AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Som overskriften sier - positiv graviditetstest i kveld (dog etter de tre avlesningsminuttene var gått), samtidig som jeg verker litt i korsrygg og nedre del av mage, og er litt løs i magen - klassisk rett før mensen melder sin ankomst. Kan det være det som kalles biokjemisk graviditet, en form for abort? Vi prøver på barn nummer to, men jeg er straks 37 år og det virker å ta sin tid. Har forsont meg med at vi kanskje ikke får det til ❤️ Har prøvd i nesten et år, nå. Anonymkode: 2619c...086
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Kroppen gjør seg jo klar til mensen, som enten kommer eller uteblir. Ta ny test i morgen, krysser fingrene for deg! Anonymkode: c1c72...527 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Vond korsrygg er et godt tegn i følge gynekologen jeg gikk til. Det er helt vanlige symptomer på graviditet du har. Lykke til ❤️ og forhåpentligvis gratulerer ❤️ Anonymkode: 3b51f...e93 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kroppen gjør seg jo klar til mensen, som enten kommer eller uteblir. Ta ny test i morgen, krysser fingrene for deg! Anonymkode: c1c72...527 Takk for det ☺️ Det blir spennende. Men dersom mensen kommer, vil dette da være det som kalles biokjemisk graviditet? Siden utslag på HCG i kveld. Anonymkode: 2619c...086
Sofakona Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for det ☺️ Det blir spennende. Men dersom mensen kommer, vil dette da være det som kalles biokjemisk graviditet? Siden utslag på HCG i kveld. Anonymkode: 2619c...086 Da vil du få negativt test sp mens noen dager etter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Litt pre-mensen lignende kramper i nedre del av magen var mitt første symptom på at jeg var gravid. Hadde stadig sånne murringer men fikk aldri mensen, så tok en test og Vipps Anonymkode: 806f4...1fb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Hadde menssmerter i starten med begge mine barn. Det er ganske normalt ved graviditet. Anonymkode: d7e97...17b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Mensen er ikke kommet, og ny positiv test i dag 😊 Kanskje det er håp! Det kan selvsagt skje så mye, en spontanabort e.l. Det er jeg forberedt på, og tar hver dag de neste ukene, som de kommer. Så var det det å bli mamma som 37-åring - hvordan skal nå det bli 🤭 Var 30 år med førstefødte. Noen i samme båt, som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: 2619c...086
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 Sånn hadde jeg det også i starten når jeg gikk gravid med begge mine sønner, og det gikk veldig bra. Gratulerer med gravidteten 🥰 Anonymkode: e8049...443 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #10 Skrevet 6. desember 2023 Jeg trodde også jeg skulle få mensen, med de vanlige symptomene. Kanskje enda sterkere symptomer. Var gravid gitt. I uke 13 nå. Anonymkode: f916c...520 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå