AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #21 Del Skrevet 5. desember 2023 Skuffet over hvor handlingen finner sted. Tenkte det samme når jeg så GTA V. De vender tilbake til de samme byene om og om igjen. Hva med noe nytt og fresht? Anonymkode: fad65...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 5. desember 2023 #22 Del Skrevet 5. desember 2023 2 år er altfor lenge å vente 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 5. desember 2023 Millinea skrev (2 minutter siden): 2 år er altfor lenge å vente 😭 Det kan hende det bare blir litt over 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #24 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Skuffet over hvor handlingen finner sted. Tenkte det samme når jeg så GTA V. De vender tilbake til de samme byene om og om igjen. Hva med noe nytt og fresht? Anonymkode: fad65...6ec Er ikke dette i Miami? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #25 Del Skrevet 5. desember 2023 Millinea skrev (13 minutter siden): 2 år er altfor lenge å vente 😭 Er knapt noe sammenlignet med 10 da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GP950mAh Skrevet 6. desember 2023 #26 Del Skrevet 6. desember 2023 Ser knallbra ut, gleder meg til å spille det. Millinea skrev (10 timer siden): 2 år er altfor lenge å vente 😭 Blir enda lengre for pc, men er verdt å vente på ut ifra traileren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #27 Del Skrevet 6. desember 2023 21 hours ago, Cid said: Er ikke dette i Miami? Der har vi vært før. Vice City. Anonymkode: fad65...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. desember 2023 #28 Del Skrevet 6. desember 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Der har vi vært før. Vice City. Anonymkode: fad65...6ec Som jo er den BESTE settingen som har vært. Fair enough,så var det i tillegg på 80 tallet da,som jo var et helt konge tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #29 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Der har vi vært før. Vice City. Anonymkode: fad65...6ec Ah det visste ikke jeg, trodde Vice City bare var en fiktiv by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #30 Del Skrevet 6. desember 2023 25 minutter siden, Cid said: Ah det visste ikke jeg, trodde Vice City bare var en fiktiv by Er en TV-serie som heter Miami Vice fra 80-tallet. Tror det er det som har gitt navnet til Vice City som jo også skjer i Miami på 80-tallet. Anonymkode: 4c5f7...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #31 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er en TV-serie som heter Miami Vice fra 80-tallet. Tror det er det som har gitt navnet til Vice City som jo også skjer i Miami på 80-tallet. Anonymkode: 4c5f7...263 Ah, ikke spilt det GTA spillet da så dette blir nytt for meg er bare glad for at det ikke er Liberty City igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #32 Del Skrevet 6. desember 2023 4 hours ago, Fant80 said: Som jo er den BESTE settingen som har vært. Fair enough,så var det i tillegg på 80 tallet da,som jo var et helt konge tiår. Ja, enig. Jeg også synes Vice City var den beste byen. Poenget mitt er at jeg vil ha noe nytt. Ikke bare California, New York, Florida, om og om igjen. På tide med noe annet enn Los Santos, Liberty City, og Vice City. Da vi ventet på GTA V tenkte jeg det samme og ble skuffet. Nå skjer det igjen. Men, men, det blir sikkert gøy, uansett! Anonymkode: fad65...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #33 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, enig. Jeg også synes Vice City var den beste byen. Poenget mitt er at jeg vil ha noe nytt. Ikke bare California, New York, Florida, om og om igjen. På tide med noe annet enn Los Santos, Liberty City, og Vice City. Da vi ventet på GTA V tenkte jeg det samme og ble skuffet. Nå skjer det igjen. Men, men, det blir sikkert gøy, uansett! Anonymkode: fad65...6ec Skulle ønske det var London, eller Ålesund 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 6. desember 2023 Forfatter #34 Del Skrevet 6. desember 2023 Hva med en by i Europa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #35 Del Skrevet 6. desember 2023 London har vi vært i før, men er faktisk enig. London hadde vært dritfett. Tenk UK 90-talls gangsterfilmer som Snatch og Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Anonymkode: fad65...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #36 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): London har vi vært i før, men er faktisk enig. London hadde vært dritfett. Tenk UK 90-talls gangsterfilmer som Snatch og Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Anonymkode: fad65...6ec Eller 80 tallets Oslo s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #37 Del Skrevet 6. desember 2023 Fountaine skrev (1 minutt siden): Hva med en by i Europa? Paris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #38 Del Skrevet 6. desember 2023 2 minutter siden, Cid said: Skulle ønske det var London, eller Ålesund 😂 Finnes 2D-GTA i London på 60-tallet. Anonymkode: 4c5f7...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2023 #39 Del Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Finnes 2D-GTA i London på 60-tallet. Anonymkode: 4c5f7...263 2D ja, moderne 3D hadde blitt som noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #40 Del Skrevet 6. desember 2023 18 minutter siden, Cid said: 2D ja, moderne 3D hadde blitt som noe helt annet Absolutt. Men mener Rockstar har sagt at de ikke vil lage nye spill utenfor USA. Anonymkode: 4c5f7...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå