Gå til innhold

Hvor stor forskjell merket du på datingen når du fikk bedre kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann er jeg selv i prosessen å bygge muskler (er slank fra før) og får flere og flere komplimenter fra menn merker jeg (menn som trener stort sett og vet hvor mye arbeid det er), og mer vennligsinnede damer. Har ikke oppdatert bildene på datingprofil enda, men lurer på hvordan jeg kan vise frem bra kropp på datingprofilen uten at det blir for åpenbart.  Får ta det nærmere sommeren når jeg har fått enda betre kropp tenker jeg.

Til dere som har slanket dere eller bygget muskler og blitt mer "fit", har dere merket stor forskjell på datinglivene deres?

Anonymkode: bbde4...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann er jeg selv i prosessen å bygge muskler (er slank fra før) og får flere og flere komplimenter fra menn merker jeg (menn som trener stort sett og vet hvor mye arbeid det er), og mer vennligsinnede damer. Har ikke oppdatert bildene på datingprofil enda, men lurer på hvordan jeg kan vise frem bra kropp på datingprofilen uten at det blir for åpenbart.  Får ta det nærmere sommeren når jeg har fått enda betre kropp tenker jeg.

Til dere som har slanket dere eller bygget muskler og blitt mer "fit", har dere merket stor forskjell på datinglivene deres?

Stor forskjell. Utseende er absolutt alt på disse datingappene for oss menn. Ta en selfie eller to der du har på deg en stram t-skjorte. Det viser alt på en passe subtil måte. 

Anonymkode: b0df2...61a

• Nyttig 1
Skrevet

En venninne av meg gikk ned ca 20 kilo. Fikk plutselig masse Facebook-meldinger fra diverse menn.. 

Anonymkode: 950f6...5e9

Skrevet

Kan nok tenke meg det er stor forskjell ja. 

Det er jo derfor så mange bruker gamle bilder av seg selv... 

Skrevet

Bare ikke ta selfie i baris, iallefall ikke foran speilet på treningssentret.. men som en over her sier, med ei t-skjorte der vi ser konturene av en velbygget kropp funker bra👌🏼 Eller ei skjorte med opprettede ermer. Subtilt er ordet.

Anonymkode: 22763...a13

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stor forskjell, ikke bare på datingen men på andres syn på meg. Før, da jeg var frisk, sylslank og med uthvilt, blidt ansikt, så fikk jeg bedre behandling enn jeg gjør nå som lettere overvektig, syk og med slitent ansikt. Noe særlig oppmerksomhet fra menn fikk jeg aldri, da jeg har stygt ansikt. Men den generelle behandlingen av meg fra folk flest var bedre da jeg var undervektig.

Anonymkode: 8ca7b...d92

Skrevet

Det handler nok i like stor grad om selvtillit, for det sitter ofte sammen med hvordan du ser på deg selv kroppslig

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenker på stram pologenser. Jeg tror forøvrig at det mest tiltrekkende med ditt treningsprosjekt er at du har trent på deg selvtillit og energi.

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...