AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #1 Del Skrevet 5. desember 2023 En veninne fra barndommen (Julie) som jeg desverre må forholde meg til av og til, er helt blåst i hodet. Hun er selvopptatt og synes at hun synes veldig synd på seg selv. Når jeg skadet meg kronisk i en bilulykke og skulle begynne med opptrening på Sunnaas, og fortalte at jeg måtte gjennom styrketrening og behandling sa hun:" Da får du en slank og stram kropp". Ingenting om at jeg kanskje klarte å lære meg å gå skikkelig igjen, bli kvitt svimmelhet og kvalme osv I sommer mistet en felles veninne av oss mannen sin til kreft, kun 47 år gammel. Mannen hadde gruppelivsforsikringer og veninnen vår arvet drøyt 1,2 mill. Når Julie hørte dette, utbrøt hun at vår veninne som hadde mistet mannen sin var heldig som hadde fått så masse penger. Så nesten ropte hun ut at hun visste ikke at han hadde sååå mye penger. Jeg måtte da fortelle henne at ved dødsfall er det livsforsikring som betales ut, og at drøyt1 mill er ingenting mot å miste den man elsker. Damen er adjunkt med opprykk men har nok ingen studiepoeng i sosiale antenner. Anonymkode: 2e134...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja, hun mangler nok sosiale antenner, det virker rimelig opplagt. Hva tenkte du mer med dette innlegget? En rekke kommentarer der folk uttrykker at de er enige med deg? Du synes hun er irriterende, men i det lange løp kommer nok hun dårligere ut enn deg. Anonymkode: e7d4d...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hun mangler nok sosiale antenner, det virker rimelig opplagt. Hva tenkte du mer med dette innlegget? En rekke kommentarer der folk uttrykker at de er enige med deg? Du synes hun er irriterende, men i det lange løp kommer nok hun dårligere ut enn deg. Anonymkode: e7d4d...96d Jeg tenkte bare å fortelle folk om hvor blåst noen er. Jeg er mildt sagt sjokkert over hennes tankegang. Ts Anonymkode: 2e134...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenkte bare å fortelle folk om hvor blåst noen er. Jeg er mildt sagt sjokkert over hennes tankegang. Ts Anonymkode: 2e134...cd0 Tja, litt enkel og en unik evne til å finne noe positivt i selv de verste situasjoner. Om dette er det verste du har vært borti så tenker jeg du skal prise deg lykkelig. Men det høres ikke ut som du liker henne, hvorfor avslutter du ikke vennskapet? Anonymkode: e7d4d...96d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 For meg høres hun ut som et menneske som er drit øei av at elendighet skal dyrkes. Anonymkode: 3d397...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 5. desember 2023 #6 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) Hvordan ernhun ellers? Er hun alltid sånn? Det er jo drøyt å si til en venninne som nettopp har mistet mannen sin at hun er heldig som får så mye penger. Det hun sa til deg var kanskje mer oppmuntring da hun tror det er bedre å fokusere på annet enn skader? Bare spør. Jeg vet ikke. Du kjenner henne og hvis du føler hun ikke eier dybde så kan du enten kutte henne ut, eller ha mindre med henne å gjøre. Hva sier andre om henne? Er ikke alle vi passer med og noen bør vi kutte ut. Håper du blir bedre av treningen ts, at det kan gjøre mye for deg i ditt daglige❤️ Endret 5. desember 2023 av Sannhetsøkende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Del Skrevet 5. desember 2023 Kjente jeg ble irritert bare av å lese dette. Virker ikke som hun har innlevelse og empati. Skjønner ikke de store linjene som livsforsikring, det å trene seg opp etter en ulykke og hva det innebærer av krefter. Virker enkel og litt blåst. høres litt ut som Aspergers? Ikke at dette er typisk aspergers, men de mangler litt det sosiale og skjønner ikke de store linjene. Det gjelder langt i fra alle, men noen er litt slik du beskriver. Anonymkode: a6872...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Er hun litt enkelt møblert i toppetasjen? Anonymkode: 1ea25...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 Hvorfor kutter du henne ikke ut? jeg hadde vært flau om folk trodde jeg var venninne med en så usympatisk person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. desember 2023 #10 Del Skrevet 5. desember 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til slettet innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå