AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Vi har vært sammen i 10 år, har flere barn, og har hatt hektiske år med mange bekymringer. Jeg ønsker mer sex, og han vet ikke hvorfor sexlysten er så dårlig. Han trener veldig mye og testosteronnivået er normalt. Han sier han elsker meg, og ønsker mer nærhet, men har nesten ikke behov for sex lenger. Vi har sex når det begynner å bli lenge siden, sikkert fordi han føler et press om det. Han kan bli tent om vi ligger under samme dyne, men det gjør vi jo nesten aldri.. Jeg tar nesten aldri initiativ mer, for det er så vondt å bli avvist gang på gang. Noen som har gode tips for å få i gang sexlivet igjen? Og så syns jeg jo det er litt unødvendig at jeg som har et over gjennomsnittet høyt sexbehov er sammen med en mann med lav sexlyst, når det skal finnes så mange menn med høy sexlyst Anonymkode: 94e14...6c7
norw Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Swingers Anonymkode: 68dac...721 Det vil i de aller fleste tilfeller bare være ødeleggende. Endret 5. desember 2023 av norw 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 "Hektiske år med mange bekymringer". Det er drepen for sexlysten. Å kose og ta på og være nær, uten å "presse" om sex, kan hjelpe. I det man føler at sex er noe man "må", at det blir en plikt man må gjennomføre, er det også fullstendig drepen for alt av lyst. Anonymkode: 0a215...260
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i 10 år, har flere barn, og har hatt hektiske år med mange bekymringer. Jeg ønsker mer sex, og han vet ikke hvorfor sexlysten er så dårlig. Han trener veldig mye og testosteronnivået er normalt. Han sier han elsker meg, og ønsker mer nærhet, men har nesten ikke behov for sex lenger. Vi har sex når det begynner å bli lenge siden, sikkert fordi han føler et press om det. Han kan bli tent om vi ligger under samme dyne, men det gjør vi jo nesten aldri.. Jeg tar nesten aldri initiativ mer, for det er så vondt å bli avvist gang på gang. Noen som har gode tips for å få i gang sexlivet igjen? Og så syns jeg jo det er litt unødvendig at jeg som har et over gjennomsnittet høyt sexbehov er sammen med en mann med lav sexlyst, når det skal finnes så mange menn med høy sexlyst Anonymkode: 94e14...6c7 Jeg forstår deg og jeg er mann men har det motsatt. får ikke nok sex. Det er en lit vanskelig situasjon. Du går rundt å er kår hele tiden og for meg så går det noe ut over humøret og vurderer treff med andre. Når dere har sex fungerer det da at dere begge blir tilfredsstilt? Hva sier han når du ønsker mer sex for du tror vel ikke at han har noen på si som du ikke vet om. Jeg bare spør deg. Tror du han runker seg? Kan han være åpen for at du møter andre? Det var bare noen av nine tanker
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og så syns jeg jo det er litt unødvendig at jeg som har et over gjennomsnittet høyt sexbehov Trolig har du vel ikke det, men det føles bestandig slik, når savnet er der. Han føler nok også på det å ikke strekke til. Han må være med å eie problemet, ellers er det ingen vits i å prøve å få ham med på noe, enten det er å komme opp på nivå selv, eller å åpne opp for sex med andre. Anonymkode: e53be...bc1
Trolltunge Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Menn har like ulikt behov for sex som kvinner har det . Ja det er best å være sammen med en man passer noenlunde sammen med angående dette. Dette også.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Velkommen i klubben. Anonymkode: 49f9c...403
Trolltunge Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Trolig har du vel ikke det, men det føles bestandig slik, når savnet er der. Han føler nok også på det å ikke strekke til. Han må være med å eie problemet, ellers er det ingen vits i å prøve å få ham med på noe, enten det er å komme opp på nivå selv, eller å åpne opp for sex med andre. Anonymkode: e53be...bc1 Dette. Er man seksuelt sulteforet, i et forhold med en som har noe lavere behov enn du selv har, vil dette ta urimelig mye tanker og være forstyrrende langt utover hva man egentlig hadde hatt behov for dersom man fikk tilstrekkelig sex etter sitt behov. Sitt egentlige behov for sex vet man ikke før man over tid har levd i en situasjon der man jevnt over har sitt behov dekket. Da jeg var I forhold til mann med lavere behov enn meg kunne jeg mer eller mindre ha sverget på at jeg ønsket og trenger sex hver dag, men det var kun at jeg i forhold til mitt behov var sulteforet som "snakket". På minus i forhold til det behovet man har er man mer eller mindre konstant "sulten", men det betyr ikke egentlig at man hadde ønsket sex hele tiden/hver dag om man var i forhold hvor man var tilfredsstilt jevnt over. Det trenger egentlig ikke være veldig stort gap mellom behovet man har og hva man får før man går med en slags konstant "sult". Jeg skriver bevisst sult, for det ville være det samme om man konsekvent fikk litt for lite mat. Da ville man nærmest konstant gå rundt sulten, selv om det bare var litt mer mat man jevnt over trengte, ikke nødvendigvis dobbelt så mye, eller fem ganger så mye. Endret 5. desember 2023 av Trolltunge 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kan bli tent om vi ligger under samme dyne, men det gjør vi jo nesten aldri.. Jeg tar nesten aldri initiativ mer, for det er så vondt å bli avvist gang på gang. Noen som har gode tips for å få i gang sexlivet igjen? Og så syns jeg jo det er litt unødvendig at jeg som har et over gjennomsnittet høyt sexbehov er sammen med en mann med lav sexlyst, når det skal finnes så mange menn med høy sexlyst Anonymkode: 94e14...6c7 Da må du mase mer. Kjøp nytt sexy undertøy Anonymkode: f5c94...991
Traktor Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han trener veldig mye og testosteronnivået er normalt. Holder du deg i form da? Og tar du din del av husarbeid og barn? Endret 5. desember 2023 av Traktor
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han trener veldig mye og testosteronnivået er normalt. Han sier han elsker meg, og ønsker mer nærhet, men har nesten ikke behov for sex lenger. Anonymkode: 94e14...6c7 Jeg også trener mye, spesielt styrke. Er i god form med et testosteronnivå i øvre sjiktet av normalområdet. Jeg har sjeldent lyst på sex. Jeg lar meg alltids lokke med. Er glad i sex. Men kan lett, LETT gå et år uten sex, også i forhold. Sex handler om ca 1 million ulike faktorer. Testosteron er kun 1 av dem. Anonymkode: 98193...87b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): eller å åpne opp for sex med andre. Anonymkode: e53be...bc1 Jeg har tilgode å høre om et dysfunksjonelt forhold som ble bedre av å «åpne det». Åpent forhold er noe man vurderer som et krydder. Som et supplement til et allerede velfungerende forhold. Om ikke er det dømt til å mislyktes. Samtidig. Hvorfor har man en kjæreste om man like gjerne vil ha sex med andre?(som monogam) Det vanlige er å ville ha sex ned partner og ikke en eller annen random, samtidig som man har en kjæreste. Om man like gjerne kan knulle andre en kjæresten (som monogam), så skjønner jeg ikke hvorfor man har kjæreste. Anonymkode: 98193...87b 1 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker mer sex, og han vet ikke hvorfor sexlysten er så dårlig. Han trener veldig mye og testosteronnivået er normalt. Det er ikke at treningen «tar» overskuddet han trenger for å ha sex? Forsøk å tilnærme deg han om morgenen når kroppen er mest uthvilt og testosteron nivået er på topp. Hvordan er han utenom husets vegger og faste rutiner. Får du sex på ferier, hytteturer, hoteller etc? Kan dere finne på litt koselige ting for bryte vante mønstre? Vi har forresten felles dyne, ligger nakne og da er veien til nærhet og sex kort.
Millinea Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 Hvorfor sover dere ikke under samme dyne? Man må skape situasjoner der ting kan eskalere. Legge opp til det. Tenker man er heldige i et forhold etter 10 år hvis man ikke aktivt må jobbe for å holde liv i sexlivet.
ole40 Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 Har vøri i samme situasjon, sexlivet dabber av... kan være dere ikke er nok lystne på hverandre. Snakk om sex. Server hverandre drømmer. Være alene sammen, og prøv å få igang god sex. Fungerer det ikke... dere er vel som for meg, dere er blitt samarbeidspartnere og ikke kjærester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå