AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Jeg er 6 uker på vei og sliter med min mest stretchy bukse. Fra tidligere er jeg normalvektig, ca 59kg og 166 høy. Det er allerede vanskelig å skjule magen, kan ikke huske at jeg var slik med nummer to for tre år siden. Er det vanlig å bli så fort stor? Det er kun magen, ikke resten av kroppen. Anonymkode: 054b6...f3e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Jepp, det gikk fort 🙈 Anonymkode: d03bc...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er 6 uker på vei og sliter med min mest stretchy bukse. Fra tidligere er jeg normalvektig, ca 59kg og 166 høy. Det er allerede vanskelig å skjule magen, kan ikke huske at jeg var slik med nummer to for tre år siden. Er det vanlig å bli så fort stor? Det er kun magen, ikke resten av kroppen. Anonymkode: 054b6...f3e Nei ble ikke noe raskere stor med nr 3. Men fra uke 6 var jeg veldig oppblåst og hadde en del vann i kroppen. Anonymkode: 0488c...bbc
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Ja, magen min ble kjapt æ oppblåst. Kan kun gå i bukser som er løse i livet. Skal sies at jeg har en bmi på 30, så jeg har noen ekstra kg på kroppen i tilegg. Jeg merket også denne gangen at jeg kunne kjenne livmoren allerede ike 10, noe jeg ikke har kjent i tidligere graviditeter så tidlig Anonymkode: 5b94c...4cb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Jeg er 6 uker på vei med nummer fem og er utrolig oppblåst, så magen ser mye større ut enn normalt. Anonymkode: 6746d...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå