Mio9 Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaring som telesex vertinne, eller noe lignende? Hvordan funker det, og hvordan er dine erfaringer med det?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Det er kvalmende og dårlig betalt. Du kommer til å få synet ditt på menn og sex helt ødelagt Anonymkode: 49851...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Du skrev ordet korrekt i trådtittelen, men ikke i selve innlegget.. Litt merkelig. Anonymkode: 67bdb...ec7
Jdz Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Telesex..? Virkelig? Er det fortsatt en greie? 1
AndreaJohan Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 21 minutter siden, Mio9 said: Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaring som telesex vertinne, eller noe lignende? Hvordan funker det, og hvordan er dine erfaringer med det? Telesex i 2023?
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Mio9 skrev (11 timer siden): Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaring som telesex vertinne, eller noe lignende? Hvordan funker det, og hvordan er dine erfaringer med det? Det er kun ekte sex med nakne kropper sammen som er sex. Hvor mange er ikke det viktigste men at begge/alle nyter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå