Gå til innhold

GTA 6 trailer lansert

Fountaine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt.  Men mener Rockstar har sagt at de ikke vil lage nye spill utenfor USA.

Anonymkode: 4c5f7...263

Kjedelig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Cid said:

Kjedelig da. 

Enig.  Kan selvsagt være at Rockstar endrer mening i fremtiden. Men når det går så lang tid mellom hvert nye GTA spill så kan det jo ta enormt med tid før de endrer mening. Kanskje kommer det et GTA8 i London, men spillet kommer først i år 2050...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Enig.  Kan selvsagt være at Rockstar endrer mening i fremtiden. Men når det går så lang tid mellom hvert nye GTA spill så kan det jo ta enormt med tid før de endrer mening. Kanskje kommer det et GTA8 i London, men spillet kommer først i år 2050...

Når jeg er 59 år 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fountaine skrev (1 minutt siden):

De som er 20 år var bare 10 år når GTA 5 ble lansert.

Jeg var bare 6 år når GTA 1 ble lansert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte det aller første da det kom i 1997. Det var helt banebrytende.

Anonymkode: fad65...6ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, Cid said:

Jeg var bare 6 år når GTA 1 ble lansert :P

Var 17!

Synes det var middels gøy for å være helt ærlig. Det slo aldri helt an for min del,men som nevnt tidligere så spilte jeg ikke missions. Surra bare rundt å kjørte osv. Kan ikke huske at det slo helt enormt an hos kompisene mine heller. Vi hadde alle en kopi av det (Ja,på den tiden var man skikkelig pirat) Men ble ikke så mye spilt. Var en fantastisk tid å være gamer i 1997. Så mye utrolig bra spill kom på den tiden. Både det året,og et par år før og etter.

Men da GTA 3 kom. Da ble jeg så sykt frelst på GTA. Det slo an hos meg umiddelbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (27 minutter siden):

Var 17!

Synes det var middels gøy for å være helt ærlig. Det slo aldri helt an for min del,men som nevnt tidligere så spilte jeg ikke missions. Surra bare rundt å kjørte osv. Kan ikke huske at det slo helt enormt an hos kompisene mine heller. Vi hadde alle en kopi av det (Ja,på den tiden var man skikkelig pirat) Men ble ikke så mye spilt. Var en fantastisk tid å være gamer i 1997. Så mye utrolig bra spill kom på den tiden. Både det året,og et par år før og etter.

Men da GTA 3 kom. Da ble jeg så sykt frelst på GTA. Det slo an hos meg umiddelbart. 

Spilt Saints Row?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Spilt Saints Row?

Saints Row 2 var peak SR. Så har det bare gått nedover siden. SR3 var ikke så ille. Det nyeste er en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (28 minutter siden):

Saints Row 2 var peak SR. Så har det bare gått nedover siden. SR3 var ikke så ille. Det nyeste er en fornærmelse.

Er 5 virkelig så ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Cid said:

Er 5 virkelig så ille?

Snakker bare for min del. Ja det var skikkelig dårlig. Teknisk helt ok. Absolutt ikke bra,men ok. Men historie er helt forferdelig elendig. Sideoppdrag helt ubrukelige. Det er en verden jeg ikke ville være i,eller som hadde noe å by på. 

Ikke rart det ble kroken på døren for utvikleren. Men det er min mening da. Men for en som likte Saints Row fra før,så ble jeg direkte fornærmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...