Fountaine Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Hva synes dere? Synes det ser veldig godt gjennomført ut og gleder meg til å spille det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #3 Del Skrevet 5. desember 2023 Sykt at det er gått 10 år jeg hadde ikke fylt 22 enda når det kom ut og nå er jeg 32. Liker Bonnie og Clyde stilen, og håper virkelig at vi bare kontrollerer en person. Jeg synes det ble styr å holde oversikt over 3 forskjellige i gta 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #4 Del Skrevet 5. desember 2023 Fountaine skrev (1 time siden): Hva synes dere? Synes det ser veldig godt gjennomført ut og gleder meg til å spille det. Ser langt bedre ut enn det som ble lekket i hvert fall 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 5. desember 2023 #5 Del Skrevet 5. desember 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg er såpass gammel at jeg spilte GTA1 da det kom på slutten av 90-tallet. Og har fulgt spillserien siden. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle ta 12 år mellom GTA 5 og GTA 6. Jeg kjøpte ny pc i 2017 fordi jeg var sikker på at 6-ern skulle komme da. Men det skulle altså gå ytterligere 8 år. Nå har jeg ventet så lenge at det kommer til å bli fullstendig følelsesmessig overload når den kommer. Det spiller ingen rolle lenger hva spillet tilbyr. Bare at den kommer er nok. Sitter her med tårer i øynene allerede nå. Anonymkode: 545f4...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Del Skrevet 5. desember 2023 I Vice city nå også? Anonymkode: ba98c...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Det så så sinnsykt bra ut 😀 Anonymkode: ba98c...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er såpass gammel at jeg spilte GTA1 da det kom på slutten av 90-tallet. Og har fulgt spillserien siden. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle ta 12 år mellom GTA 5 og GTA 6. Jeg kjøpte ny pc i 2017 fordi jeg var sikker på at 6-ern skulle komme da. Men det skulle altså gå ytterligere 8 år. Nå har jeg ventet så lenge at det kommer til å bli fullstendig følelsesmessig overload når den kommer. Det spiller ingen rolle lenger hva spillet tilbyr. Bare at den kommer er nok. Sitter her med tårer i øynene allerede nå. Anonymkode: 545f4...edd Kan nærmest kopiere dette som mitt eget. Fått med meg hele serien siden 90 tallet. Synes dog aldri "Top down" GTA var noe stor favoritt her i gården,men spilte det endel. Gjorde aldri noe missions da. Bare masse mayhem rundt omkring. Eksploderte fullstendig da GTA 3 landet på PC,ettersom jeg ikke hadde PS2 så ble ventetiden litt lenger. Men spilte GTA3 hundrevis av timer. Samme med Vice City og San Andreas. Har vært blodfan siden 3D eraen. Utrolig hvor mye man sammenligner livet opp igjennom med denne serien. Å skal ærlig innrømme ble litt blank i øya selv - Å spillet ser fantastisk ut. Tviler ikke på settingen og alt er top-notch. Håper bare på en svært lang og detaljert single player modus.. Ikke at fokuset på GTA Online kommer for raskt. Online delen for meg har alltid vært "take it,or leave it" aldri vært mye til online gamer i utgangspunktet. Sikkert helt vanvittig for yngre generasjoner å høre. 2025 - Da kan jeg utsette PS5 kjøpet enda lenger.Forhåpentligvis gå for en Pro modell. Hadde håpet på en PC release samtidig,men det skjer nok ikke. Kan ikke vente med å bli en "Dirt-bike Dirt-bag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5. desember 2023 #10 Del Skrevet 5. desember 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er såpass gammel at jeg spilte GTA1 da det kom på slutten av 90-tallet. Og har fulgt spillserien siden. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle ta 12 år mellom GTA 5 og GTA 6. Jeg kjøpte ny pc i 2017 fordi jeg var sikker på at 6-ern skulle komme da. Men det skulle altså gå ytterligere 8 år. Nå har jeg ventet så lenge at det kommer til å bli fullstendig følelsesmessig overload når den kommer. Det spiller ingen rolle lenger hva spillet tilbyr. Bare at den kommer er nok. Sitter her med tårer i øynene allerede nå. Anonymkode: 545f4...edd Og tenk at på tiden Rockstar har brukt mellom GTA5 og GTA6 har Ubisoft sluppet rundt 12 Assassins Creed-spill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #11 Del Skrevet 5. desember 2023 newman01 skrev (3 timer siden): Og tenk at på tiden Rockstar har brukt mellom GTA5 og GTA6 har Ubisoft sluppet rundt 12 Assassins Creed-spill... Er nok pga gta online. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Del Skrevet 5. desember 2023 Også må man vente i 2 år til...skjønner ikke helt poenget med traileren 😕 Anonymkode: f5189...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Del Skrevet 5. desember 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er såpass gammel at jeg spilte GTA1 da det kom på slutten av 90-tallet. Og har fulgt spillserien siden. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle ta 12 år mellom GTA 5 og GTA 6. Jeg kjøpte ny pc i 2017 fordi jeg var sikker på at 6-ern skulle komme da. Men det skulle altså gå ytterligere 8 år. Nå har jeg ventet så lenge at det kommer til å bli fullstendig følelsesmessig overload når den kommer. Det spiller ingen rolle lenger hva spillet tilbyr. Bare at den kommer er nok. Sitter her med tårer i øynene allerede nå. Anonymkode: 545f4...edd Samme her. Husker også at jeg hadde for dårlig PC til å kjøre GTA2 da det kom. Synes for øvrig at det er bedre at de bruker lang tid på å lage gode spill enn å pumpe ut middelmådige og dårlige spill. Det siste er strategien til de fleste spillutviklere. Man ser jo også at Nintendo ofte bruker svært lang tid mellom spill når det kommer til de beste spillene deres. Anonymkode: 4c5f7...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5. desember 2023 #14 Del Skrevet 5. desember 2023 Just now, Cid said: Er nok pga gta online. Er nok pga. kvaliteten på spillene vil jeg påstå. Kartene til Assassins Creed blir større og større, men de er jo bare fylt med meningsløse aktiviteter og resirkulert oppgulp. Legend of Zelda fra Nintendo har fått større kart, men der er verden mer levende, OG de fleste av sideoppdragene har faktisk litt innhold og glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #15 Del Skrevet 5. desember 2023 newman01 skrev (2 minutter siden): Er nok pga. kvaliteten på spillene vil jeg påstå. Kartene til Assassins Creed blir større og større, men de er jo bare fylt med meningsløse aktiviteter og resirkulert oppgulp. Legend of Zelda fra Nintendo har fått større kart, men der er verden mer levende, OG de fleste av sideoppdragene har faktisk litt innhold og glede Mente som grunnen til at Rockstar bruker 12 år på å gi ut et nytt GTA spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5. desember 2023 #16 Del Skrevet 5. desember 2023 1 hour ago, Cid said: Mente som grunnen til at Rockstar bruker 12 år på å gi ut et nytt GTA spill. De brukte nok litt tid på RDR2 innimellom der også. Men tror de på generelt grunnlag har litt mer fokus på historie og karakterer enn et typisk UBIsoft-spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #17 Del Skrevet 5. desember 2023 newman01 skrev (41 minutter siden): De brukte nok litt tid på RDR2 innimellom der også. Men tror de på generelt grunnlag har litt mer fokus på historie og karakterer enn et typisk UBIsoft-spill Litt tid😂. 2000 personer jobbet med dette spillet. Anonymkode: b0ff4...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #18 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt tid😂. 2000 personer jobbet med dette spillet. Anonymkode: b0ff4...ab9 Lønnet seg 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 5. desember 2023 #19 Del Skrevet 5. desember 2023 Håper fokuser ligger på org.krim og mafia-«greier». Vil ikke bare ha en typisk «de to rane overalt» scenario.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #20 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg håper at spillet går tilbake til røttene med å være alt annet enn politisk korrekt, bilkjøringen i GTA V var skuffende i forhold til IV. Det føltes mer som et simpelt arkadespill og fysikken var heller ikke så bra som i IV. Noe jeg ikke likte med både IV og V var når man døde i forhold til tidligere spill er at "wasted" ble avsluttet automatisk og man respawner. Tidligere måtte man trykke for å respawne og det kunne skje mye sprøtt etter at man døde. newman01 skrev (1 time siden): De brukte nok litt tid på RDR2 innimellom der også. Men tror de på generelt grunnlag har litt mer fokus på historie og karakterer enn et typisk UBIsoft-spill Det er forskjellige studioer som står bak RDR serien og GTA, RDR er vel San Diego og GTA er North. Anonymkode: c9ce0...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå