AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 Hei dere, Jeg bor med to veldig søt jenter, men en av de har dovaner som påvirker hverdagen min, de er ikke til å fatte. Det er ufyselig opp til setet og på setet, og jeg forstår dette ikke. Jeg sliter med å ha denne samtalen med en voksen og ordentlig jente som burde ha gode vaner. Hun er jo ikke mann 😅 Vi vasker hver uke, men den holder seg ikke ren mer enn en dag. Er jeg for streng med at doen alltid skal være hvit og ren på alle synlige flater, inkl ringen? Hvordan tar man samtalen om at hun må endre seg uten å få henne til å føle seg ille? Hun ser det jo ikke selv... hvis du ikke er sensitiv; Hun legger igjen bæsjflekker bakpå toalettsetet (hver dag, og jeg vasker dette hver dag.. tror hun ikke tørker seg ordentlig og setter seg for langt bakpå), har brune "skvettflekker" (dere skjønner hva jeg mener) til langt under og på rimmen av dosetet, og det er ofte mye røde flekker over alt. Hun andre jeg bor med er yngre og er for busy til å bry seg. Dette er så flaut hver gang jeg har besøk, og jeg har begynt å mislike veninna mi skikkelig på grunn av at det Anonymkode: 3b109...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Æsj🤢 Du må jo si fra! Går jo ikke an å leve sånn! Ta bilder av doen hver gang og print dem ut og vis og forklar at det der er uhygienisk og uakseptabelt. Det er noemalt å vaske doen etter seg, det er ikke vanlig å ha flekker noen steder på do. Anonymkode: 36021...79f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Yikes, flytt. Med slik hygiene på do kan du tenke deg hvordan kjøkkenet ville sett ut med blacklight Anonymkode: 8201c...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Hmm, høres jo rett og slett som om hun har en skrue løs.. Ville hengt opp en lapp. Anonymkode: 3ed13...5c2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 Ta en felles samtale m begge to. Ikke poengter HVEM som gjør dette, men bare si at det plager deg veldig at doen etterlates så stygg og at dere må finne felles regler for hvordan man vasker og forlater ulike rom. Dette er mest flaut for henne- ikke for deg! Anonymkode: b0bcf...696 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Del Skrevet 5. desember 2023 Hvor gammel er denne jenta som bæsjer ned toalettet? Anonymkode: 1133b...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 5. desember 2023 #7 Del Skrevet 5. desember 2023 Vær direke, en til en, og vis hvordan det skal vaskes. Hun har dårlig botrening, og blir ikke bedre av seg selv. Det ville være en bjørnetjeneste å ikke si fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Kan vel umulig være mer en to tre bilder i en felleschat av problemene før det er løst as. med en liten sånn "Hey girlies, vet ikke med dere, men jeg synes det er god kotyme å bare, jeg vet ikke, vaske bort dritten når man søler sånn her, her er do-rensflaska, her er børsten, ta en kjapp titt over hver gang dere er på do så slipper vi "utedo" feeling på toalettene våre. thanks!" Anonymkode: f8b8b...534 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 Ta det direkte med henne, ta henne med inn på toalettet og pek på. Ikke vær like konfliktsky som alle andre rundt henne tydeligvis har vært hele livet hennes. Anonymkode: b4cf8...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. desember 2023 #10 Del Skrevet 5. desember 2023 Sånne ting må man bare si rett ut: "Du griser ned doen hver dag, uten å vaske etter deg. Det må du faktisk gjøre." Om folk ikke tåler det, så er det deres eget problem, ikke ditt, Det er ikke farlig at folk blir litt sure innimellom. Det er mer skadelig å vaske andres dritt, bokstavelig talt, enn å ta et oppgjør som gjør at man trives bedre under samme tak. Folk må slutte å være redd for å snakke sammen, Det er et reelt problem du har, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Del Skrevet 5. desember 2023 Dette er ikke normalt! Hvordan er hun på kjøkkenet? Jeg bodde i hybelhus og delte toalett med 9 andre studenter. Kan ikke huske en eneste gang at noen la igjen dritten sin på setet 🤮 Ville sagt neste gang til henne at hun glemte å vaske etter seg på toalettet. Anonymkode: ca3f3...b01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå