Duff Skrevet 5. desember 2023 #21 Del Skrevet 5. desember 2023 Ulven skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje parafin og Laktulose gir den samme effekten? Men det var dyrlegen som ba meg gi Laktulose og også øke dosen. Men løsner det ikke snart og blir mer normal avføring må vi jo inn igjen. Parafin er mere effektivt og de skal drikke ganske mye av det, når min var forstoppelse tror jeg hun drakk en halv liter pluss klyx og da kom alt ut nesten før vi rakk løpe ut døra. Dyrlegen kikket meg rett i øynene og sa "løp" 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 5. desember 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 5. desember 2023 (endret) 33 minutter siden, Duff said: Parafin er mere effektivt og de skal drikke ganske mye av det, når min var forstoppelse tror jeg hun drakk en halv liter pluss klyx og da kom alt ut nesten før vi rakk løpe ut døra. Dyrlegen kikket meg rett i øynene og sa "løp" 😅 Huff stakkars lille vennen. Det hørtes ikke veldig godt ut. 😞 Jeg må isåfall inn til veterinæren for parafin i en større mengde får jeg ikke i henne uten hjelp. Mannen er bortreist, så jeg står alene med dette, og hun er absolutt ikke samarbeidsvillig med noen ting. 😉 Endret 5. desember 2023 av Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå