Gå til innhold

Lukt av tøymykner, ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt tøymykner når jeg vasker klær selv, og syns det er like ille når folk stinker tøymykner som svette eller for mye parfyme. Kunstig ekkel lukt! 

Flere som syns det? 

Anonymkode: bdf07...d34

• Liker 14
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter grusomt

Anonymkode: abec6...5ef

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg reagerer på all parfymebruk, så for min del kan folk gjerne bruke mindre. 

Anonymkode: bb750...b62

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har alltid likt og brukt tøymykner fordi jeg syntes de luktet så godt. Men i det siste så bruker jeg den mindre og mindre, for er lei av lukta og da mener jeg alle lukter.

Anonymkode: 54c63...ec1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har alltid likt og brukt tøymykner fordi jeg syntes de luktet så godt. Men i det siste så bruker jeg den mindre og mindre, for er lei av lukta og da mener jeg alle lukter.

Anonymkode: 54c63...ec1

Må være fælt. Hva skjer når en er lei alle lukter?

Anonymkode: c1551...abc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri brukt tøymykner når jeg vasker klær selv, og syns det er like ille når folk stinker tøymykner som svette eller for mye parfyme. Kunstig ekkel lukt! 

Flere som syns det? 

Hater det. Det er grusomt. Værste lukta jeg kjenner i hus, er tøymykner og våt bikkje lukt. Gammel mat lukter himelsk i forhold 

Anonymkode: 0662e...562

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker tøymykner, omtrent alle de forskjellige duftene. Men jeg vet at mange ikke synes så mye om det. 

Anonymkode: 27c62...ce9

• Liker 15
  • Hjerte 2
Skrevet

Lukter bæsj. 

Anonymkode: 1b76d...970

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må være fælt. Hva skjer når en er lei alle lukter?

Anonymkode: c1551...abc

Jeg trenger ingen kunstig lukt for å skjønne at klær er rene. Rent lukter friskt uten noen tilsatt duft. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Elsker tøymykner, men lukten forsvinner i tørketrommelen. Så er det jo noe med hvor mye man bruker også da..

Anonymkode: 0bbf5...4c3

• Liker 5
Skrevet

Elsker lukten av tøymykner. Bruker de som lukter mest og best. Milo tøymykner til ull er også helt obligatorisk. 

Anonymkode: 43e08...d83

• Liker 12
Skrevet

Synes lukta er kvalmende. Misliker når barna får besøk og klærne stinker tøymykner, føler lukta henger igjen i huset lenge etterpå

Anonymkode: c5f60...a9e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kom inn i en leilighet på jobb en gang, der noen hadde brukt alt for mye tøymykner med eple'duft' (stank) på håndklær før de hadde dem i trommelen. Jeg kødder ikke når jeg sier at luften smakte eple og såpe.

Det eneste som lukter verre enn tøymykner er Ariel vaskemiddel. Fysj!

Anonymkode: 54895...898

• Liker 2
Skrevet

Det er forferdelig!

Anonymkode: 161a3...426

• Liker 2
Skrevet

Den blå til softlan! Nydelig, digger den, brukt i mange, mange år

Anonymkode: 8123a...cd4

• Liker 8
Skrevet

Grusomt. Mannen kom hjem med en blomstrete skyllemiddelsgreie én gang. Den luktet som sånn do-spray 🤮

Jeg får migreneanfall når folk bruker parfyme, så jeg prøver å begrense skaden ved å bruke parfymefritt selv. Både til klesvask og til kroppen!

Anonymkode: 9cc86...2da

• Liker 5
Skrevet

Lukten av tøymykner fremmer mine verste fordommer. Jeg føler med engang at dette er enkle folk. Fornuften er jo krystallklar på at dette ikke stemmer. Men kanskje det trigger minner fra røykfylte hjem ispedd en eim av tøymykner  

Kjenner bokstavelig at tom smaksløkene i tunga dirrer av misnøye når molekylene treffer ved innpust. Makter jo ikke å puste med nesen!

Anonymkode: 25403...534

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lukten av tøymykner fremmer mine verste fordommer. Jeg føler med engang at dette er enkle folk. Fornuften er jo krystallklar på at dette ikke stemmer. Men kanskje det trigger minner fra røykfylte hjem ispedd en eim av tøymykner  

Kjenner bokstavelig at tom smaksløkene i tunga dirrer av misnøye når molekylene treffer ved innpust. Makter jo ikke å puste med nesen!

Anonymkode: 25403...534

Kom til å tenke på vår tidligere nabo. Sønnen vår var venn med gutten der. Han stinket en blanding av ekstremt mye røyk og ekstremt mye parfyme 🤮 Sikkert for å kamuflere røyklukten

Anonymkode: 9cc86...2da

Skrevet

Lukter dritt

Anonymkode: 21d80...123

• Liker 2
Skrevet

Elsker tøymykner, blå softlan er favoritten😍 Digger å legge meg nydusjet i et svalt soverom med nyvasket og mykt sengetøy som lukter fresht. Har alltid døren åpen på vaskerommet når jeg har på tørketrommelen, da brer lukten seg i hele leiligheten. Merker om jeg tar en dusj hos andre som jeg vet ikke bruker tøymykner, er håndklærene og ubehagelig å tørke seg meg, i tillegg lukter håndklærene surt.

• Liker 14
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...