AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Hei, syntes dette innlegget er litt vanskelig å skrive. I dag opplevde jeg noe som plager meg mer enn jeg først trodde. Jeg gikk på fortauet på vei hjem fra jobb. Det var ingen andre mennesker i nærheten, bortsett fra en mannlig jogger som kom joggende i motsatt retning. Det var litt glatt og jeg er alltid stressa for å falle på isen, så jeg gikk litt sakte og på siden av fortauet mens jeg fokuserte på bakken for å unngå de verste isflekkene. Fortauet er bredt. Før jeg vet ordet av det ligger jeg på bakken - den mannlige joggeren slo meg rett og slett rett ned. Det tar en stund før jeg skjønner hva som har hendt. Usikker på hvor lenge, kanskje 5-8 minutter. Det er iskaldt, så jeg får reist meg opp og begynner å prøve å gå videre. Kom meg hjem til barn og juleavslutning på skolen. Først etter at barna var lagt (jeg er alene), fikk jeg en reaksjon med massiv og ukontrollert gråt. Gruer meg til å gå ut igjen i morgen tidlig. Har ikke turt å fortelle om hendelsen til noen, da jeg ikke har noen vitner, jeg aner ikke hvordan mannen så ut (jeg så ikke så nøye på han i det hele tatt, for jeg hadde fokus på veien). Eneste jeg la merke til var en knall rød reflekssele. Er redd for at ingen tror meg, og dessuten er jeg klar i hodet og har ikke fått noen skader annet enn blåmerke. Noen som har opplevd noe lignende før? Hvordan kan jeg "riste" dette av meg? 😢 Anonymkode: a9392...59b 2
Vendetta Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Huff så ekkelt og leit at det skjedde med deg. Men hvordan vet du at han slo deg ned? Kan dere ha krasjet? Uansett veldig rart av han å ikke stoppe dersom det var et uhell. Hvis jeg var deg ville jeg ringt politiet i morgen og spurt om råd🩷
Blueberrymuffin Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Vanskelig å si om dette var med uhell eller med vilje, men siden han bare jobbet videre lener jeg meg mot det siste. Jeg ville uansett ha tipset politiet med den informasjonen du har. Et tips alene vil ikke gjøre noe. Men når denne mannen har gjort det en gang mot deg, hvem vet om han har gjort det mot andre? Derfor er det viktig å sende inn tips, fordi det kan hjelpe politiet dersom dette er en mann som gjør dette mot flere. Dersom det skulle vise seg å være et uhell eller engangstillfelle, så har du iværtfall fått sagt ifra, og bare det å snakke om det, si fra, og bli hørt er et viktig steg for deg i bearbeidelsen av denne hendelsen
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Anmeld asap! Det finnes garantert noen kameraer som har snappet han opp Anonymkode: f10d2...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå