Gå til innhold

Kjærligheten. Har noen funnet den her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har funnet kjærligheten her på KG. At begge har vært her inne, skrevet og hatt profil. Møttes og sagt klikk.

Og ett lite tileggspørsmål. Har dere møtt noen fra her til kaffe, ons eller vinglass 🧑‍🎄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på liggedate med et par av dere utsultede KG feminister. Funker fjell det 😆

Anonymkode: 5c7a0...a10

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært på liggedate med et par av dere utsultede KG feminister. Funker fjell det 😆

Dream on

Anonymkode: e750f...e6c

• Nyttig 3
Skrevet

Dette er ikke et kontakt forum 

• Nyttig 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Dream on

Hehe, ja tro det du ;) 

Skrevet

Noen har jo det, kjærligheten dukker jo opp på de mest utrolige plasser. 

Jeg trodde jeg hadde det en lang lang stund, men det var selvsagt ikke kjærlighet. Aldri har noe menneske såret meg så mye som han. 

Regner med han flørter å styrer her inne enda.. lurer naive damer i tur og orden. Så jeg ville nok kanskje rådet damer til å styre unna flørtete KG menn, særlig om man er i en sårbar situasjon. 

Anonymkode: 2f085...e2a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen har jo det, kjærligheten dukker jo opp på de mest utrolige plasser. 

Jeg trodde jeg hadde det en lang lang stund, men det var selvsagt ikke kjærlighet. Aldri har noe menneske såret meg så mye som han. 

Regner med han flørter å styrer her inne enda.. lurer naive damer i tur og orden. Så jeg ville nok kanskje rådet damer til å styre unna flørtete KG menn, særlig om man er i en sårbar situasjon. 

Leit å høre du ble det. Møtte du han fysisk mange ganger😪😪

Skrevet
Magwen skrev (5 minutter siden):

Leit å høre du ble det. Møtte du han fysisk mange ganger😪😪

Ja vi møttes utenfor KG også.. hadde ett slags forhold noen år. 

Han var jo selvsagt gift og jeg var jo dum som ett nek som falt for elskerinne talen. 

• Hjerte 1
Skrevet

Har hatt muligheten til å kanskje møte noen, men har ikke hatt lyst til det.

Anonymkode: 7eab8...9ff

Skrevet

Hva? Nei, dette er en debattside med anonyme folk. Ikke en sjekkeside.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja vi møttes utenfor KG også.. hadde ett slags forhold noen år. 

Han var jo selvsagt gift og jeg var jo dum som ett nek som falt for elskerinne talen. 

Du gikk ikke til kona hans og tok en prat. Er dessverre en del mennesker som utnytter andre for ett ligg eller 10

Skrevet
1 hour ago, Andro said:

Hva? Nei, dette er en debattside med anonyme folk. Ikke en sjekkeside.

men likevel foregår det ;) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

men likevel foregår det ;) 

Ja, bra for dem det fungerer for 😊Men debatt delen og stemningen her gjør at tanken på å møte noen er turn off for min del. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, bra for dem det fungerer for 😊Men debatt delen og stemningen her gjør at tanken på å møte noen er turn off for min del. 

Med mindre man skriver kløktige innlegg som trigger akkurat den personen man viber med 🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Med mindre man skriver kløktige innlegg som trigger akkurat den personen man viber med 🤭

Det er jo sannt. Har ikke vært så heldig, men har kanskje over gjennomsnittlig vanskelig å komme overens med andre. 

Skrevet

Har vært på liggedate med ei godt voksen dame her inne, men det er snart 20 år siden :)

Anonymkode: d48bf...a6a

Skrevet
Magwen skrev (2 timer siden):

Du gikk ikke til kona hans og tok en prat. Er dessverre en del mennesker som utnytter andre for ett ligg eller 10

Nei, har ikke det. Jeg er ikke hevngjerrig. Hadde jeg trodd hun fikk det bedre av at jeg sa noe skulle jeg gjort det.

Han lyver og bedrar, hadde helt sikkert fått manipulert alt til å bli min feil også kjenner jeg han rett. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, har ikke det. Jeg er ikke hevngjerrig. Hadde jeg trodd hun fikk det bedre av at jeg sa noe skulle jeg gjort det.

Han lyver og bedrar, hadde helt sikkert fått manipulert alt til å bli min feil også kjenner jeg han rett. 

Mennesker er merkelige. Noen går over ild og vann for å få det de ønsker. Driver om de knekker ett annet menneske psykisk.

Send meg PM så skal jeg spørre deg om noe🌼🌹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...