Gå til innhold

Noen som har reist til Nice? Hvordan er flyplassen der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise med min far som har alzheimer til Nice. Men det er mange år siden jeg var der, så jeg husker ikke hvordan det er der. 

Noen som vet? Vært mange ganger i Paris på charles de gaulle flyplassen. Er den i november like stor? Eller lettere?

Anonymkode: f2d8a...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i Paris, men synes flyplassen i Nice var liten og oversiktlig. 

Anonymkode: f0d9d...1df

• Liker 2
Skrevet

Den er ganske liten. Men anbefaler likevel å bestille assistanse, det gjør hele reisen mye lettere for både den med utfordringer/funksjonshemminger og andre i reisefølget. Man slipper å stå i kø, og vedkommende kan f.eks. hente bagasjen av rullebåndet mens du står med din far. 

Anonymkode: 5d8a7...c4a

• Nyttig 1
Skrevet

Flyplassen i Nice er mye mindre enn CDG. Det kan være ganske fullt der i sesong, for den er egentlig litt liten med tanke på all trafikk dit, men lett å finne frem. 

• Liker 1
Skrevet

Liten, og faktisk i gangavstand fra sentrum, selv om det kanskje ikke blir så aktuelt for dere å gå. :) 

Anonymkode: aab1a...343

Skrevet

Takk for fine svar:) det høres bra ut at den ikke er så stor. Assistanse hadde jeg ikke tenkt på, men skal absolutt undersøke det. Ts

Anonymkode: f2d8a...814

Skrevet

Assistanse er gull! Sist jeg var gjennom den flyplassen brukte jeg muligheten via kredittkort til å gå i loungen, det er veldig greit når flyplassen ellers er stappa med lite sitteplasser og dårlig tilgang på mat

Anonymkode: b5fa5...de8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...