Gå til innhold

Ørebetennelse som ikke går over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i den tredje uka nå med ørebetennelse. Dråper med antibiotika kur nr to er i gang. Det er bedre men langt fra bra. Det er vondt å spise å jeg klarer ikke gjøre noe. Så fort jeg er i aktivitet, spiser eller prater blir smertene mye sterkere. 
Hvor lenge er der vanlig å ha dette? Jeg hører pulsen i øret å hører ikke no særlig på det betente øret. 
På kur nr to står det at jeg skal fortsette å ta dråper frem til dagen etter bedring. 
Den første kuren med dråper tok jeg i to uker, det ga noe bedring men hver gang jeg tok dråper i øret kjentes det ut som et vepsestikk, intens svie som varte lenge, måtte til slutt be om en annen type dråper. 

Kan ikke huske å ha hatt så mye smerter siden fødsel.. Er dette vanlig? 
Legen har sett i ører to ganger, de har også skylt øret så det er fulgt opp. Lurer på om jeg må ringe de igjen eller om det bare må gå sin gang det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg svarte i en annen (av de mange) ørebetennelsestrådene, virker det som at å ta imot legens råd og smøre seg med tålmodighet, er det beste. Enkelte ganger er sykdommen en har, mer gjenstridig enn andre ganger. 

Anonymkode: 2c84e...0e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Som jeg svarte i en annen (av de mange) ørebetennelsestrådene, virker det som at å ta imot legens råd og smøre seg med tålmodighet, er det beste. Enkelte ganger er sykdommen en har, mer gjenstridig enn andre ganger. 

Anonymkode: 2c84e...0e5

Ja sant det. Får tid til å gruble når en har liggi å sett på stueveggen i noen uker. Alt er relativt såklart 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...