Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Noen som har kjørt med de nye t-banevognene? Hva synes dere? Jeg synes de er ganske fancy. Også bra at man kan gå mellom vognene.
Jane How Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Fine, men færre sitteplasser og ikke nok håndtak for de som må stå. Pent med hvitt inni, men kommer ikke til å se bra ut etter at mange har sittet der med skitne hender etter å ha lest avisa på bana.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Nei,de blir nok fort stygge disse banene. Er så lei av unger og ungdom som planter skitne støvler/sko på setene. Blir vel mye skriblerier over alt og. Ingen ting for være i fred. Farlig å si fra og da,kan jo risikere å bli slått ned el.det som verre er.
Gjest Virvel Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Hvis de er mer stillegående, raskere og ikke har den sure t-banelukten om vinteren, så skal jeg tåle litt fingerflekker og tagging. :icon_smile:
Bønna Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Noen som har kjørt med de nye t-banevognene? Hva synes dere? Jeg synes de er ganske fancy. Også bra at man kan gå mellom vognene. ← Jeg synes de er et bevis for at det offentlige kan produsere. Og at det slettes ikke er nødvendig å privatisere. Med andre ord synes jeg de nye tunnelbanevognene er kjempebra.
Gjest camillo Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Hvis de er mer stillegående, raskere og ikke har den sure t-banelukten om vinteren, så skal jeg tåle litt fingerflekker og tagging. :icon_smile: ← Enig. Jeg bryr meg ikke så hardt om tagging.
Gjest Virvel Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 Tror de skal gå mellom Mortensrud og Storo, men det er vel uansett bare en kort stund...? Jeg har ikke kjørt med dem selv ennå, har bare sett dem utenfra. Hvis du går inn på Trafikanten eller Sporveiens sider finnes det sikkert noe info der.
Jane How Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 De skal prøvekjøres en periode på den strekningen, og man skal visst kunne komme med tilbakemeldinger. Det beste syns jeg er at de er veldig stillegående, det verste er at det er få håndtak for de stående.
-Fisken- Skrevet 31. januar 2006 #10 Skrevet 31. januar 2006 De er nokså "fancy", men jeg liker setene på de gamle vognene bedre.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #11 Skrevet 31. januar 2006 jeg pleier å ta tbana fra mortensrud ned i byen. går denne nye tbanen innom sentrum før den kjører til storo eller må jeg ta en vanlig rød?
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 Tar banen fra Mortensrud hver dag, og herfra går det kun én bane; linje 3 Sognsvann. Skal du til Storo, må du ta linje 5. (fra Vestli til Storo og omvendt.)
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Men prøvekjøringen med den nye t-banen går vel fra Mortensrud til Storo, og kjører gjennom sentrum. http://trafikanten.no/trafikkinfo/os/2006/nye_t-baner.html
Gjest Virvel Skrevet 1. februar 2006 #14 Skrevet 1. februar 2006 jeg pleier å ta tbana fra mortensrud ned i byen. går denne nye tbanen innom sentrum før den kjører til storo eller må jeg ta en vanlig rød? ← Ja, hvordan skulle den ellers komme seg dit? :klø: Alle går da gjennom sentrum...
-Fisken- Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Ja, hvordan skulle den ellers komme seg dit? :klø: Alle går da gjennom sentrum... ← Ja, det var det jeg prøvde å få frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå