AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Jeg vet at klamydia test skal være gratis samme om det er offentlig eller privat gynekolog , men hva med de andre testene? Har stått et år i kø etter henvisning fra fastlege til gynekolog for celleprøve jeg skal til denne uken og vil gjerne ta en helsjekk for alle kjønnssykdommer. Lurer på om jeg kan ta det der siden jeg først er der uansett uten at det blir så mye dyrere (er det gratis?)eller om jeg bør ta det på gratis Olafiaklinikken en annen dag? Noen som vet? Anonymkode: c0ac7...774
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Hvorfor ikke ta det hos fastlegen? Anonymkode: c13b1...ac9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke ta det hos fastlegen? Anonymkode: c13b1...ac9 Fordi fastlegen er mann og jeg nå skal til gynekolog uansett (kvinne) som har det som del av sitt spesialistfelt i motsetning til fastlege Anonymkode: c0ac7...774
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Spør gynekologen om det koster noe. Hvis du vil slippe å stå et år i kø neste gang, anbefaler jeg celleprøve hos fastlegen. Jeg bestilte time på torsdag og skal ta celleprøven i morgen allerede. Fort gjort og så er det også billigere med fastlegetime enn spesialist. Anonymkode: f81bf...e0d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Da må du vente lenge om fastlegen din er populær. Må ofte vente 1 - 2 mnd før jeg får time, med mindre det er nød. Du får fortere hjelp hos fastlegen. Anonymkode: cb38c...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå