Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å leve et Seinfeldliv? Ingen jobbing, henge med venner daglig, ingen barn…

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nabo over gangen som stakk innom av og til. Leve livet som mann/kvinne i 40-årene.

Anonymkode: 022b3...bcd

Videoannonse
Annonse
Gjest ufiltrert
Skrevet

veldig gjerne! hvorfor jobbe  og slite rævva av seg for at sjefen og AKSJEEIERENE skal tjene masse haugevis med penger og jeg ikke får en DRITT?

Skrevet

De jobber jo

Anonymkode: bad17...d82

• Liker 11
Skrevet

Nei.

Vil jobbe, henge med venner i blant og komme hjem til mannen hver dag.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En nabo over gangen som stakk innom av og til. Leve livet som mann/kvinne i 40-årene.

Alle unntatt Kramer jobber, men også han prøver å få jobber og prøver seg på å få tjent noen kroner. Han er ikke veldig fornøyd med å være blakk. George har kontorjobb, Jerry er komiker og har mest penger, newman er postbud. 

Serien hadde vært litt kjedelig om det bare vsr George på kontoret som skrev papirer og spiste lunsj. Selv om noen episoder slipper innom kontoret hans også. 

Skrevet

De jobbet jo, det var bare at episodene for det meste viste fritiden deres.

Dessuten var de ikke så gamle, de var vel 30 pluss/minus da serien ble spilt inn

Har egentlig ikke de fleste hatt en sånn tilværelse som besto av venner og lite ansvar? Jeg hadde det i hvert fall omtrent sånn tidlig i / midten av tjueårene.

Gjest theTitanic
Skrevet

Elaine jobber da ganske mye og det har vært mange episoder med frustrasjon over hennes eksentriske sjef.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

NEI...blitt slitsomt i lengden..det ble serien også.p

Skrevet

Nei, absolutt ikke!

Anonymkode: 93307...ed2

Skrevet

De jobber, de? Han selv er komiker, både Elaine og George strever titt og ofte med jobben. Til og med Kramer har jo stadig noen prosjekter på gang.

Anonymkode: 1a53b...68b

Skrevet
ti10 skrev (4 minutter siden):

Dessuten var de ikke så gamle, de var vel 30 pluss/minus da serien ble spilt inn

Har egentlig ikke de fleste hatt en sånn tilværelse som besto av venner og lite ansvar? Jeg hadde det i hvert fall omtrent sånn tidlig i / midten av tjueårene.

Jeg hadde det forresten veldig gøy da, det var en fin tid,  men jeg ville ikke ha hatt det sånn i dag.

Skrevet
ti10 skrev (1 time siden):

Ja de er ikke så gamle, det er bare 90 talls stilen som gjorde at alle så gamle ut

Anonymkode: d4526...01a

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja de er ikke så gamle, det er bare 90 talls stilen som gjorde at alle så gamle ut

Anonymkode: d4526...01a

Michael Richards( Kramer) er født i 1949 Seinfeld i 1954. Seinfeld var i midten av 40-årene på slutten. Michael Richards( Kramer) nesten 50.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Michael Richards( Kramer) er født i 1949 Seinfeld i 1954. Seinfeld var i midten av 40-årene på slutten. Michael Richards( Kramer) nesten 50.

Men ikke Jerry og Kramer da 

Anonymkode: bad17...d82

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og Julia Louis-Dreyfus er født i 1961, Jason Alexander i 1959. Serien ble spilt inn fra 1989 til 1998, så de var altså ganske unge i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...