrevet

Litt dobbelt. Å trene gir mer lyst og sterkeste musker i underlivet, samtidig kan jeg bli trøtt og kanskje ikke orke så mye sex samme dag som trening.

Hvorfor trener ikke kjæresten din da? 

Anonymkode: 21053...971

Skrevet

Jeg har aldri hatt så lite lyst på sex som etter jeg begynte å trene😊.

Mye trening for meg betyr fravær av lyst på sex.

Jeg har overskudd til å spise, sove og være med unga.

Anonymkode: 9700b...abc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei!

Jeg lurer på om det er meg det er noe galt med. Jeg er veldig glad i å trene, men siden jeg bruker en del energi på dette merker jeg at jeg ikke har så mye energi til seksuelle aktiviteter. Hjelper ikke at kjæresten vil gjør det etter vi er lagt oss, som kanskje gjerne er litt senere enn jeg ville lagt meg i utgangspunktet så alt jeg vil er å sove. Da føler jeg meg bare kjip. Er ikke slik at jeg aldri har sexlyst, men har ikke overskudd til hver dag, kanskje 2-3 dager i uka. Kjæresten min driver ikke med trening så usikker på om det er det som gjør det eller ikke, tror ikke jeg hadde hatt lyst til hver dag uansett...

Hvordan er det med dere andre som trener en del?

Vi har det også sånn. Skal vi pule må vi nesten ta treningsfri den dagen...

Anonymkode: 73cb1...0bb

• Nyttig 1
Skrevet

Får bare mer energi og overskudd av treningen! Enda mer sex. 😁

Anonymkode: fe4a4...892

Skrevet

Jeg er småbarnsmor og trener. Jeg kunne godt hatt sex hver dag, men har dessverre mistet all lyst på den late og giddesløse mannen min da.

Anonymkode: dd01d...daf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Får bare mer energi og overskudd av treningen! Enda mer sex. 😁

Anonymkode: fe4a4...892

Tror det kanskje spørs hvor mye man trener? Jeg snitter mellom 12-20 timer, men i hvilkeuker (10-12t) har jeg absolutt mer overskudd til sex :)  Føler meg sykt ego, men det er det som er viktig for meg nå, og 2 ganger i uka er jo ikke så lite? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har det også sånn. Skal vi pule må vi nesten ta treningsfri den dagen...

Anonymkode: 73cb1...0bb

Hehe godt å høre det ikke er meg. 

Skrevet

Får ofte mer sexlyst av trening. Men jeg kommer alltid til å prioritere søvn over sex. Om jeg legger meg senere enn vanlig er det uaktuelt med sex. Dersom vi legger oss tidlig stiller jeg gladelig opp. Hos oss er det stort sett morgensex som gjelder uansett.

Synes forøvrig at 2-3 dager i uka er et supert kompromiss om han ønsker sex daglig og du ikke. Da stiller du opp i veldig stor grad.

Anonymkode: e899c...944

Skrevet

Samme her. Sliten av trening gir null lyst på sex , sex blir et ork når kroppen trenger hvile og restitusjon 

Anonymkode: 63b60...d61

• Nyttig 1
Skrevet

Både mannen min og jeg trener mye, og vi har begge overskudd til sex. Men det blir nok max tre ganger i uka likevel. Det er jo ikke lite sex? 

Anonymkode: 81ed6...907

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Både mannen min og jeg trener mye, og vi har begge overskudd til sex. Men det blir nok max tre ganger i uka likevel. Det er jo ikke lite sex? 

Anonymkode: 81ed6...907

Det er veldig mye mer en gjennomsnittet.

Vi har nesten aldri sex. Orker ikke.

overskuddet vårt går med til trening. 

Anonymkode: 9700b...abc

Skrevet

For meg gir trening økt sexlyst. Det går litt på det med å føle seg attraktiv. Ligger jeg på sofan hele dagen føler jeg meg dass, og har lite lyst på sex. Har jeg svettet og føler meg fresh etter en dusj, så er jeg klar for alt.

Anonymkode: 3260f...c4b

Skrevet

Mer aktivitet og trening gir også økt sexlyst her. I tillegg er det jo generelt bra for helsa og blodomløp som igjen gir bedre ereksjon :)

Anonymkode: 788d9...8d5

Skrevet

Helt klart mer lyst etter jeg begynte trene mye! Og mye mer overskudd! Klarer mye lengre økter også, og kan ofte ha flere runder i løpet av en natt!

Men vi har fortsatt ikke sex oftere enn 1-2 dager i uka... Det er nok for oss begge. Kvalitet over kvantitet! :ler:

Anonymkode: e5b38...c1e

Skrevet

Begge vi får økt sexlyst av å trene. Har vel noe med at vi begge får overskudd av å trene. Mannen elsker å kle av meg og ta meg før jeg hopper i dusjen etter trening (en liten fetisj der, kanskje?) 🤭 Jeg elsker å ha sex med ham når han er nydusjet etter trening. Han er så påkoblet og ereksjonen er ekstra hard etter trening. 

Anonymkode: 418d9...68a

Skrevet

Vi trener begge to, har ganske lik lyst. Han er skikkelig mannete mann som trener styrke og kondisjon. Markante skuldre, armer, brystmuskler, rygg, mage 🤩 trener selvfølgelig bein også 😅 Han får energi av å trene sier han.

Jeg har energi hele tiden, uansett. Og sex har ikke noe med energi å gjøre, det har med lyst.

Lyst på nærhet. Koseknulling som vi sier. Nærhet og intimitet. Han ligger oppå meg mellom beina mine, klassisk misjonær. Rolig. Holder rundt hverandre, ser på hverandre, kliner, kjenner kuken hans fyller meg. 

Eller like gjerne meg på topp, ingen sprett og hopp og akrobatikk eller tempo. Kan lene meg inntil han, holdet rundt hverandre,  jeg vugger frem og tilbake, gnir klitten mot han menst kuken er inne i meg. Eller kanskje jeg lener meg over han og lar brustene falle perfekt i munnen hans.

Eller enda bedre. På sofaen når barna har lagt seg eller er ute en tur. Jeg lar trusa gli tilside og setter meg oppå han og rir han sittende i sofaen. Dette er nok min favoritt.  Dette er for nærhet og intimitet. Trenger ikke noe nevneverdig energi, bare følelsesene for kjæresten min er nok.

Sex trenger ikke alltid være så utrolig omfattende er min mening. Intimiteten er viktigere enn anntal stillinger og orgasmer.

Anonymkode: a46f1...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...