AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Jeg har veldig tørr hud på kroppen, spesielt leggene...de blir helt hvite av flasslignende hud. Er så vanskelig å vite hvilken krem som kan passe...jeg får av og til en intens kløe på leggene, kan klø meg til blods. Anonymkode: 289a3...9e0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Da vil jeg anbefale Canoderm på det varmeste. Jeg hadde et stressutløst INTENST kløende utslett på leggen, klarte nesten ikke fungere på jobb, kjøre bil, eller sove, for det klødde så infernalskt at jeg hadde lyst til å klø meg med et rivjern! Klødde meg til blods, fortykket hud og et permanent arr:\ Jeg ble behandlet med antihistaminer, kortisonkremer og injeksjoner(!) for å ta kverken på det, men selv med alt det innabords så klødde det. All kortisonkremen gjorde meg tørr så jeg kjøpte canoderm. Da gikk det bort:P Det kommer fortsatt tilbake om jeg blir utsatt for stress dessverre, men nå er det tilstrekkelig med antihistaminer + canoderm for å slå det ned:) Anonymkode: cf444...b00 2 1
Fighter83 Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 (endret) Bruk allergipiller. Skrubb deg godt med klut/hampvott o.l for å fjerne døde hudceller i dusjen hver kveld. Smør deg inn med kortisonkrem og deretter et lag canoderm etter 5 -10 min før du legger deg. Gjør dette i noen dager også går du over til kun å smøre med canoderm. Fungerer ikke dette så kan du jo gjøre dette i 1-2 uker før du trapper ned kortisonkremen til kun annenhver/tredjehver dag i 1-2 uker før du deretter kun tar det 1 gang pr uke i noen uker. Dropp bruk av såpe! Tenk over vaskemiddel du bruker til klærne dine også. Endret 4. desember 2023 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Canoderm, uten tvil! Den får du på blå resept om du snakker med legen! Anonymkode: 275ad...e31 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Canoderm er redningen for meg og mine to sønner som har tørr hud med tendens til eksem! Hvis jeg ikke er flink til å bruke den regelmessig får jeg eksem og tørr hud med én gang. Anonymkode: 836f9...9fc 1
Capazitet Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 Slår og eit slag for Canoderm. Hjalp med kløen min. Og det er ein dryg krem. Fås billigast på nettapotek 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Skrevet 5. desember 2023 Jeg bruker a-derma Krem mot kløe, påfører hver gang jeg klør og det er mange ganger per dag. Tykkere kremer forverrer kløen hos meg. Står på mild cellegift for å få bukt med det men det tar tid. Anonymkode: 630e6...805
Scherbatsky Skrevet 5. desember 2023 #8 Skrevet 5. desember 2023 Foretrekker carbaderm over canoderm, men tommel opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå