Gå til innhold

Jeg kjører/henter alltid han, han sier nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg endre på denne dynamikken i forholdet mitt.. Jeg tilbyr meg alltid å både kjøre og hente min samboer, og han er heller ikke flau over å spørre om jeg kan kjøre hjem 2-3 andre som regel. Jeg gjør dette uten problem, fordi jeg synes det er hyggelig å vite at han kommer seg til og fra trygt.

Jeg selv er ute maks 3 ganger i året, og når jeg spør om han kan enten hente eller kjøre, sier han nei. Jeg har flyttet 3 t fra familie for å bo med han, så jeg har ingen nære å spørre når det først er noe.. 

Men nå er jeg så dritt lei, skal jeg bare si nei neste gang han spør om jeg kan kjøre og hente?.. En vinter det var slutt mellom oss, ble jeg altfor beruset og spurte pent om han kunne hente meg, da sa han også nei og det endte opp med at jeg ble utsatt for overgrep. Dette vet jo ikke han, og mener absolutt ikke at det er hans feil, men har prøvd å forklare smått hvorfor jeg ikke er komfortabel med å bli kjørt hjem av ukjente menn..  Men nå er jeg bare så lei av å ikke kunne forvente det samme tilbake av han..

Anonymkode: 58c66...e01

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier det ikke seg selv? Slutt å kjør ham!

Anonymkode: 72638...1aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva sier han når du tar dette opp med ham, at du kjører ham men han ikke kjører tilbake?

Anonymkode: 1de9a...1cc

• Nyttig 1
Skrevet

"Hei. Bare så vi er allignet på kjørereglene i forholdet vårt: skal vi kjøre og hente hverandre når det er behov for det, eller skal vi ikke?"

Anonymkode: 9f6f2...dae

• Nyttig 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har flyttet 3 t fra familie for å bo med han,

Anonymkode: 58c66...e01

Flytt tilbake.  

Anonymkode: d6f51...0a6

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Du gir og han tar. Hvor mange flere områder i forholdet gjelder dette? Hvor du gir og gir og ikke får noe tilbake.

• Liker 2
Skrevet

En mann som er slik har flere andre svært negative sider også. En av dem er åpenbart manglende omsorg og omtanke for deg. Hva er de andre?

Jeg er enig med den som skriver "Flytt tilbake"!

Ikke kast bort mer av livet ditt på en mann som holder på slik.

Anonymkode: 6002b...ca8

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

"Hei. Bare så vi er allignet på kjørereglene i forholdet vårt: skal vi kjøre og hente hverandre når det er behov for det, eller skal vi ikke?"

Anonymkode: 9f6f2...dae

Denne pluss at du forteller at du har hatt en svært ubehagelig opplevelse en gang du måtte gå hjem. Se hvordan han reagerer så har du svaret på hvor høyt han setter deg i livet sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...