AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Hei, Møter en mann (og har tidligere også hatt en kjæreste) hvor det er fantastisk stor lidenskap - sånn "får ikke puste" typ 😄 Det kan ikke bli noe mellom oss, men er inneforstått med at en ektemann/samboer kanskje ikke ligger i kortene for meg. (Var i et 11 år langt forhold som tok slutt for 3 år siden) Men, tenker at jeg er heldig som har opplevd lidenskap.. eller er det helt vanlig, og noe de fleste får med seg i livet? 😊 Anonymkode: 39888...b06 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan ikke bli noe mellom oss, Det er kanskje nettopp det som gjør det så sterkt. Ofte derfor utroskap kan være vanskelig å motstå - ulovlig og dertil mer intenst og passion. Anonymkode: 59d7c...bd9 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Hvorfor er du heldig som har opplevd det..? Jeg har ikke opplevd det, og det er jeg heller takknemlig for. Jeg trenger overhodet ikke voldsomme følelser i livet mitt. Å ha så voldsomme følelser høres bare kjempeslitsomt ut. Anonymkode: 8751f...651
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Det er ikke unikt nei. Anonymkode: b0bc8...120 2
ennivk Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Det er helt vanlig. Jeg synes ikke du er heldig. Godt mulig du kjenner på disse intense følelsene fordi det ikke kan bli noe mellom dere. Jeg vil heller oppleve kjærlighet enn intens lidenskap. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er du heldig som har opplevd det..? Jeg har ikke opplevd det, og det er jeg heller takknemlig for. Jeg trenger overhodet ikke voldsomme følelser i livet mitt. Å ha så voldsomme følelser høres bare kjempeslitsomt ut. Anonymkode: 8751f...651 Det hørtes trist ut å føle det slik. Jeg sier ikke at det er trist for deg, men det hadde det vært for meg. Jeg er så glad for å ha opplevd (og opplever) dette! Den altoppslukende følelsen som kan oppstå mellom to personer. Når omgivelsene bare blir som hvitt støy. Hvor hvert et fiber i kroppen lengter etter den en andre. Et behov for å være nære. Se på, beføle, være inntil og ha sex fylt av lidenskap. Hvor man bare smelter sammen. Jeg unner virkelig alle å få oppleve dette i løpet av livet. Jeg var så heldig at han jeg opplevde dette med også ble min mann. Har kjent på kåtskap, forelskelse og begjær tidligere altså, men ikke som dette. Og det beste er at selv når nyforelskelsen roet seg så bestod lidenskapen og kjærligheten. Over 15 år etter så har vi samme trang til å bare omfavne hverandre fullt og helt. Fortsatt må vi ringe hverandre i løpet av arbeidsdagen. Må kjenne hverandres nakne hud hver dag. Styrke på. Se på. Og ikke minst; ha frisluppet og lidenskapelig sex så mye vi får til. Har jo skjønt at vårt (klissete) forhold ikke er for alle og slett ikke er normalen, men jeg har ikke kunnet tenkt meg noe annet. Vi stortrives slik som dette. Også betyr det jo svært lite hva andre måtte mene om vårt forhold, for det eneste som betyr noe er at vi elsker det og har det fint sammen. Anonymkode: d1417...f72 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Lidenskapen hadde dødd om det hadde blitt dere to. Men ja, har opplevd det to ganger og kunne egentlig ikke bli noe mer. Da det ble noe mer var utilgjengeligheten over og forholdet ble helt steindødt. Anonymkode: da06d...c97 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Ts her. Da er du jo bare kjempeheldig du som skrev over her. Det kan være for min del så sterkt fordi jeg vet det ikke bør skje eller at det blir noe. Kunne virkelig ønske jeg hadde tilfeldighetene på min side og møtte noen det ble kjærlighet med. Ikke bare lidenskap. Jeg tror selv jeg er en bra dame som ville gitt alt for den jeg er sammen med. Men har gitt opp, og driver på med bare tull istedetfor. Kanskje enklere slik.. 😔 Anonymkode: 39888...b06
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Det er helt vanlig i starten av forhold og spesielt i "umulige" forhold. Anonymkode: f78ed...2c8 2 1
exictence Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Jeg føler meg heldig som har oplevd det. Det var intense følelser på både godt og voldt. Føler meg nå ferdig med det. Vil heller nå ha masse god kjærlighet hvor jeg ikke føler de intense følelsene som går opp og ned. Men er glad jeg har opplevd det. Og glad nå for at jeg er ferdig med det. Endret 5. desember 2023 av exictence 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Godt sagt. Blir slitsomt i lengden. Ts Anonymkode: 39888...b06
Blåjojo Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 Jeg ser på det som ganske vanlig. Opplevd det flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 Tror ikke det er så uvanlig, jeg både har det sånn nå og har opplevd det før. Han jeg er sammen med elsker og begjærer jeg. Går det for lang tid uten hverandre (2 dager) så kjenner jeg lengselen etter han rir meg. Og når jeg ser han blir jeg hver gang overrasket over hvor sinnsykt kjekk han er. Vi har et sunt, godt, trygt forhold, med en dyp kjærlighet til hverandre og familien vi holder på å sveise sammen. Jeg har tidligere vært vilt forelsket, varer sjelden. Og jeg har kjent på kun begjær, kan da også bli forelsket. Kanskje du føler så sterkt fordi det ikke kan bli dere? Anonymkode: 50b74...f91
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har også hatt kjæreste forhold som har vært intens! Det gav meg egentlig litt skrekken, for hverken jeg eller han var spesielt gode på å regulere følelser på den tiden. Men, følelsene varte i åresvis forholdet vårt varte i 2år og var like intenst hele perioden. Nå, er jeg DYPT forelsket. Det er anderledes den er ikke like "masete" /"desperat". Men, lidenskapelig og DYP! Håper og tror det vil vare. (Møtte han like etter det forholdet jeg nevnte over. ) Det, forholdet gav meg så skrekk, at jeg skygget banen. Den gang da. Nå, maaange år senere har vi tatt opp kontakten, og følelsene er der enda. Denne gangen dypere. Men, nå denne gangen skal jeg ikke slippe taket! Vil aldri være i kjærlighetsløse forhold igjen! Anonymkode: 523a4...193
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 exictence skrev (10 minutter siden): Jeg føler meg heldig som har oplevd det. Det var intense følelser på både godt og voldt. Føler meg nå ferdig med det. Vil heller nå ha masse god kjærlighet hvor jeg ikke føler de intense følelsene som går opp og ned. Men er glad jeg har opplevd det. Og glad nå for at jeg er ferdig med det. Kan du styre det så mekanisk? Anonymkode: 50b74...f91
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 Har opplevd det 3 ganger selv er 40 år. Glad jeg har opplevd det men er også utrolig tøft å miste det. Anonymkode: 6fe91...cfb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd det 3 ganger selv er 40 år. Glad jeg har opplevd det men er også utrolig tøft å miste det. Anonymkode: 6fe91...cfb Det er det. Men, er du ikke glad for å ha elsket så intenst ? Ja, jeg skal aldri igjen si "nei". Til det å elske. Det er så magisk! Og alle som elsker er virkelig heldige ! 😍🥰 Anonymkode: 523a4...193
ennivk Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts her. Da er du jo bare kjempeheldig du som skrev over her. Det kan være for min del så sterkt fordi jeg vet det ikke bør skje eller at det blir noe. Kunne virkelig ønske jeg hadde tilfeldighetene på min side og møtte noen det ble kjærlighet med. Ikke bare lidenskap. Jeg tror selv jeg er en bra dame som ville gitt alt for den jeg er sammen med. Men har gitt opp, og driver på med bare tull istedetfor. Kanskje enklere slik.. 😔 Anonymkode: 39888...b06 Det handler ikke om tilfeldigheter, men hva du tror du fortjener og hvilke valg du tar. Når du kommer dit at du ikke er redd for å være alene, når du slutter å drive på med tull for å føle at du er verdt noe og når du ikke tar til takke med noe annet enn kjærlighet fordi du vet at du fortjener det, DA kan du få akkurat det du ønkser deg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Da er du jo bare kjempeheldig du som skrev over her. Det kan være for min del så sterkt fordi jeg vet det ikke bør skje eller at det blir noe. Kunne virkelig ønske jeg hadde tilfeldighetene på min side og møtte noen det ble kjærlighet med. Ikke bare lidenskap. Jeg tror selv jeg er en bra dame som ville gitt alt for den jeg er sammen med. Men har gitt opp, og driver på med bare tull istedetfor. Kanskje enklere slik.. 😔 Anonymkode: 39888...b06 Du ligger med en opptatt mann du, eller så er du allerede i et forhold. Utroskap dreper alt. Gå og ta deg en bolle. Anonymkode: cf886...c59 2
ennivk Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er det. Men, er du ikke glad for å ha elsket så intenst ? Ja, jeg skal aldri igjen si "nei". Til det å elske. Det er så magisk! Og alle som elsker er virkelig heldige ! 😍🥰 Anonymkode: 523a4...193 Å elske er ikke det samme som å oppleve intense følelser, sterk kjemi, magsik sex og lidenskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå