AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har tre voksne gutter, en har kjøpt seg leilighet de to andre leier. Det blir gavekort til jul men jeg har allikevel lyst til å gi litt smågaver. Men HVA liksom? Noen tips til nyttige «mannegaver»? Anonymkode: af822...204
PM75 Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Hvilke interesser har de? Er det noe der som kan være aktuell? Eks hvis en av de liker å lage mat, så kan du kjøpe en haug med kryder & slikt og legge i en gaveboks. Ellers så kan gode håndkler og sengetøy være en ide.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Ting til boligen? Kjøkkenvekt, verktøy, serveringsskål Anonymkode: cbe76...2b3
Kvist Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Min svigermor har også tre sønner. Og hun har alltid en gavepose til dem hver jul, fra "Nissemor". Oppi den er det alltid favorittsjokoladen (favoritten da de flyttet ut hjemmefra), et julehefte, boksere og sokker og noe "nyttig og rart". Det siste kan være alt i fra låsolje, slikkepott, pakkestropper, paraply, boks med bits, mobillader, gryteunderlag.... for å nevne noe fra det jeg kan huske. De posene er nå ren julestemning! Alltid morsomt å se hva for noe rart det er i år. Og mannen min koser seg nostalgisk med favorittsjokoladen fra han var ung, som han nesten aldri kjøper selv lengre. Jeg har planer om å gi mine sånne poser når de blir voksne også. 2 1 2
Blåjojo Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har kjøpt sengetøy og kjøkkenutstyr av litt god kvalitet. Det de fikk/kjøpte til hybel-livet for noen år siden begynner å bli slitt og ubrukelig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Hvor dyre gaver kjøper folk, som mener at sengetøy hører til under "smågaver i tillegg til hovedgaven (i dette tilfellet gavekort)"? Sjokolade, ingredienser til favorittmat, liten skjeggolje, varme sokker, favorittblad (alt fra tegneserie til illustrert vitenskap), tommestokk, kjøkkenredskap og det som mange syns er fy-fy her, gavesett med dusjsåpe og deo. Gutta mine syns det er så kjekt, for da slipper de å bruke penger på sånn. Samme med div vaskeartikler, som vindusspray, oppvaskmiddel, oppvaskbørste og sånn. Anonymkode: ca268...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Votter, skjerf, spill, servietter, tekopp, bok, verktøy, pynteputer, plantefrø til å plante til våren, smykker, joggebukse, belte, hårprodukter. Anonymkode: ac2b8...acf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Bilder fra de var små/ungdommer som de gjerne ikke har sett- innrammet, eller et flott der de er samlet, en fin kopp med noe morsomt/tøft på, det er alltid en favoritt å få en kopp med noe som beskriver dem, gjerne med sjokoladepinne- sånn som blir kakao om du rører det ut, en morsomt julegenser, t-shorte, ...gele? Hva bruker menn i håret? Anonymkode: 32b11...c0d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Takk for skikkelig mange og gode tips!! Ble betraktelig lettere nå:-) Anonymkode: af822...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå