Ibenholt Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Hvordan lager man guacamole selv? Helst litt sunn variant
Midnattsol Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Min variant: Moden avocado Ferkpresset hvitløk Litt lettrømme Salt Pepper Litt lime eller sitronsaft
Azlan Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Jeg bruker å lage den slik: 2 stk modne avocado Saften av en lime Hvitløk Finhakket rødløk Finhakket rød chili Salt og pepper Lettrømme Det er knall godt!
Azlan Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Du kan forresten også bruke kesam i steden for rømme. Så er den litt sunnere. Eller rømmekolle.
Hilde Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Det skal da ikke være rømme/kesam/majones i ekte guacamole!! Jeg bruker: Avocado Litt tomat Hvitløk Vanlig løk Limejuice Chili Koriander En tråd om hvordan man skal lage autentisk guacamole kan sees her.
Gjest allium Skrevet 29. januar 2006 #7 Skrevet 29. januar 2006 Det skal da ikke være rømme/kesam/majones i ekte guacamole!! Jeg bruker: Avocado Litt tomat Hvitløk Vanlig løk Limejuice Chili Koriander En tråd om hvordan man skal lage autentisk guacamole kan sees her. ← Sånn gjør jeg det også. Koriander er så godt! Kanskje lurt å legge til at det må være friske korianderblader?
Hilde Skrevet 29. januar 2006 #8 Skrevet 29. januar 2006 Ja, det tenkte jeg ikke på, men det må være friske ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå