Gå til innhold

TUL - hva skjer? cyster og liten celleklump

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga assistert befruktning var vi på tidlig ul (uke 7) igår. Satt egentlig som spørsmålstegn etterpå fordi det viste seg å være flere store cyster på eggstokkene som gjorde det vanskelig å komme til livmoren, så derfor bare en plommesekk og antydning til en celleklump langs veggen. Ringte idag og spurte om litt mer forklaring og dette sa hun var normalt, kunne være at jeg faktisk er tidligere på vei enn antatt selv om vi vet insemineringsdato, og at det likevel kunne gå fint ved neste ultralyd i neste uke.

Jeg er superkvalm (kommer meg ikke på jobb), ufattelig trøtt, kramper i korsrygg og magen er hard og oppblåst nederst og svært hormonell. Mye symptomer med andre ord..

Noen som har vært i samme situasjon og hatt et positivt utfall? Trenger å få opp håpet igjen, var så skuffa, redd og trist etter igår 

Anonymkode: 89120...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vært i samme situasjon, men ville stolt på legen her.

Anonymkode: 4925f...18b

Skrevet

Det er uansett veldig lite du kan gjøre fra eller til. Jeg ville stolt på legen, de har sett dette mange ganger før. 

Anonymkode: e5d54...bdc

Skrevet

Ts her, snakket med sykepleier (ikke legen som tok ultralyden), men ble absolutt litt mer beroliget ❤️ Kunne bare tenkt meg å høre litt andres erfaringer også, og kanskje fra noen med samme/lignende opplevelse

Anonymkode: 89120...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...