AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Har jo hendt før også men lenge siden følte jeg. Trengte virkelig den denne idag, selvom jeg vet det blir vanskelig å oppsøke han igjen. Jeg har hatt så mye nedturer med menn den siste tiden og han jeg dater nå er veldig off. Jeg var ute å gikk tur da en bil kjørte forbi,det var i ei gate så han måtte kjøre sent forbi. Kjørte deretter inn til et hus, så fikk heldigvis sett hvilket hus det var. Han skyndte seg ut ac bilen - så på meg og smilte, blikket ble holdt litt. Det er nesten så jeg føler at dette kunne vært en stor mulighet😌 For en følelse. Måtte bare få det ut!😁❤️ Anonymkode: 85040...735 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 En mulighet til en date? Anonymkode: 1ed6d...242
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Sjekk om det står flere navn på postkassa. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 Ikke vær innbilsk TS. Vanlig høflighet betyr ikke at han er interessert. Anonymkode: d985b...e52 9
LadeJarl Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har jo hendt før også men lenge siden følte jeg. Trengte virkelig den denne idag, selvom jeg vet det blir vanskelig å oppsøke han igjen. Jeg har hatt så mye nedturer med menn den siste tiden og han jeg dater nå er veldig off. Jeg var ute å gikk tur da en bil kjørte forbi,det var i ei gate så han måtte kjøre sent forbi. Kjørte deretter inn til et hus, så fikk heldigvis sett hvilket hus det var. Han skyndte seg ut ac bilen - så på meg og smilte, blikket ble holdt litt. Det er nesten så jeg føler at dette kunne vært en stor mulighet😌 For en følelse. Måtte bare få det ut!😁❤️ Anonymkode: 85040...735 😂👌..Håper du tok bilnummeret... 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jo hendt før også men lenge siden følte jeg. Trengte virkelig den denne idag, selvom jeg vet det blir vanskelig å oppsøke han igjen. Jeg har hatt så mye nedturer med menn den siste tiden og han jeg dater nå er veldig off. Jeg var ute å gikk tur da en bil kjørte forbi,det var i ei gate så han måtte kjøre sent forbi. Kjørte deretter inn til et hus, så fikk heldigvis sett hvilket hus det var. Han skyndte seg ut ac bilen - så på meg og smilte, blikket ble holdt litt. Det er nesten så jeg føler at dette kunne vært en stor mulighet😌 For en følelse. Måtte bare få det ut!😁❤️ Anonymkode: 85040...735 Er det virkelig så lite som skal til for å få deg interessert? Anonymkode: a9892...ff7 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke vær innbilsk TS. Vanlig høflighet betyr ikke at han er interessert. Anonymkode: d985b...e52 Nåja. En del av oss har også evnen til å lese kroppsspråk og kan tolke når noen tydelig viser at de liker det de ser. Siden TS ble oppstemt av denne hendelsen antar jeg at han som kikket på henne var ganske tydelig i sitt kroppsspråk. Anonymkode: 3b692...166 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nåja. En del av oss har også evnen til å lese kroppsspråk og kan tolke når noen tydelig viser at de liker det de ser. Siden TS ble oppstemt av denne hendelsen antar jeg at han som kikket på henne var ganske tydelig i sitt kroppsspråk. Anonymkode: 3b692...166 Og veldig mange som tror de kan lese kroppsspråk har virkelig ikke peil. Anonymkode: e7823...e75 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og veldig mange som tror de kan lese kroppsspråk har virkelig ikke peil. Anonymkode: e7823...e75 Merkelig det der. Hadde det var en creepy fyr som sikla så hadde ingen stilt spørsmål ved hvorvidt han stirret på henne fordi han hadde lyst på henne. Er fyren kjekk, så må hun selvsagt være innbilsk. Hvorfor er det så vanskelig å bare akseptere premisset for tråden? Eller sitter du på informasjon ingen av oss andre har inkl. TS? Anonymkode: 3b692...166 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Skrevet 4. desember 2023 Jeg vil ikke drepe lykken til din ts, men for din egen del bør du ikke legge så mye i sånne ting. Dette høres ut som helt vanlig medmenneskelig høflighet, og uansett om han likte det han så så vil du være i fare for å havne i veldig vonde og voldelige forhold om det er så lite oppmerksomhet som skal til for at du blir følelsesmessig engasjert og interessert og drømmende om at dette kan være den rette. Om du ikke havner i en dårlig relasjon pga et utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet så vil du i allfall ha en enormt stor fallgruve på å bli såret. For ingen kjenner hverandre godt nok til å vite om man kan være den rette for hverandre før etter mange mange måneder med dating. Det er veldig selvdestruktivt å tenke sånn etter bare et blikk eller bare noen ukers dating. Mine to cents går på at det er nettopp pga ditt utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet som er grunnen til at du har fortsatt å henge ved på han du dater som er utydelig og kald også. Øv på å gi deg selv den kjærligheten du lengter etter fra andre, og på å sette grenser og fjerne deg selv fra han allerede første gang en mann du dater viser røde flagg eller er dårlig mot deg. Da får du også mere tid til å date andre som kan være bra for deg istedet for å bli låst til en som ikke er bra for deg bare fordi du ønsker kjærlighet mer enn kompatibilitet. Anonymkode: 549db...152
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #11 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelig det der. Hadde det var en creepy fyr som sikla så hadde ingen stilt spørsmål ved hvorvidt han stirret på henne fordi han hadde lyst på henne. Er fyren kjekk, så må hun selvsagt være innbilsk. Hvorfor er det så vanskelig å bare akseptere premisset for tråden? Eller sitter du på informasjon ingen av oss andre har inkl. TS? Anonymkode: 3b692...166 Du ser vel forskjellen på Fyr som sikler på en dame og fyr som oppfører seg helt likt og vennlig som om det skulle vært til en 82 år gammel mann? Om tråden var laget av en mann som tenkte at en kvinne var interessert bare fordi hun så på han så hadde han fått samme svar som ts, at det ikke er noe ved den oppførselen som tilsier noe interesse, at det bare er normal høflighet. Anonymkode: 549db...152
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #12 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vil ikke drepe lykken til din ts, men for din egen del bør du ikke legge så mye i sånne ting. Dette høres ut som helt vanlig medmenneskelig høflighet, og uansett om han likte det han så så vil du være i fare for å havne i veldig vonde og voldelige forhold om det er så lite oppmerksomhet som skal til for at du blir følelsesmessig engasjert og interessert og drømmende om at dette kan være den rette. Om du ikke havner i en dårlig relasjon pga et utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet så vil du i allfall ha en enormt stor fallgruve på å bli såret. For ingen kjenner hverandre godt nok til å vite om man kan være den rette for hverandre før etter mange mange måneder med dating. Det er veldig selvdestruktivt å tenke sånn etter bare et blikk eller bare noen ukers dating. Mine to cents går på at det er nettopp pga ditt utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet som er grunnen til at du har fortsatt å henge ved på han du dater som er utydelig og kald også. Øv på å gi deg selv den kjærligheten du lengter etter fra andre, og på å sette grenser og fjerne deg selv fra han allerede første gang en mann du dater viser røde flagg eller er dårlig mot deg. Da får du også mere tid til å date andre som kan være bra for deg istedet for å bli låst til en som ikke er bra for deg bare fordi du ønsker kjærlighet mer enn kompatibilitet. Anonymkode: 549db...152 Ts jeg unner deg interessen og følelsen, om han så på deg fordi han likte det han så. Men det over er veeeeldig viktig å huske på! Anonymkode: 549db...152
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #13 Skrevet 4. desember 2023 Du må huske hvordan ditt kroppspråk var. Liksom stoppet du for å se på han i oppkjørselen hans? For da er jo det at han først smiler, så stopper litt opp for å holde blikket ditt, spørrende om det er noe du vil, normalt? Møter du blikket til folk sjelden? Ser du sjelden på folk? Jeg ser meg veldig mye rundt og møter blikket til en god del folk hver gang jeg er ute, gir dem et kort smil om det er naturlig også. Men for meg er det bare høflighet. Kan jo være, men syns du burde være forsiktig med å ikke møte opp utenfor det som kanskje er hjemmet hans ofte, om han ikke mente noe med dette, da det kan være litt skummelt. Vet ikke hva du har tenkt å gjøre med dette. Anonymkode: a1eba...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #14 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nåja. En del av oss har også evnen til å lese kroppsspråk og kan tolke når noen tydelig viser at de liker det de ser. Siden TS ble oppstemt av denne hendelsen antar jeg at han som kikket på henne var ganske tydelig i sitt kroppsspråk. Anonymkode: 3b692...166 Ja jeg ser forskjell på vanlig folkeskikk smil og dette. Det her var også litt på avstand, så det ble som i en slow motion😄 Nesten litt sånn man opplever i film. Jeg er absolutt ikke innbilsk og kan si at dette ikke skjer ofte, selvom folk hilser og smiler til vanlig. Dette var noe annet. Anonymkode: 85040...735
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #15 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg ser forskjell på vanlig folkeskikk smil og dette. Det her var også litt på avstand, så det ble som i en slow motion😄 Nesten litt sånn man opplever i film. Jeg er absolutt ikke innbilsk og kan si at dette ikke skjer ofte, selvom folk hilser og smiler til vanlig. Dette var noe annet. Anonymkode: 85040...735 Okei det er bra 😊 Anonymkode: a1eba...bd7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #16 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må huske hvordan ditt kroppspråk var. Liksom stoppet du for å se på han i oppkjørselen hans? For da er jo det at han først smiler, så stopper litt opp for å holde blikket ditt, spørrende om det er noe du vil, normalt? Møter du blikket til folk sjelden? Ser du sjelden på folk? Jeg ser meg veldig mye rundt og møter blikket til en god del folk hver gang jeg er ute, gir dem et kort smil om det er naturlig også. Men for meg er det bare høflighet. Kan jo være, men syns du burde være forsiktig med å ikke møte opp utenfor det som kanskje er hjemmet hans ofte, om han ikke mente noe med dette, da det kan være litt skummelt. Vet ikke hva du har tenkt å gjøre med dette. Anonymkode: a1eba...bd7 Skjønner godt hva du mener. Jeg kommer ikke til å oppsøke han men kommer nok til å legge merke til om bilen hans står der med et merke jeg husker. Det kan jo hende det var en kamerat eller noe. Nei jeg har normal høflighet og ser generelt på folk jeg passerer uten å glo. Jobber i helsevesenet så er godt vant til mennesker, uten at dette har noe betydning i stor grad. Det var bare litt gøy dette!😊 Fikk kjenne på håp igjen. Som sagt jeg treffer en annen en, men aner ikke hvordan det blir. Anonymkode: 85040...735
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #17 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke drepe lykken til din ts, men for din egen del bør du ikke legge så mye i sånne ting. Dette høres ut som helt vanlig medmenneskelig høflighet, og uansett om han likte det han så så vil du være i fare for å havne i veldig vonde og voldelige forhold om det er så lite oppmerksomhet som skal til for at du blir følelsesmessig engasjert og interessert og drømmende om at dette kan være den rette. Om du ikke havner i en dårlig relasjon pga et utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet så vil du i allfall ha en enormt stor fallgruve på å bli såret. For ingen kjenner hverandre godt nok til å vite om man kan være den rette for hverandre før etter mange mange måneder med dating. Det er veldig selvdestruktivt å tenke sånn etter bare et blikk eller bare noen ukers dating. Mine to cents går på at det er nettopp pga ditt utsultet behov for kjærlighet og oppmerksomhet som er grunnen til at du har fortsatt å henge ved på han du dater som er utydelig og kald også. Øv på å gi deg selv den kjærligheten du lengter etter fra andre, og på å sette grenser og fjerne deg selv fra han allerede første gang en mann du dater viser røde flagg eller er dårlig mot deg. Da får du også mere tid til å date andre som kan være bra for deg istedet for å bli låst til en som ikke er bra for deg bare fordi du ønsker kjærlighet mer enn kompatibilitet. Anonymkode: 549db...152 Jeg har absolutt ikke et utsultet behov. Det jeg mener er at dette ikke skjer ofte, men det er en slags flørt i lufta som ikke skjer i det daglige. Det er klart jeg hadde vært sprø om jeg skulle tenkt over hver mann som så på meg. Det er ikke sånn, det er mer som om en mann snur seg og ser tilbake igjen. Man føler en rar greie. Ts Anonymkode: 85040...735
LadeJarl Skrevet 4. desember 2023 #18 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har absolutt ikke et utsultet behov. Det jeg mener er at dette ikke skjer ofte, men det er en slags flørt i lufta som ikke skjer i det daglige. Det er klart jeg hadde vært sprø om jeg skulle tenkt over hver mann som så på meg. Det er ikke sånn, det er mer som om en mann snur seg og ser tilbake igjen. Man føler en rar greie. Ts Anonymkode: 85040...735 Synes du skal stole på følelsen din og sjekke opp om han er singel. Livet går fort og du aner ikke når du får den følelsen neste gang.. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #19 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har absolutt ikke et utsultet behov. Det jeg mener er at dette ikke skjer ofte, men det er en slags flørt i lufta som ikke skjer i det daglige. Det er klart jeg hadde vært sprø om jeg skulle tenkt over hver mann som så på meg. Det er ikke sånn, det er mer som om en mann snur seg og ser tilbake igjen. Man føler en rar greie. Ts Anonymkode: 85040...735 Sier meg enig med LadeJarl, kanskje du burde sjekke om det er noe mer om du føler for det? 😊 Anonymkode: a1eba...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #20 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har absolutt ikke et utsultet behov. Det jeg mener er at dette ikke skjer ofte, men det er en slags flørt i lufta som ikke skjer i det daglige. Det er klart jeg hadde vært sprø om jeg skulle tenkt over hver mann som så på meg. Det er ikke sånn, det er mer som om en mann snur seg og ser tilbake igjen. Man føler en rar greie. Ts Anonymkode: 85040...735 Skjønner 😊 Beklager for kommentaren min, jeg bare har sett det skje med andre og vet hvor fort gjort det er å havne med feil mann da, i værstefall livstruende ikke sant.. 😕 Det er veldig koselig og lysglimt når man føler at man endelig ser en mann man syns er attraktiv og får den øyekontakten og anerkjennelsen på at han syns det samme. Jeg har oppdaget at det er flere menn som ser på en bare man selv ser opp og er åpen så man legger merke til at de legger merke til deg 😊 Anonymkode: 549db...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå