AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Vi er en trio, vært venner i noen år. Men venninne1 har blitt veldig full av sladder den siste tiden. Venninne1 er blandt annet veldig opphengt i at venninne2 ikke visste hvem som hadde gjort henne gravid siden hu hadde samleie med 2 stk ved korte mellom rom. Men vi fant ut av det etterpå hos gynokologen på sykehuset, vi var med å støttet henne når hun skulle ta abort og fikk vite at hu var 1 måned på vei. Så da fant vi fort ut hvem det var. Vi ble enig om å ikke snakke om det fordi det ønsket ikke venninne2. Men venninne1 som sagt respekterer ikke det. Hu synes det er hysterisk morsomt at venninne2 ikke visste hvem faren var i første om gang. Og kalte hu hore og slut. Jeg har sagt flere ganger at vi ikke skal snakke om det men da har hu gått til andre felles venner vi har å fortalt det til dem. Virker som venninne2 ikke vet noe enda og jeg vil fortelle men samtidig vil ikke jeg være den som starter drama med venninne1. Jeg vil også kutte hun venninne1 ut for jeg synes det er så feil og stygt gjort det hun gjør. Burde jeg fortelle venninne2? Hvordan skal jeg gå frem på? Burde jeg konfrontere venninne1 også? Anonymkode: 0328d...6bf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Kjeft ned venninne 1 så hun aldri glemmer det og fortell venninne 2 at hun har null integritet, forteller all mulig drit om henne til andre og ikke er til å stole på. Anonymkode: 2588b...164 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi er en trio, vært venner i noen år. Men venninne1 har blitt veldig full av sladder den siste tiden. Venninne1 er blandt annet veldig opphengt i at venninne2 ikke visste hvem som hadde gjort henne gravid siden hu hadde samleie med 2 stk ved korte mellom rom. Men vi fant ut av det etterpå hos gynokologen på sykehuset, vi var med å støttet henne når hun skulle ta abort og fikk vite at hu var 1 måned på vei. Så da fant vi fort ut hvem det var. Vi ble enig om å ikke snakke om det fordi det ønsket ikke venninne2. Men venninne1 som sagt respekterer ikke det. Hu synes det er hysterisk morsomt at venninne2 ikke visste hvem faren var i første om gang. Og kalte hu hore og slut. Jeg har sagt flere ganger at vi ikke skal snakke om det men da har hu gått til andre felles venner vi har å fortalt det til dem. Virker som venninne2 ikke vet noe enda og jeg vil fortelle men samtidig vil ikke jeg være den som starter drama med venninne1. Jeg vil også kutte hun venninne1 ut for jeg synes det er så feil og stygt gjort det hun gjør. Burde jeg fortelle venninne2? Hvordan skal jeg gå frem på? Burde jeg konfrontere venninne1 også? Anonymkode: 0328d...6bf Tråd skriver her: Må også legge til at jeg synes selv det er så kvalmt når folk snakker om såpass private ting som abort og slikt. Det er faktisk en veldig seriøs ting og venninne2 var helt fra seg og kjempe lei seg. Det var ikke lett for henne i det hele tatt. Håper ikke andre folk gjør sånn, uavhengig om du er venn eller uvenn er det virkelig ikke noe man snakker om.. Anonymkode: 0328d...6bf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjeft ned venninne 1 så hun aldri glemmer det og fortell venninne 2 at hun har null integritet, forteller all mulig drit om henne til andre og ikke er til å stole på. Anonymkode: 2588b...164 Tråd skriver her: Jeg er ikke så god på å kjefte.. har du noen tips på hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: 0328d...6bf
katties Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 (endret) Ja, fortell henne så hun slipper å stole på henne igjen når hun helt klart ikke kan. Psykopatisk oppførsel av hun som synes det er morsomt at noen er gravid, vet ikke hvem faren er og må ta abort... Endret 4. desember 2023 av katties 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Tråd skriver her: Jeg er ikke så god på å kjefte.. har du noen tips på hvordan jeg kan gå frem? Anonymkode: 0328d...6bf Hvis du ikke greier konfrontere henne snakker du med venninne 2 først så tar dere venninne 1 i fellesskap, men venninne 1 bør få en svært entydig tilbakemelding på at dette ikke er greit. Anonymkode: 2588b...164
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 Du burde snakke med begge ja. Hvis ikke risikerer du at sladredama sier til venninna di at det er du som går og sprer det rundt, spesielt om du kutter henne ut. Anonymkode: 30b7a...701 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Skrevet 4. desember 2023 Jeg ville sagt til hun som sladrer og baksnakker at du ikke synes det er greit, også fase henne ut. Ville ikke tenkt det var min oppgave å fortelle hun som tok abort om dette. Sånt blir det bare drama ut av Anonymkode: 665cb...86d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville sagt til hun som sladrer og baksnakker at du ikke synes det er greit, også fase henne ut. Ville ikke tenkt det var min oppgave å fortelle hun som tok abort om dette. Sånt blir det bare drama ut av Anonymkode: 665cb...86d Tråd skriver her, jeg har fortalt venninne2 om det. Hun ble jo helt knust og begynte å gråte skikkelig, og jeg sa jeg er her for henne og støtte henne. Hun da også at hun hadde hørt det var noe dritt snakk om hu men de som fortalte henne det ville ikke si hva. Men Vi skal konfrontere venninne1 i morgen. Føler dette var det rette for meg å gjøre. Jeg vil ikke være den som sitter å ikke sier noe når folk snakker dritt om andre, jeg klarer det bare ikke. Og spesielt ikke om et skilt tema som abort. Anonymkode: 0328d...6bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Skrevet 4. desember 2023 Jeg hadde reist å gått fra venninne1 allerede første gang hun tok opp temaet etter å ha fått beskjed om at det var privat. Anonymkode: f64d4...067
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #11 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde reist å gått fra venninne1 allerede første gang hun tok opp temaet etter å ha fått beskjed om at det var privat. Anonymkode: f64d4...067 Jeg vet jeg burde gått første gangen, men jeg sa hvergang til henne at vi ikke skal snakke om det og jeg deltar ikke i samtalen hvis hu fortsetter. Det er da hu har gått til andre å snakka med dem om det fordi hun vet jeg ikke ønsker å snakke om det. Har ikke vært med henne etter jeg hørte hu hadde fortalt andre det. Anonymkode: 0328d...6bf
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 Hvis jeg hadde funnet ut at ei venninne snakket slik bak min rygg, hadde hun ikke vært venninne lengre. Sånn gjør man ikke. Veldig bra du sa ifra og støtter venninnen din❤️ Anonymkode: 7d2cd...577 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå