AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Skal igang med tilvenning i bhg på nyåret, og har ikke fått sjekket opp med arbeidsgiver hva jeg får fri til. Noen som vet hva som er vanlig? Vi jobber begge i det offentlige. Er det et visst antall dager med lønn for oss begge? (Skjønner at jeg må spørre sjefen altså, men han er sykemeldt og derfor har jeg ikke fått gjort det enda). Anonymkode: d3b7b...976
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Hos meg hadde vi 3 dager velferdspermisjon med lønn, men mannen min hadde ingenting. Det er stor variasjon.. Anonymkode: 0a5c7...864
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Jeg har èn dag med lønn for tilvenning. Anonymkode: eb752...f57
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Kommunalt ansatt, har 3 dager betalt for barnehagestart, det samme har samboer. Så vi deler på oppstart. Anonymkode: 891c3...331
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Jeg jobber i privat firma og mannen i staten. Begge opererte med at man søkte det antall dager man trengte og at man hadde rett på minst 1 dag. Så vi søkte om 3 hver og fikk det innvilget begge to. På min jobb gikk det da av en kvote vi har på 10 dager til lønnet velferdspermisjon per år (til flytting, begravelse, legebesøk og alt sånt). Usikker på hvordan det er på mannens jobb. Anonymkode: 9f599...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå