Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig truffet en ny dame, og vi har snakket om at vi skal kjøpe en liten gave (ikke noe veldig dyrt) til hverandre til jul.  Vi kjenner enda ikke hverandre inn og ut, så det er vanskelig å vite hva hun trenger eller ikke har.  Er det noen som har tips til gave til en dame i slutten av 40 årene?

Anonymkode: c1056...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et smykke og en boks bakerisjokolade 

Anonymkode: 66e6a...81d

Skrevet

Om hun er stygg og lukter vondt, sminke og parfyme. Med byttekort! 

Anonymkode: 52a82...9b6

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har nylig truffet en ny dame, og vi har snakket om at vi skal kjøpe en liten gave (ikke noe veldig dyrt) til hverandre til jul.  Vi kjenner enda ikke hverandre inn og ut, så det er vanskelig å vite hva hun trenger eller ikke har.  Er det noen som har tips til gave til en dame i slutten av 40 årene?

Anonymkode: c1056...474

Kommer an på hvor mye i kr:

Skumbad

fotpleie

parfyme 

Endret av Rødstrupa
Skrevet

Kjøp noe ut i fra hva du allerede vet om henne. Dere er vel ikke helt ukjent? Kjøper du en gave ut fra informasjon hun har fortalt deg eller ut fra noe du har sett, så viser du at du lytter til henne og bryr deg om henne. 

Anonymkode: f217d...df2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om hun er stygg og lukter vondt, sminke og parfyme. Med byttekort! 

Anonymkode: 52a82...9b6

Jeezes. Må bære et surt liv når du klarer å dra kvinnehat inn i en tråd som dette også 

• Liker 4
Skrevet

Ikke kjøp smykker, med mindre du VET at du har peiling. 😅😅 Det er så kjipt og ikke synes det er fint, også er hele greia bare kleint egentlig. 

Men, det er alltids  kjekt med velvære produkter! Kan ikke gå feil.. 

Men, har du følgt med og fått med deg noen bøker, forfattere eller andre ting hun er interessert i så er jo det super fint! (Hun har helt sikkert fått med seg ting du har snakket om). 

Gjør hun yoga ? (Kjøp en ny matte i farger som matcher leiligheten hennes, eventuelt en bok om yoga/meditasjon). 

Er hun interessert i hunder og drar på tur med hunden i kulda? (Kjøp noen digge varme votter ikke gå for lue, det er vanskeligere å få rett, enn votter). 

Er hun glad i sykle? Kjøp noe sykkel greier.

Liker hun dine kopper å glass fra glassmagasin, sjekke hvilke merker hun har fra før, og fyll på med mere..

Også når du gir gaven kan du lime/tape fast hjertesjokolade uttenpå gaven. Be de å pakke inn for deg i butikken 😅  

Anonymkode: efa66...c4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke kjøp smykker, med mindre du VET at du har peiling. 😅😅 Det er så kjipt og ikke synes det er fint, også er hele greia bare kleint egentlig. 

Men, det er alltids  kjekt med velvære produkter! Kan ikke gå feil.. 

Men, har du følgt med og fått med deg noen bøker, forfattere eller andre ting hun er interessert i så er jo det super fint! (Hun har helt sikkert fått med seg ting du har snakket om). 

Gjør hun yoga ? (Kjøp en ny matte i farger som matcher leiligheten hennes, eventuelt en bok om yoga/meditasjon). 

Er hun interessert i hunder og drar på tur med hunden i kulda? (Kjøp noen digge varme votter ikke gå for lue, det er vanskeligere å få rett, enn votter). 

Er hun glad i sykle? Kjøp noe sykkel greier.

Liker hun dine kopper å glass fra glassmagasin, sjekke hvilke merker hun har fra før, og fyll på med mere..

Også når du gir gaven kan du lime/tape fast hjertesjokolade uttenpå gaven. Be de å pakke inn for deg i butikken 😅  

Smykker kjøpes med byttelapp :)

Hadde blitt skuffa om mannen ga meg gavesett fra Rituals, votter jeg har tjue par av på loftet eller glass/servise jeg ikke trenger.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt skuffa om mannen ga meg gavesett fra Rituals, votter jeg har tjue par av på loftet eller glass/servise jeg ikke trenger.  

Nytt forhold... Ikke mannen din!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig😊 smykker fra kjæresten er en super gave, da kan man bære gaven på seg hele året om man vil. Og er valget for kræsj i forhold til hva man liker, så kan det byttes😊

Anonymkode: 8ada6...6fe

Skrevet

Jeg hadde blitt ekstra skuffa dersom en ny kjæreste hadde gitt meg bodylotion og lignende. Den første julegaven husker man, og følelsen man fikk når den pakkes opp, så da er det jo litt stas med noe ekstra fint (ekstra fint betyr ikke nødvendigvis dyrt, bare så det er sagt.)

• Nyttig 1
Skrevet

Helt enig😊 smykker fra kjæresten er en super gave, da kan man bære gaven på seg hele året om man vil. Og er valget for kræsj i forhold til hva man liker, så kan det byttes😊

Ja, jeg er helt uenig! De håper jo alltid at de har truffet rett...ingen har noen gang fått det til. Det er bare ubehagelige!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når jeg sier mannen min mener jeg ikke en ektemann, men en partner, en langvarig date eller en ny kjæreste. Det spiller ingen rolle. Man skal da ikke være noe mindre romantisk eller mere gjerrig bare fordi man ikke har vært kjærester i mange år. Jeg har opplevd å få smykke av både date og ny kjæreste og syns det er utrolig smigrende. Trenger ikke koste mye, billigste jeg har fått kostet 495 fra Gullsmeden. 

Smykke er en mye mere innertier hos de fleste kvinner enn noe annet sqvip. 

Skrevet

Jeg hadde blitt ekstra skuffa dersom en ny kjæreste hadde gitt meg bodylotion og lignende. Den første julegaven husker man, og følelsen man fikk når den pakkes opp, så da er det jo litt stas med noe ekstra fint (ekstra fint betyr ikke nødvendigvis dyrt, bare så det er sagt.)

Enig! Såååå enig! 

Skrevet

Herregud. Hva henger dere, dere oppi? 

Jeez... 

Jeg sa mye annet også. Ala hva er hennes interesser! 

Også skal dere si at dere blir skuffet over bodylotion. 

Ja, jeg hadde ikke blitt imponert, men bodylotion er alltid kjekt. Hence hadde jeg ikke blitt skuffet over ny kjæreste. Bare ikke imponert 

Skrevet

Ja, jeg er helt uenig! De håper jo alltid at de har truffet rett...ingen har noen gang fått det til. Det er bare ubehagelige!

Det er tanken som teller, og med byttelapp kan man bytte til det smykket man selv vil. Jeg har byttet en gang og ingen tok seg nær av det. De andre har jeg beholdt som jeg fikk de fordi det er gode minner til hver mann. 

Parfyme, bodylotion sett osv er mye mer bom. Mange tåler ikke ingrediensene i typiske gavesett.  Hva skal en dame med et gavesett med sjampo og balsam fra rituals som ikke kan brukes (og som er en lite gjennomtenkt gave, men bare noe man rasker med seg i butikken) og som gjør håret tørt og kviser i nakken pga for parfymert,  når hun har en hårrutine som funker godt fra før f.eks. 

Det er ikke noen sentimental verdi over sånne ting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud. Hva henger dere, dere oppi? 

Jeez... 

Jeg sa mye annet også. Ala hva er hennes interesser! 

Også skal dere si at dere blir skuffet over bodylotion. 

Ja, jeg hadde ikke blitt imponert, men bodylotion er alltid kjekt. Hence hadde jeg ikke blitt skuffet over ny kjæreste. Bare ikke imponert 

Ja men de andre eksemplene dine var dårlige de og, syns jeg. Gavekort på yogatimer, ok la oss si hun går på yoga men da vil man ikke ha gavekort på et helt annet studio på motsatt ende av byen. Dessuten er det yogakurset noe man uansett hadde gått på selv, så det gir ikke noe sentimental verdi av at en annen betaler for det (flere tusen kroner som kunne blitt brukt på noe annet som er et minne livet ut). 

Skrevet

Det er tanken som teller, og med byttelapp kan man bytte til det smykket man selv vil. Jeg har byttet en gang og ingen tok seg nær av det. De andre har jeg beholdt som jeg fikk de fordi det er gode minner til hver mann. 

Parfyme, bodylotion sett osv er mye mer bom. Mange tåler ikke ingrediensene i typiske gavesett.  Hva skal en dame med et gavesett med sjampo og balsam fra rituals som ikke kan brukes (og som er en lite gjennomtenkt gave, men bare noe man rasker med seg i butikken) og som gjør håret tørt og kviser i nakken pga for parfymert,  når hun har en hårrutine som funker godt fra før f.eks. 

Det er ikke noen sentimental verdi over sånne ting. 

Riktig det å kjøpe smykker har en sentimental verdi!... 

Å jeg har ikke fått meg selv til å bytte, og jeg ser de ansiktene og blikkene... Omg også hater jeg egentlig alle smykkene jeg har fått. (Bortsett fra når jeg har nevnt spesifikke smykker jeg ønsker meg eller de har snakket med søsteren min.) 

Også må jeg bruke det innimellom også. Blæææh! Ja, for jeg synes IKKE det er gøy å gå med smykker som kræsjer helt med det jeg liker. Men, jeg får heller ikke til å bytte! 

(Bare gjort det en gang med eksmannen, og jeg så jo hvor skuffet han egentlig ble.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men de andre eksemplene dine var dårlige de og, syns jeg. Gavekort på yogatimer, ok la oss si hun går på yoga men da vil man ikke ha gavekort på et helt annet studio på motsatt ende av byen. Dessuten er det yogakurset noe man uansett hadde gått på selv, så det gir ikke noe sentimental verdi av at en annen betaler for det (flere tusen kroner som kunne blitt brukt på noe annet som er et minne livet ut). 

Sto aldri gavekort!!! 

Yogamatte sto det !

Herregud, damene klikker helt over gaver tydeligvis! 

Stakkars menn 😅 glad jeg er dame 😂😂 

Lykke til TS 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gave fra rituals! Slår nesten aldri feil🥰

Anonymkode: 42d9a...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...