Gjest camillo Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Noen som noengang har holdt ut køen der og kan fortelle meg litt om hva slags sted det er (er det verdt bryet)?
Gjest camillo Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Ooops, trodde du mente komponisten ← Hehe, kunne vært, kunne vært! Jeg tror navnet på utestedet skrives sånn.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Jeg var der en gang. Eller to? Det er noen år siden, kanskje så mye som fem? Uansett ikke min type sted. Litt for "glætt". Ganske pynta, solariumsbrune (og overfladiske?) folk, ganske dyrt og ganske mye lys inne. Mener også å ha lest i avisa at dørvaktene der nekta en afroamerikaner i å komme inn selv om han viste pass og greier, såvidt jeg skjønte. Fyren var en eller annen småkjendis eller idrettsutøver eller noe. Men mye kan ha skjedd siden sist jeg var der. Men det er vel ikke uten grunn at det ligger i samme (?) gate som Smuget.
Gjest camillo Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Jeg var der en gang. Eller to? Det er noen år siden, kanskje så mye som fem? Uansett ikke min type sted. Litt for "glætt". Ganske pynta, solariumsbrune (og overfladiske?) folk, ganske dyrt og ganske mye lys inne. Mener også å ha lest i avisa at dørvaktene der nekta en afroamerikaner i å komme inn selv om han viste pass og greier, såvidt jeg skjønte. Fyren var en eller annen småkjendis eller idrettsutøver eller noe. Hehe, det er sånn jeg har forestilt meg det også... Men mye kan ha skjedd siden sist jeg var der. Men det er vel ikke uten grunn at det ligger i samme (?) gate som Smuget. ← Hva tenker du på?
Nemmera Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Jeg var der på en "privat" fest en gang, så det teller kanskje ikke...? Var utrolig mye mennesker der da jeg var der, så jeg måtte bare holde meg på et sted hele kvelden, så det var ikke store inntrykket jeg fikk egentlig...Jeg syns det virket ok jeg da... Men kan jo være anderledes når det er fritt frem for alle... Vi gikk jo bare rett forbi køen også, så jeg har ikke prøvd å "holde ut" den heller
Blackjack Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Jeg synes ikke det er verdt å holde ut køen der..
Gjest gjest Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Stravinsky er vel et av de stedene i Kirkegata (les:bråkmakergata) som har vært der ihvertfall i de ti siste årene. Klientellet bærer preg av unge mennesker som er er veldig stereotype. Stort sett 20- åringer som er ute for å drikke mest mulig, fortest mulig. Det gir en viss type musikk også. Før var det også veldig mange innvandrere der av typen "eks- jugoslavia", men det var fordi eierene var det selv tror jeg. Etter min mening er ikke Stravinsky et sted å stå i kø for over lengre tid, men et sted man kan ta en øl før køa blir enormt lang.
Blackjack Skrevet 31. januar 2006 #9 Skrevet 31. januar 2006 Stravinsky er vel et av de stedene i Kirkegata (les:bråkmakergata) som har vært der ihvertfall i de ti siste årene. Klientellet bærer preg av unge mennesker som er er veldig stereotype. Stort sett 20- åringer som er ute for å drikke mest mulig, fortest mulig. Det gir en viss type musikk også. Før var det også veldig mange innvandrere der av typen "eks- jugoslavia", men det var fordi eierene var det selv tror jeg. Etter min mening er ikke Stravinsky et sted å stå i kø for over lengre tid, men et sted man kan ta en øl før køa blir enormt lang. ← Feil. Kirkegata er ikke bråkmakergata i Oslo, det er det Rosenkrantzgate som er (som er gaten Stravinsky ligger i). Ellers er jeg enig med deg.
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #10 Skrevet 31. januar 2006 Feil. Kirkegata er ikke bråkmakergata i Oslo, det er det Rosenkrantzgate som er (som er gaten Stravinsky ligger i). Ellers er jeg enig med deg. ← Enig med dere begge. Stravinsky spiller veldig på det at de skal være et sånt hipt og classy sted. Når man først kommer innen for stedets fire vegger raser fasaden, og da ser man massevis av C-kjendiser (aylar, helene rask, big-brother folk) eller silikon-babes med en eller annen "tøff" Pakistaner i hælene på seg. :grine2:
Gjest camillo Skrevet 31. januar 2006 #11 Skrevet 31. januar 2006 Enig med dere begge. Stravinsky spiller veldig på det at de skal være et sånt hipt og classy sted. Når man først kommer innen for stedets fire vegger raser fasaden, og da ser man massevis av C-kjendiser (aylar, helene rask, big-brother folk) eller silikon-babes med en eller annen "tøff" Pakistaner i hælene på seg. :grine2: ← Ok, tror jeg dropper'n.
Blackjack Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Stravinsky spiller veldig på det at de skal være et sånt hipt og classy sted. Når man først kommer innen for stedets fire vegger raser fasaden, og da ser man massevis av C-kjendiser (aylar, helene rask, big-brother folk) eller silikon-babes med en eller annen "tøff" Pakistaner i hælene på seg. :grine2: ← synes disse menneskene er noe av det mest classy vi har i Norge jeg..
Gjest Jalileh Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 synes disse menneskene er noe av det mest classy vi har i Norge jeg.. ← egentlig enig jeg likzåm. åsså er jei misunneli åsså (shh ikke si det til noen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå