AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Hvor mye bør man ha som buffer per hund selv om hunden er forsikret? Anonymkode: 59559...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 Det spørs på din økonomiske situasjon. Jeg har katter, og har buffer nok til nesten 2x egenandel på forsikring, pr katt, og synes det er en ok målestokk. Men jeg har god nok økonomi til å ikke måtte bruke bufferen til egenandelen, eller kjøpe nytt utstyr ved behov. For meg er buffer for uventede ting forsikring ikke dekker, som da jeg måtte ut med 17 000 for tanntrekk på halvannet år. Jo strammere din økonomi er, jo mer bør buffer være på. Anonymkode: 5f767...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg har buffer på 30.000 til min hund. Anonymkode: 460b0...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå