AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Skrevet 5. desember 2023 I klassen til sønnen min er det en mor som tar så mye plass og er så høy på seg selv. Hun har slått seg sammen med to andre mødre og de har en sånn energi at det er ubehagelig å være rundt dem. Jeg kan snakke litt med henne innimellom mens andre ganger overser hun meg 100%. Hva er greia med sånne folk? Jeg føler meg så mindreverdig når hun kommer inn på fritidsaktiviteten barna går på og eier rommet, og overser meg fullstendig, selv om det er kun meg, treneren og noen barn til stede akkurat da. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, men har valgt å se på henne i tilfelle hun hilser. Men hun ser ikke på meg og jeg får ikke sjansen til å si noe. Hun anerkjenner ikke at jeg eksisterer. Helt ok hvis det er mange til stede, jeg vil helst ikke snakke med henne. Men når vi er veldig få blir det skikkelig ubehagelig. Har du møtt noen sånne? Hvordan håndterer man dem? Anonymkode: 5a16f...722 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 99880...73a 1
Rødstrupa Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 99880...73a Hvorfor er du nebbete? 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 Noen er slik. Må man like alle? Anonymkode: 77608...fae 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I klassen til sønnen min er det en mor som tar så mye plass og er så høy på seg selv. Hun har slått seg sammen med to andre mødre og de har en sånn energi at det er ubehagelig å være rundt dem. Jeg kan snakke litt med henne innimellom mens andre ganger overser hun meg 100%. Hva er greia med sånne folk? Jeg føler meg så mindreverdig når hun kommer inn på fritidsaktiviteten barna går på og eier rommet, og overser meg fullstendig, selv om det er kun meg, treneren og noen barn til stede akkurat da. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, men har valgt å se på henne i tilfelle hun hilser. Men hun ser ikke på meg og jeg får ikke sjansen til å si noe. Hun anerkjenner ikke at jeg eksisterer. Helt ok hvis det er mange til stede, jeg vil helst ikke snakke med henne. Men når vi er veldig få blir det skikkelig ubehagelig. Har du møtt noen sånne? Hvordan håndterer man dem? Anonymkode: 5a16f...722 Det er helt vanlig at i foreldregruppen så har du noen slike. Jeg observerer de, og forsøker å skille mellom de som ''bare er slik'' uten å mene noe med det, og de som er slik på en ondsinnet måte. Ikke at jeg aksepterer de som ''bare er slik'', det er normal folkeskikk å inkludere folk, men jeg tror mødre i den kategorien egentlig er usikre på seg selv. De som jeg oppfatter gjør slik med viten og vilje, der er jeg som løvinnen i gresset, lusker inn på de, og lar de smake sin egen medisin når de minst venter det det er kanskje ikke særlig til hobby jeg har, men elsker å slå tilbake på slike folk. Anonymkode: 598b7...a8f 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Bare hver deg selv, det er hun som sliter. Hun er garantert kokos, og holder dette kjøret oppe for ikke å falle sammen. Bare se på henne og vær glad det ikke er deg. Det du føler er nok det samme som andre føler. Anonymkode: 2bf34...14d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Jeg oppfatter den type atferd som usikkerhet. Det er så mye triveligere med de som er litt mindre synlige, de er oftest mer interessante også. De brautende damene (og mennene) tenker jeg tilhørte gruppen «populære» som ungdommer, og har ikke skjønt at voksenlivet har kommet og andre væremåter er mer dannet og hyggelig, men har lagt til seg datidens væremåte og synlighet. Holder ikke ut sånne folk, selv, og prater mye heller med andre. Prøv å overse dem, og la heller de ta initiativ. Anonymkode: 83952...42a 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Bare la henne blamere seg selv ved å ta altfor mye plass. Ikke nedverdige deg selv til å tilrettelegge, slik at hun muligens skal gi deg litt oppmerksomhet. Du trenger ikke å tigge om smuler fra henne. Anonymkode: e5722...c78 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Hadde rettet ryggen og bare tatt på "se hvor mye det bryr meg". Har en del av de på skolen her også, men tenker jeg er der for ungene sin del og trenger ikke å bli "bestevenn" med alle. Men å ha en åpen tone fordi man kan samarbeide eller si ifra om det er noe med barna er greit. Anonymkode: 592b8...a24 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Alltid noen som som tar så stor plass at det nesten ikke er plass til andre i et stort rom. Meg meg meg, ser dere meg? Hører dere meg? Le høyt og trekke fokus.. flaut å være sånn. Slike ignorerer jeg bare, og det liker de ikke Anonymkode: 6c180...a3f 1
beige Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Makter ikke slike personligheter. Overse henne tilbake! 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #12 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 5.12.2023 den 23.12): Alltid noen som som tar så stor plass at det nesten ikke er plass til andre i et stort rom. Meg meg meg, ser dere meg? Hører dere meg? Le høyt og trekke fokus.. flaut å være sånn. Slike ignorerer jeg bare, og det liker de ikke Anonymkode: 6c180...a3f Flott at det er så mange av dere.. men underholdes, det skal dere… Anonymkode: da04a...101 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #13 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flott at det er så mange av dere.. men underholdes, det skal dere… Anonymkode: da04a...101 Hva mener du? Anonymkode: 05863...a42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå