AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Til dere som hører mye på lydbok: Hvilken app bruker dere og vil dere anbefale denne? Jeg er usikker på om jeg ønsker en norsk eller engelsk versjon, da jeg primært leser engelske bøker. Men det er en del norske roman jeg ønsker å høre i tillegg. Pluss om det er podcast, e-bøker og barnebøker i «e-bok-form» i tillegg til lydbøker. Anonymkode: 9fbe2...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 10. desember 2023 #2 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg er veldig fornøyd med storytel🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 10. desember 2023 #3 Del Skrevet 10. desember 2023 Audiobookshelf. Men den er mer for selfhosting av lydbøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Jeg valgte Storytel grunnet muligheten til å høre på både norske og engelske bøker. Jeg er fornøyd til nå Anonymkode: 9fbe2...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 4.12.2023 den 11.26): Til dere som hører mye på lydbok: Hvilken app bruker dere og vil dere anbefale denne? Jeg er usikker på om jeg ønsker en norsk eller engelsk versjon, da jeg primært leser engelske bøker. Men det er en del norske roman jeg ønsker å høre i tillegg. Pluss om det er podcast, e-bøker og barnebøker i «e-bok-form» i tillegg til lydbøker. Anonymkode: 9fbe2...4a0 Jeg er svært godt fornøyd med Storytel. De har bøker på norsk, engelsk og svensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå