AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 Mannen sier han liker singellivet og vet ikke fremtiden mellom oss. Han er tydelig interessert i meg, vi har sex og ser han nyter meg sexen uten tvil. Han er blitt litt sær med årene og sier han ikke vil jeg skal gå å håpe på oss, men det er en mulighet ei eller annen gang. Er det verdt å holde på videre eller vil jeg bare gjøre meg selv vondt? Han har ingen andre og jeg frykter det ikke heller da vi har blitt enige om å kun ha hverandre. Tenker 10år frem, kan det bli oss to da? Han vil samtidig ikke leve alene og bli gammel alene. Andre i samme sit? Han var glad i meg sa han. Anonymkode: 0d4b0...b06
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 Betyr vel at han prøver å finne den rette fortsatt Anonymkode: a9ebd...244 22 9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mannen sier han liker singellivet og vet ikke fremtiden mellom oss. Han er tydelig interessert i meg, vi har sex og ser han nyter meg sexen uten tvil. Han er blitt litt sær med årene og sier han ikke vil jeg skal gå å håpe på oss, men det er en mulighet ei eller annen gang. Er det verdt å holde på videre eller vil jeg bare gjøre meg selv vondt? Han har ingen andre og jeg frykter det ikke heller da vi har blitt enige om å kun ha hverandre. Tenker 10år frem, kan det bli oss to da? Han vil samtidig ikke leve alene og bli gammel alene. Andre i samme sit? Han var glad i meg sa han. Anonymkode: 0d4b0...b06 Han liker å ha tilgang til gratis ligg. Jeg hadde tatt beina fatt og aldri sett meg tilbake. Nei, det er ikke verdt å holde å videre. Og ja, du vil bare gjøre deg selv vondt! "He is not that into you" Ønsker deg alt godt - det der høres skikkelig vondt ut 💔 Anonymkode: 21098...28e 16 2 8
DMS Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Han virker ganske tydelig på hva han ønsker og vil ha ut av relasjonen. Hvis du ønsker mer bør du slutte å ha sex med han og gå videre. Endret 5. desember 2023 av DMS 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Han sier jo rett ut at han ikke er interessert i deg (bortsett fra sexen). Men han ser på deg som en nødløsning sånn hvis han i verste fall ikke skulle finne seg noen annen. Trives du i rollen som nødløsning? Nei kom igjen, dette blir ikke noe. Anonymkode: 0c68c...8b6 16 1 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Dette er å gjøre seg selv vondt. Han sier det egentlig rett ut her.. Anonymkode: e5a04...558 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Sånn som opptatte menn holder på og. Anonymkode: b04c9...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Hvis du har samme innstilling som han, så går dette fint. Hold på så lenge det er gøy. Men hvis du går rundt og håper på noe mer, så vil du bli såret og skuffet. Han forandrer mest sannsynlig ikke mening, og du er ikke "the one". Selv har jeg en venn med fordeler som jeg har hatt i to år. Vi snakker veldig åpent om at vi bare holder på så lenge det er gøy. Vi planlegger livene og fremtiden som single, og legger ingen planer sammen fremover i tid. Men per dags dato så har vi det helt fantastisk sammen. For meg er dette trygt og godt. Jeg vet fremtiden ikke er med han, men åpenheten gjør at jeg kan kose meg i nåtid uten fremtidens bekymringer. Verken jeg eller han er klar for familielivet med mine-dine barn og alt det innebærer. Jeg slipper å svipe på tinder en periode, jeg kan slappe av, få behovene mine dekket, samtidig som jeg har en veldog god venn jeg kan dele alt med uten frykt for å avskrekke han. Jeg slipper også å bry meg om eventuelle røde flagg og alt man sr etter når man har som intensjon å bli kjærester. Vi bare koser oss rett og slett! Hvis du ønsker noe mer, er det best å avslutte før du blir såret. Anonymkode: bafdb...65d 4
norw Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Om ti år er du ti år eldre. Ikke utenkelig at fast forhold blir mindre og mindre aktuelt for hvert år som går pga synkende attraktivitet. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier jo rett ut at han ikke er interessert i deg (bortsett fra sexen). Men han ser på deg som en nødløsning sånn hvis han i verste fall ikke skulle finne seg noen annen. Trives du i rollen som nødløsning? Nei kom igjen, dette blir ikke noe. Anonymkode: 0c68c...8b6 Poenget er at han ikke vil ha noen kjæreste. Om han ville hatt kjæreste så står nok jeg høyt på listen, det sa han sist vi traff hverandre. Han liker meg og er tiltrukket men akkurat nå så vil han ikke ha kjæreste. Han er blitt sær etter flere år som singel og sier han må bli trygg og slippe frykt og usikkerhet igjen. Anonymkode: 0d4b0...b06
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis du har samme innstilling som han, så går dette fint. Hold på så lenge det er gøy. Men hvis du går rundt og håper på noe mer, så vil du bli såret og skuffet. Han forandrer mest sannsynlig ikke mening, og du er ikke "the one". Selv har jeg en venn med fordeler som jeg har hatt i to år. Vi snakker veldig åpent om at vi bare holder på så lenge det er gøy. Vi planlegger livene og fremtiden som single, og legger ingen planer sammen fremover i tid. Men per dags dato så har vi det helt fantastisk sammen. For meg er dette trygt og godt. Jeg vet fremtiden ikke er med han, men åpenheten gjør at jeg kan kose meg i nåtid uten fremtidens bekymringer. Verken jeg eller han er klar for familielivet med mine-dine barn og alt det innebærer. Jeg slipper å svipe på tinder en periode, jeg kan slappe av, få behovene mine dekket, samtidig som jeg har en veldog god venn jeg kan dele alt med uten frykt for å avskrekke han. Jeg slipper også å bry meg om eventuelle røde flagg og alt man sr etter når man har som intensjon å bli kjærester. Vi bare koser oss rett og slett! Hvis du ønsker noe mer, er det best å avslutte før du blir såret. Anonymkode: bafdb...65d Det er fint å høre damer også kjenne på behovet fordi jeg selv liker dette. Jeg vet ikke over tid hvor lenge jeg klarer det, men startet relasjonen med han i håp om fremgang. Han var veldig kjapp med å si at han ikke vill lure meg, han var ikke klar for kjæreste enda men likte å treffe meg. Han ville også bruke tid å se hvordan relasjonen utviklet seg oå sikt, både på godt og vondt. Han kan ikke spå sin egen fremtid og det skjønner jeg spesielt for han som har slitt litt med seg selv, fryktet forhold som ødela han for noen år tilbake. Han sier han må bruke tid på å bli trygg med ei dame så vi får se hva det blir til med tiden.- T.S Anonymkode: 0d4b0...b06
exictence Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 (endret) Ville sagt: Jeg forstår at du ikke ser på oss som kjærester, og du sier at jeg ikke skal gå og håpe på det. Da har jeg det sånn at jeg synes det er best at vi avslutter all kontakt sammen. Håper du respekterer og hjelper meg med det. Ikke kontakt meg mer. Endret 5. desember 2023 av exictence 3
Gjest Himalaila Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 Det er han fyren der som sperrer for en skikkelig mann som kunne ha blitt en fantastisk kjæreste for deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 Jeg kan fint være venner med fordeler ja. Det er igrunn bare de, jeg har et FF forhold med. Ble litt knyttet til han jeg har et FF forhold med nå, i starten. Så jeg spurte om han ville date og se om vi kunne utvikles til noe mere. Han sa ja, men det tok ikke så veldig lang tid før jeg fant ut at det ikke gikk. Da, tok vi en good pause (beste for begge) også har vi nå et vanlig FF forhold. Han, har vel egentlig lyst på mere, men dette har vi snakket åpent om. Men, han har det også fint som FF. Jeg får bare stole på det. Men, jeg hadde aldri fortsatt et FF forhold, om man har fått følelser for noen, og det ikke var gjensidig. Det er ikke et særlig lurt valg, for din egen del. Menn, klarer som oftest i større grad og skille sex å tilknytning. Han, du holder på med kan godt ha god å bra sex med deg, men han vil ikke se hva dere kan bli. Er det virkelig godt nok? Anonymkode: 64ce1...75d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 Jeg kan godt ha vennskap med fordeler med en mann uten problemer. Men da med det utgangspunktet at det aldri skal bli oss to. Det du står overfor høres ut som et tapsprosjekt for din del. Du kommer til å gå og vente på ham uten å lete etter noen andre, og så sitter du der om ti år - ti år eldre - og han vil fortsatt ikke binde seg. Anonymkode: 03455...647 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har samme innstilling som han, så går dette fint. Hold på så lenge det er gøy. Men hvis du går rundt og håper på noe mer, så vil du bli såret og skuffet. Han forandrer mest sannsynlig ikke mening, og du er ikke "the one". Selv har jeg en venn med fordeler som jeg har hatt i to år. Vi snakker veldig åpent om at vi bare holder på så lenge det er gøy. Vi planlegger livene og fremtiden som single, og legger ingen planer sammen fremover i tid. Men per dags dato så har vi det helt fantastisk sammen. For meg er dette trygt og godt. Jeg vet fremtiden ikke er med han, men åpenheten gjør at jeg kan kose meg i nåtid uten fremtidens bekymringer. Verken jeg eller han er klar for familielivet med mine-dine barn og alt det innebærer. Jeg slipper å svipe på tinder en periode, jeg kan slappe av, få behovene mine dekket, samtidig som jeg har en veldog god venn jeg kan dele alt med uten frykt for å avskrekke han. Jeg slipper også å bry meg om eventuelle røde flagg og alt man sr etter når man har som intensjon å bli kjærester. Vi bare koser oss rett og slett! Hvis du ønsker noe mer, er det best å avslutte før du blir såret. Anonymkode: bafdb...65d Men hva med vennskapet hvis en av dere finner seg en partner? vil det forstette? eller er begrepet "venn" bare der så lenge begge har sex, så fort det er slutt på sex'en så får en vel se hvor mye verd det vennskapet blir. Og med nye partnere så kan ett slikt vennskap fort by på problemer i forhold til den andre part eller tar jeg feil? Anonymkode: b04c9...5d2 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #18 Skrevet 5. desember 2023 Det er ingen problem ha en slik relasjon, så lenge man er enig om det, og det er gjensidig ønske om ingen forhold. Så lenge du går med på å bare være venner som har sex, så har du absolutt ingenting å si om han dater andre. Og venner er glad på andres vegne, så om du er en ekte venn så skal du da også støtte han og være glad om han finner noen andre. Jeg har hatt venn jeg hadde sex med. Ingen av oss var klar for forhold. Og jeg var helt oppriktig glad på hans vegne når han fant seg en dame han ville satse på. De fleste blir klar for forhold i det de møter noen de vil satse på. Anonymkode: 2b4fc...134 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #19 Skrevet 5. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Mannen sier han liker singellivet og vet ikke fremtiden mellom oss. Han er tydelig interessert i meg, vi har sex og ser han nyter meg sexen uten tvil. Han er blitt litt sær med årene og sier han ikke vil jeg skal gå å håpe på oss, men det er en mulighet ei eller annen gang. Er det verdt å holde på videre eller vil jeg bare gjøre meg selv vondt? Han har ingen andre og jeg frykter det ikke heller da vi har blitt enige om å kun ha hverandre. Tenker 10år frem, kan det bli oss to da? Han vil samtidig ikke leve alene og bli gammel alene. Andre i samme sit? Han var glad i meg sa han. Anonymkode: 0d4b0...b06 Når noen forteller deg hva de føler så tro på dem. Anonymkode: c0df0...1b1 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #20 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er at han ikke vil ha noen kjæreste. Om han ville hatt kjæreste så står nok jeg høyt på listen, det sa han sist vi traff hverandre. Han liker meg og er tiltrukket men akkurat nå så vil han ikke ha kjæreste. Han er blitt sær etter flere år som singel og sier han må bli trygg og slippe frykt og usikkerhet igjen. Anonymkode: 0d4b0...b06 ja mannfolk kan si mye for å beholde deg som tilgang på sex. Det der hadde jeg ikke trodd ett ord på. Er bare for å holde deg varm og interessert det er jo flott når man skal ha sex.. og ha en varm kvinne som er svak for deg og kommer med en gang de knipser meg fingrene. Så det vil han nok fortsette med. Blir som de som skal gå i fra kona .. elskerinne talen som man kaller den. Anonymkode: b04c9...5d2 4 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå