Gå til innhold

Positiv graviditetstest, samtidig med venter-mensen-smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier - positiv graviditetstest i kveld (dog etter de tre avlesningsminuttene var gått), samtidig som jeg verker litt i korsrygg og nedre del av mage, og er litt løs i magen - klassisk rett før mensen melder sin ankomst.

Kan det være det som kalles biokjemisk graviditet, en form for abort?

Vi prøver på barn nummer to, men jeg er straks 37 år og det virker å ta sin tid. Har forsont meg med at vi kanskje ikke får det til ❤️ Har prøvd i nesten et år, nå.

Anonymkode: 2619c...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen gjør seg jo klar til mensen, som enten kommer eller uteblir.

Ta ny test i morgen, krysser fingrene for deg!

Anonymkode: c1c72...527

• Hjerte 1
Skrevet

Vond korsrygg er et godt tegn i følge gynekologen jeg gikk til. Det er helt vanlige symptomer på graviditet du har. Lykke til ❤️ og forhåpentligvis gratulerer ❤️

Anonymkode: 3b51f...e93

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kroppen gjør seg jo klar til mensen, som enten kommer eller uteblir.

Ta ny test i morgen, krysser fingrene for deg!

Anonymkode: c1c72...527

Takk for det ☺️ 

Det blir spennende. Men dersom mensen kommer, vil dette da være det som kalles biokjemisk graviditet? Siden utslag på HCG i kveld.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for det ☺️ 

Det blir spennende. Men dersom mensen kommer, vil dette da være det som kalles biokjemisk graviditet? Siden utslag på HCG i kveld.

Da vil du få negativt test sp mens noen dager etter 

Skrevet

Litt pre-mensen lignende kramper i nedre del av magen var mitt første symptom på at jeg var gravid. Hadde stadig sånne murringer men fikk aldri mensen, så tok en test og Vipps :) 

Anonymkode: 806f4...1fb

Skrevet

Hadde menssmerter i starten med begge mine barn.  Det er ganske normalt ved graviditet. 

Anonymkode: d7e97...17b

Skrevet

Mensen er ikke kommet, og ny positiv test i dag 😊 Kanskje det er håp!

Det kan selvsagt skje så mye, en spontanabort e.l. Det er jeg forberedt på, og tar hver dag de neste ukene, som de kommer. 

Så var det det å bli mamma som 37-åring - hvordan skal nå det bli 🤭 Var 30 år med førstefødte. 

Noen i samme båt, som vil dele sine erfaringer?

Skrevet

Sånn hadde jeg det også i starten når jeg gikk gravid med begge mine sønner, og det gikk veldig bra. Gratulerer med gravidteten 🥰

Anonymkode: e8049...443

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg trodde også jeg skulle få mensen, med de vanlige symptomene. Kanskje enda sterkere symptomer. Var gravid gitt. I uke 13 nå.

Anonymkode: f916c...520

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...