Gjest bonna Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 (endret) slett Endret 24. mai 2024 av bonna
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #2 Skrevet 5. desember 2023 Hva er det du lurer på stagnerer? «Drive» eller evner/kvalitet? Opplever at driven til menn stagnerer og roer seg i 40 årene, men samtidig så er evnene mye bedre en hos de yngre. De klart beste sexpartnerene jeg har hatt er de som er godt voksne. De er ikke så «på». De er ikke kåte og klare så ofte kanskje, men når man har sex, så er de mye mer erfarne og modne. Opplever at de yngre er mye mer ivrige på feil måte liksom. De stresser mye mer. I tillegg er de yngre ofte mer opptatt av typisk kaninknulling, noe som ikke gir meg noen ting. Fikk aldri orgasme feks da jeg var litt yngre og hadde sex med gutter i 20 årene som alltid stresset med liksom komme til selve samleie, som om det liksom var «hovedretten» eller høydepunktet. Den manglende erfaringen og kunnskapen er merkbar 💃🏼 Anonymkode: 9f092...286 1 1
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #3 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva er det du lurer på stagnerer? «Drive» eller evner/kvalitet? Opplever at driven til menn stagnerer og roer seg i 40 årene, men samtidig så er evnene mye bedre en hos de yngre. De klart beste sexpartnerene jeg har hatt er de som er godt voksne. De er ikke så «på». De er ikke kåte og klare så ofte kanskje, men når man har sex, så er de mye mer erfarne og modne. Opplever at de yngre er mye mer ivrige på feil måte liksom. De stresser mye mer. I tillegg er de yngre ofte mer opptatt av typisk kaninknulling, noe som ikke gir meg noen ting. Fikk aldri orgasme feks da jeg var litt yngre og hadde sex med gutter i 20 årene som alltid stresset med liksom komme til selve samleie, som om det liksom var «hovedretten» eller høydepunktet. Den manglende erfaringen og kunnskapen er merkbar 💃🏼 Anonymkode: 9f092...286 En del av de yngste gutter/menn er bare opptatt med å få pikken inn i fitta og tømme seg og så ferdig. Har snakket med flere jenter som sier det. Eldre menn er veldig opptatt av at jenter/kvinner skal nyte med orgasme, Bruke god tid på forspill. Det er det normale men klart det finnes mange unntak.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #4 Skrevet 5. desember 2023 31 minutter siden, feliek54 said: En del av de yngste gutter/menn er bare opptatt med å få pikken inn i fitta og tømme seg og så ferdig. Har snakket med flere jenter som sier det. Eldre menn er veldig opptatt av at jenter/kvinner skal nyte med orgasme, Bruke god tid på forspill. Det er det normale men klart det finnes mange unntak. Jeg er en "eldre mann", og jeg har sex med kjæresten daglig, av og til flere ganger om dagen. jeg er sterkt opptatt av hennes nytelse, og viben vi har sammen. Enkle ligg med tilfeldige objekter har jeg hatt nok av tidligere, og det kan ikke måle seg med sex med hun jeg er glad i. Har mer sex nå enn noen gang. Hun er på min alder, vi er begge 50+. Anonymkode: 6e70a...a23 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #5 Skrevet 5. desember 2023 Kan også legge til at orgasmen min tar litt lenger tid å oppnå nå i en alder av 50+, men det er jo bare en fordel for dama. (hilsen han over) Anonymkode: 6e70a...a23 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #6 Skrevet 5. desember 2023 Mannen min er 52 og han har langt fra stagnert. Anonymkode: c3729...fc7 1
feliek54 Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er en "eldre mann", og jeg har sex med kjæresten daglig, av og til flere ganger om dagen. jeg er sterkt opptatt av hennes nytelse, og viben vi har sammen. Enkle ligg med tilfeldige objekter har jeg hatt nok av tidligere, og det kan ikke måle seg med sex med hun jeg er glad i. Har mer sex nå enn noen gang. Hun er på min alder, vi er begge 50+. Anonymkode: 6e70a...a23 Du har mye rett her men vi lit eldre menn tenker mer på å gi jentene/damene nytelse en de yngre Endret 5. desember 2023 av feliek54
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det du lurer på stagnerer? «Drive» eller evner/kvalitet? Opplever at driven til menn stagnerer og roer seg i 40 årene, men samtidig så er evnene mye bedre en hos de yngre. De klart beste sexpartnerene jeg har hatt er de som er godt voksne. De er ikke så «på». De er ikke kåte og klare så ofte kanskje, men når man har sex, så er de mye mer erfarne og modne. Opplever at de yngre er mye mer ivrige på feil måte liksom. De stresser mye mer. I tillegg er de yngre ofte mer opptatt av typisk kaninknulling, noe som ikke gir meg noen ting. Fikk aldri orgasme feks da jeg var litt yngre og hadde sex med gutter i 20 årene som alltid stresset med liksom komme til selve samleie, som om det liksom var «hovedretten» eller høydepunktet. Den manglende erfaringen og kunnskapen er merkbar 💃🏼 Anonymkode: 9f092...286 Men hvordan er det at de ikke er kåte? Blir det ikke da litt kjedelig og hverdagsli som å tenne opp i ovnen? Anonymkode: 0ccf8...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #9 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men hvordan er det at de ikke er kåte? Blir det ikke da litt kjedelig og hverdagsli som å tenne opp i ovnen? Anonymkode: 0ccf8...5f2 For min del er det godt at kåtskap ikke er like spontan som i yngre år. Å bli kåt av å se en damesykkel, eller en mamelukk på tørkesnora, er litt unødvendig. Nå kåter vi hverandre opp ved behov, har sex i timesvis, knuller i alle hull, suger, slikker og rimmer, kjører på med leketøy. Vi blir kåte på minst samme nivå, men ikke ut av løse lufta. M55, med jevnaldrende dame. Anonymkode: b24ae...a23
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): For min del er det godt at kåtskap ikke er like spontan som i yngre år. Å bli kåt av å se en damesykkel, eller en mamelukk på tørkesnora, er litt unødvendig. Nå kåter vi hverandre opp ved behov, har sex i timesvis, knuller i alle hull, suger, slikker og rimmer, kjører på med leketøy. Vi blir kåte på minst samme nivå, men ikke ut av løse lufta. M55, med jevnaldrende dame. Anonymkode: b24ae...a23 Har ikke opplevd at en mann ble kåt av en damesykkel, eller på et vis som var problematisk 😅 Har opplevd at de ble kåte av meg, men på normalt vis. Anonymkode: 0ccf8...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke opplevd at en mann ble kåt av en damesykkel, eller på et vis som var problematisk 😅 Har opplevd at de ble kåte av meg, men på normalt vis. Anonymkode: 0ccf8...5f2 Slutt å tull da ! da jeg var 16-17 ble jeg kåt av damesykler. Kanskje stod der bare en sykkel, men jeg så en dame i stram Levis-bukser som syklet bortover. Finnes det noe mer sexy enn ei stram damerompe på sykkel ? tenner litt på det fremdeles jeg kjenner jeg 😆😍 Anonymkode: 6e70a...a23 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvordan er det at de ikke er kåte? Blir det ikke da litt kjedelig og hverdagsli som å tenne opp i ovnen? Anonymkode: 0ccf8...5f2 Jeg snakker om at de ikke er så kåte, i den kontekst at sammenlignet med en ung mann, så har de ikke nødvendigvis lyst på sex døgnet rundt. Det skal mer til før de blir kåte. Men når de er kåte, så er det selvfølgelig ingen forskjell. Forskjellen ligger i hvordan de får utløp for kåtskapen. Det er der jeg opplever kvalitetsforskjell med en mer voksen og moden mann. Anonymkode: 9f092...286
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 Lystmessig - etter fylte 40-45 år. Slik var det i mine tidligere forhold. Veldig spent nå som mannen nærmer seg 40 med stormskritt. Anonymkode: 774de...ed0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #14 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å tull da ! da jeg var 16-17 ble jeg kåt av damesykler. Kanskje stod der bare en sykkel, men jeg så en dame i stram Levis-bukser som syklet bortover. Finnes det noe mer sexy enn ei stram damerompe på sykkel ? tenner litt på det fremdeles jeg kjenner jeg 😆😍 Anonymkode: 6e70a...a23 Pga at de gnir klitten på sykkelsetet? Anonymkode: 7a421...a13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #15 Skrevet 5. desember 2023 Umulig å svare på. Min eks var det ikke særlig futt i fra han var 32 år. Antagelig hadde han nok ikke hatt særlig sexdrive noen gang, bortsett fra da sex var ganske nytt og spennende som tenåring. Jeg regner det iallefall ikke som veldig sterk drive å si når man er i begynnelsen av 30 årene at nå har man forsøkt det som er å forsøke, så nå er ikke sex særlig interessant lenger. Min mann er 53 år og virker helt utmerket fremdeles. Skjedde en endring da han var rundt 45 år. Lysten dempet seg litt da, og han fikk en slags midlivskrise. Trodde visst det var begynnelsen på slutten. Da han roet seg ned var ikke forskjellen større enn at det i praksis er ekstremt lite forskjell. Tidligere måtte han av og til være kåt uten at det ble noe, nå hender det en sjelden gang at det er motsatt, at han er sliten når jeg er lysten, men i praksis har vi sex akkurat like ofte som tidligere egentlig. Anonymkode: e2faa...f32
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #16 Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pga at de gnir klitten på sykkelsetet? Anonymkode: 7a421...a13 Pga måten rumpa former seg, når hun sitter litt foroverlent, med stramme jeans 🍑😍 Anonymkode: b24ae...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå