Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Gjest Berit89
Skrevet (endret)

.

Endret av Berit89
Får ikke slettet innlegget.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det kommer til å gå helt fint. Det er mange menn som gjør det samme og svært få som stiller spørsmål rundt det. Barn er selvfølgelig forskjellige. Men når mor er borte, kommer gjerne far mer på banen og det kan være med å skape et bedre forhold, dem i mellom. Jeg studerte langt unna, når de to yngste var små og ingen av dem har tatt noen skade av at jeg var borte noen dager pr måned. 

Anonymkode: 63cc7...3b8

• Liker 1
Skrevet
Berit89 skrev (13 minutter siden):

Hei! 
har en liten på 15 mnd, skal selv reise bort noen dager (2-3 dager) over flere ganger i en periode på noen måneder neste år gr. Jobb… barnet er selvsagt ivaretatt, men usikker på om barnet mitt tar skade av det mtp tilknytning? Fortsatt avhengig av meg på natt men godt forhold til far. Noen gode råd eller erfaringer? Skal være borte sammenlagt 12 dager/netter over 4 mnd. Hva tror dere? 

Det går heeeeeeeeeeeeeeeeelt fint.

Skrevet

Jeg var pendler noen måneder da min eldste var 2 år. På det lengste var jeg borte en hel måned. Og gutten gikk fra å være mammadalt til å bli svært knyttet til sin far og min mor som hjalp til. Når jeg kom hjem tok det en dag så var han visst blitt mammadalt igjen.

Jeg tror ikke han har tatt skade av det, det var viktig for meg med tanke på jobb og det var og viktig for mannen som ble tvunget til å ta mer ansvar hjemme.

Anonymkode: d6bee...240

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...