AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Traff en fyr på fest i helgen, han har også tidligere vist interesse og har for liten tid siden lagt meg til i alle sosiele medier, blant annet snap. Ikke at han har snappet så mye egentlig i forkant men litt hver dag. Så når vi møttes på fest nå så ble det mye prating, og komplemang fra han og vi hadde det veldig hyggelig. Han prøvde veldig hardt å flørte og vi ble sittende sammen hele kvelden. Og vi endte til sengs, sexen var bra. Dagen etter var han veldi på meg, kyssing, kosing, spurte masse spørsmål om meg for å bli kjent, han så mye på meg og smilte og "ville bare se på meg". Sånn lå vi i mange timer. Han ble noen timer utover dagen før han dro. Han viste altså mye interesse også dagen etter. Men etter han dro hjem, så har det vært så vidt vært noe lyd fra han🤷♀️ altså...hæ? Jeg bare skjønner ikke. var alt dette kun for et nypp eller?🤷♀️😂 hvorfor være så "på" dagen etter da liksom? Kan noen med mannekjønn vennligst forklar hva som skjedde her?😅 Anonymkode: 59a91...226
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Traff en fyr på fest i helgen, han har også tidligere vist interesse og har for liten tid siden lagt meg til i alle sosiele medier, blant annet snap. Ikke at han har snappet så mye egentlig i forkant men litt hver dag. Så når vi møttes på fest nå så ble det mye prating, og komplemang fra han og vi hadde det veldig hyggelig. Han prøvde veldig hardt å flørte og vi ble sittende sammen hele kvelden. Og vi endte til sengs, sexen var bra. Dagen etter var han veldi på meg, kyssing, kosing, spurte masse spørsmål om meg for å bli kjent, han så mye på meg og smilte og "ville bare se på meg". Sånn lå vi i mange timer. Han ble noen timer utover dagen før han dro. Han viste altså mye interesse også dagen etter. Men etter han dro hjem, så har det vært så vidt vært noe lyd fra han🤷♀️ altså...hæ? Jeg bare skjønner ikke. var alt dette kun for et nypp eller?🤷♀️😂 hvorfor være så "på" dagen etter da liksom? Kan noen med mannekjønn vennligst forklar hva som skjedde her?😅 Anonymkode: 59a91...226 Har du tatt kontakt med han da? Du kan jo prøve det og se hvilke respons du får? Virker han avvisende så har du svaret. Da var det mest sannsynlig en « høflighets « greie etter et ligg som han gjerne bare var ute etter 🤷♀️ Anonymkode: 5a171...46b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Når du må spørre om noen er interessert, så er det et klart nei Hvis man er interessert, så oppsøker man personen og vil holde kontakt.. Anonymkode: 46bab...8d0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Menn gjør mye for et ligg ja, og de gjør også mye for en pulevenn de kan sjarmere for å ha i reserve til en annen gang mens de gir inntrykk av at de har følelser og vil noe seriøst. Hva som er tilfelle her er umulig for oss å vite, og siden det også er veldig forskjellig oppfatning av hva som er mye og lite kontakt så blir det umulig å mene noe om den kontakten eller fraværet av den som han gir eller ikke gir deg er mye, lite eller normalt. Derfor vanskelig å si om det er han som ikke er interessert eller du som overtenker. Anonymkode: 95c26...cb3 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Jeg dater en som ryddligvi trenger en dame som tar mest intiativ. Jeg tenkte å følte i flere uker at han er nok ikke nok interesserrt, men det finnes faktisk usikre menn som trenger at en dame tar kontrollen. Han min trenger tydeligvis lang tid og å føle seg trygg. Jeg bestemte meg for å gi han en sjangse og heller være den som gir mer og tar mer intiativ enn å gå glipp av en bra mann. Regner med at han din sier ja til å møte deg når du spørr? Ang meldinger er det mange som ikke er så god på det eller glad i det. Uansett du må føle om du e komfortabel med å være med en sånn mann, men å forandre noen går ikke Jeg hadde nok tatt en prat med han ang mine følelser om jeg var deg. Lykke til❤️ Anonymkode: 89d6d...c45
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Traff en fyr på fest i helgen, han har også tidligere vist interesse og har for liten tid siden lagt meg til i alle sosiele medier, blant annet snap. Ikke at han har snappet så mye egentlig i forkant men litt hver dag. Så når vi møttes på fest nå så ble det mye prating, og komplemang fra han og vi hadde det veldig hyggelig. Han prøvde veldig hardt å flørte og vi ble sittende sammen hele kvelden. Og vi endte til sengs, sexen var bra. Dagen etter var han veldi på meg, kyssing, kosing, spurte masse spørsmål om meg for å bli kjent, han så mye på meg og smilte og "ville bare se på meg". Sånn lå vi i mange timer. Han ble noen timer utover dagen før han dro. Han viste altså mye interesse også dagen etter. Men etter han dro hjem, så har det vært så vidt vært noe lyd fra han🤷♀️ altså...hæ? Jeg bare skjønner ikke. var alt dette kun for et nypp eller?🤷♀️😂 hvorfor være så "på" dagen etter da liksom? Kan noen med mannekjønn vennligst forklar hva som skjedde her?😅 Anonymkode: 59a91...226 GIRL. Det har gått EN/TO dager. Alle sane mennesker skjønner at det er ingenting for menn! Menn trenger generelt mer egentid enn damer, men ærlig talt? Ikke kvel ham før dette har en sjanse til å spire! Det verste menn vet er damer som skaper drama og stress der det ikke trenger å være! Jobb med rizzen din, ikke sitt og overtenk dette! Han sitter helt sikkert og gamer, går tur, jobber eller studerer mens han smiler for seg selv over hvor hyggelig dere hadde det! Er du interessert? Send ham en melding og foreslå noe chill! Anonymkode: de9d8...322 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn gjør mye for et ligg ja, Kunne ønske de sluttet med det, så det ble lettere å møre noen. Anonymkode: f0425...f25
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Han viste jo ganske mye interesse her. Så kanskje han sitter å føler litt på at nå, er det din tur, til å vise om du er interessert. Menn, er mennesker de også, ofte føler de seg litt usikre iforhold til prestasjon i sengen etc også. Jeg ville ha sendt en melding og sagt. "Hei, det var hyggelig igår da ☺️ Håper du har hatt en fin dag." Noe sånt. Da har du tatt kontakt, du er høflig og hyggelig. Også er det opp til han om han svarer eller ikke. Anonymkode: 23993...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når du må spørre om noen er interessert, så er det et klart nei Hvis man er interessert, så oppsøker man personen og vil holde kontakt.. Anonymkode: 46bab...8d0 Næææi. Menn, er også forskjellige 😅 Jeg har forøvrig funnet ut, at mange ikke tør å ta kontakt med meg, da de er redde for at de ikke er "bra nok", samt at jeg helt sikkert har mange valg. Så, ofte må jeg vise interesse i starten for at de idet heletatt skal vise sin. Og sånn er det nok for mange. Anonymkode: 23993...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 Kanskje han føler han har vært direkte og mer på enn deg, og at han tenker ballen ligger hos deg? Dere var tross alt hjemme hos deg. Jeg hadde tenkt det var min tur å ta kontakt/vise interesse. Jeg spiller ikke spill, så jeg sier og gjør som jeg føler for uten for mye overtenking i slike situasjoner. Om jeg var oppriktig interessert og sexen var god kunne jeg sendt noe sånt som dette ut på kvelden" "Heisann! Hvordan er formen? Her har det gått i sløving på sofaen hele dagen 🤪 Takk for en gøy kveld å deilig natt btw 😊😉" Anonymkode: 1169b...774
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Eller kanskje du rett og slett spredde beina for fort, og han tenker du gjør det med mange (rødt flagg) ... Just sayin... Anonymkode: 7901a...d87
TLR Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Næææi. Menn, er også forskjellige 😅 Jeg har forøvrig funnet ut, at mange ikke tør å ta kontakt med meg, da de er redde for at de ikke er "bra nok", samt at jeg helt sikkert har mange valg. Så, ofte må jeg vise interesse i starten for at de idet heletatt skal vise sin. Og sånn er det nok for mange. Anonymkode: 23993...8ec Det er bedre at han tar kontakt med henne. Det er han som skal vise interesse først. Kanskje jeg er gammeldags men det er mitt syn
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eller kanskje du rett og slett spredde beina for fort, og han tenker du gjør det med mange (rødt flagg) ... Just sayin... Anonymkode: 7901a...d87 Men han gjør jo det samme selv.....puler rundt. Anonymkode: b8023...4e7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men han gjør jo det samme selv.....puler rundt. Anonymkode: b8023...4e7 Vet du, likestillingen har ikke kommet så langt. Så langt at den nuller ut våre biologiske instinkter. For en del av oss menn er dette en seleksjonsmetode. Easy come, easy go. Anonymkode: 7901a...d87
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 Jeg har tatt kontakt ja og tatt initiativ til å finne på noe en kveld uten at det ble noe av, fikk et vagt svar tilbake og hørte ikke noe mer om det. Jeg har sendt noen snapper. Han har sendt noen også, men med lite innhold og ikke noe for å konversere, ikke alltid han svarer heller på det jeg sender. Det gjør at jeg ikke gidder å prøve..orke ikke bruke tid på noen som ikke gidder🤷♀️ Ts Anonymkode: 59a91...226 1
miss summers Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje han føler han har vært direkte og mer på enn deg, og at han tenker ballen ligger hos deg? Dere var tross alt hjemme hos deg. Jeg hadde tenkt det var min tur å ta kontakt/vise interesse. Jeg spiller ikke spill, så jeg sier og gjør som jeg føler for uten for mye overtenking i slike situasjoner. Om jeg var oppriktig interessert og sexen var god kunne jeg sendt noe sånt som dette ut på kvelden" "Heisann! Hvordan er formen? Her har det gått i sløving på sofaen hele dagen 🤪 Takk for en gøy kveld å deilig natt btw 😊😉" Anonymkode: 1169b...774 Menn som sier de ikke er bra nok for deg er heller ikke bra nok for deg. Skrinlegg denne.
TLR Skrevet 5. desember 2023 #17 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har tatt kontakt ja og tatt initiativ til å finne på noe en kveld uten at det ble noe av, fikk et vagt svar tilbake og hørte ikke noe mer om det. Jeg har sendt noen snapper. Han har sendt noen også, men med lite innhold og ikke noe for å konversere, ikke alltid han svarer heller på det jeg sender. Det gjør at jeg ikke gidder å prøve..orke ikke bruke tid på noen som ikke gidder🤷♀️ Ts Anonymkode: 59a91...226 Da er han ikke interessert i deg så enkelt er det. Han var kun ute etter sex og det fikk han. Sorry 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå