Gå til innhold

«Ufrivillig» slanking, hvordan holde på vekta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i forbindelse med en livskrise rast ned i vekt. Har tatt av med 10 - 15 kg, på tre måneder rett og slett fordi jeg ikke har klart å spise noe særlig. Det ironiske er at jeg har forsøkt å slanke meg i årevis uten hell… Men når jeg først har gått på en smell så skjedde det helt av seg selv. Jeg er i ferd med å de lyset i tunellen nå, og matlysten kommer sakt men sikkert tilbake. Hvordan skal jeg klare å holde den nye vekta mi, også som mentalt «frisk». Jeg prøver å unngå sukker og usunne ting, og praktiserer også periodisk faste (6:18). Føler likevel at legger på meg bare jeg tenker på et restaurantbesøk eller en fredagskveld...,

Anonymkode: 8849f...721

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kroppen vil motarbeide deg for å gå opp igjen i vekt, du kan jobbe med fokus på mat men til syvende og sist er det en kombinasjon av å bevege seg mer og spise mindre som gjelder.. 

Anonymkode: 445c7...33b

Skrevet

Ikke farlig med restaurant besøk en gang i blandt. Istedet for å tenke kalorier per dag tenk per måned. Går fint å skeie ut en dag også heller spise litt mindre de andre dagene 

Viktigst for meg å holde på vekta er å ikke gå i usunne uvaner igjen, f eks drikke brus til middag, unne meg litt potetgull knask på kvelden osv. For da er det gjort ! 

Også holde kroppen i aktivitet er viktig 

Anonymkode: 640c3...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...