AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Fikk covid for noen uker siden. Er nå frisk, men har litt restsymptomer som snue og hoste. Men: etter jeg fikk tilbake luktesansen synes jeg at jeg har en så ekstremt ekkel smak i munnen. Usikker på om det er en slags gass som kommer fra lungene, eller om det er luktesansen som registrerer lukten på slimet/snørret i nesa? Hjelper nesten ikke å pusse tennene, den ekle smaken kommer tilbake nesten med en gang. Noen som vet hva dette er eller hvordan man kan bli kvitt det? Anonymkode: b920a...697
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Smaksansforstyrrelse, jeg hadde lukterforstyrrelse i nesa nå nylig etter covid og har hatt det en haug med ganger. Oftest er det bensin/diesellukt jeg har kjent i uker. Ikke farlig, det går over av seg selv. Anonymkode: 9f80e...570 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Visste ikke at disse symptomene var fortsatt. Var uten luktesans i to år og håper jeg slipper å oppleve det igjen. Når luktesansen begynte å komme tilbake så ble lukt og smak veldig rar og ekkel en periode før den normaliserte seg. Så det kan hende det bare er en overgang, at du snart har sansene tilbake. Anonymkode: 0f74c...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå