AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Så har jeg forsovet meg 2(!!) ganger! Forstår ingenting! Jeg legger meg kl. 22 siden jeg er sliten på kvelden og skal stå opp 5.30, men to ganger den siste uken har jeg våknet 6.30. Resultatet er da at jeg kommer minst 30 minutter for sent på jobb! Jeg forstår ikke hva som skjer, dette er ikke normalt for meg. Jeg har aldri forsovet meg. Jeg har ikke mangel på noe heller. Blodprøver er fine og jeg tar vitaminer hver dag Anonymkode: 459ed...780
Memorangen Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så har jeg forsovet meg 2(!!) ganger! Forstår ingenting! Jeg legger meg kl. 22 siden jeg er sliten på kvelden og skal stå opp 5.30, men to ganger den siste uken har jeg våknet 6.30. Resultatet er da at jeg kommer minst 30 minutter for sent på jobb! Jeg forstår ikke hva som skjer, dette er ikke normalt for meg. Jeg har aldri forsovet meg. Jeg har ikke mangel på noe heller. Blodprøver er fine og jeg tar vitaminer hver dag Anonymkode: 459ed...780 hatt covid nylig?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Memorangen skrev (5 minutter siden): hatt covid nylig? Nei, det hadde jeg i februar for snart 2 år siden og ingen følgesykdommer Anonymkode: 459ed...780
Memorangen Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det hadde jeg i februar for snart 2 år siden og ingen følgesykdommer Anonymkode: 459ed...780 ok🤔
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Sett vekkerklokken på andre siden av rommet sånn at du må ut av sengen. Anonymkode: bc989...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå