Gå til innhold

Etterlysning : dame som er naturlig behåret?!


Trøndermann

Anbefalte innlegg

Håper de som liker å slikke ei glatt fitte finner ei dame som ikke liker hår der, og motsatt..

At de mannfolka som liker damer med hår på fitta får det.

Hvis ikke så er det noe som heter kompromiss....Hva er man evt villig til å gjøre for å få det slik at evt begge kan bli fornøyde. Så enkelt, og så vanskelig virker det som av og til....

Noen ganger syns jeg voksne mennesker oppfører seg ganske merkelig innimellom, på det viset der....Men men....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Altså folkens, ærlig talt. 70 tallet er forbi for lenge siden, og med det damene som gikk toppløse og med bush under armene osv. Verden har forandret seg. Bortsett fra muligens en og annen bortgjemt hippie er hverken samfunnet eller folk slik lengre. Det er jo også denne tråden et godt eksempel på, enten man liker det eller ikke. Og jeg vil forøvrig tro at de aller fleste synes dette er like greit.

Anonymkode: bf18a...a0e

Det har jo ingenting med 70-tallet å gjøre. Mennesket har hår på kroppene sine og det har vi hatt alltid. Det er bare folk som liker det moten dirigerer oss til å like, som liker det. Resten er avslappet og det er helt greit om det er slik eller sånn. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

🤮 Tror jeg hadde bokstavelig talt spydd om jeg skulle hatt gått ned på noen og funnet en jævla apekattfamilie der nede.

Myke glatte kvinner er det vakreste og deiligste som finnes i universet, trenger ikke å være spesielt pen engang så lenge hun er myk og glatt, det mest feminine som finnes!

Anonymkode: 16623...8c6

Langt, rent hår kan være mykt som bare det. Tyder på at du ikke har så mye erfaring i området. Trist å se hvor umodne folk er og livredde for normal kropp. 

Anonymkode: 7603d...613

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det har jo ingenting med 70-tallet å gjøre. Mennesket har hår på kroppene sine og det har vi hatt alltid. Det er bare folk som liker det moten dirigerer oss til å like, som liker det. Resten er avslappet og det er helt greit om det er slik eller sånn. 

Langt, rent hår kan være mykt som bare det. Tyder på at du ikke har så mye erfaring i området. Trist å se hvor umodne folk er og livredde for normal kropp. 

Anonymkode: 7603d...613

Det er helt greit for meg at noen liker å ha hår, at kvinner og menn bestemmer over sin egen kropp og gjør med sitt eget kroppshår som de vil og ønsker. Og at menn og kvinner har preferanser mot det ene eller andre.

Men

La oss som liker å være barbert snakke på egne vegne. Det klarer jeg og vi helt fint selv.

Igjennom mine 14 år på kg har jeg hørt det meste fra "du barberer deg bare fordi det er mote" til "det er helt ut å være barbert, det er ikke mote lengre".. Nå synes jeg dere bør bestemme dere hvorfor jeg barberer meg. Er det fordi jeg er en moteslave eller er det fordi jeg er helt ute på underlivsmoten:klo:

Eller kanskje det bare er fordi jeg trives best med det selv... :vetikke:Go figure

Det kan hende ditt underliv pleier å gå på catwalken og er desperat etter å være moteriktig men for de fleste fleste, iallefall for meg det svært få som pleier å se underlivet mitt så hva som er mote eller ei kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

Kvinner har fjernet kroppshår siden Kleopatra sin tid. Veldig lang periode for denne moten i så tilfelle.

Og "naturlig kropp", altså viss alt skulle vært helt naturlig hadde vi ikke vasket oss med såpe, pusset tenner, brukt deodorant, brukt sminke, hatt på oss klær etc.

Det er helt greit at noen ikke barberer seg, og det er helt greit at noen liker kvinner med kroppshår men det er også helt greit at noen liker å ikke ha kroppshår, at noen ikke har preferanser for kroppshår. 

Og kjønnshår er stivere, tykkere og grovere enn annet hår på f.eks armer eller hodehår.  

Så lenge folk som velger å beholde kroppshår er frekk og respektløs mot de som barberer seg (som det er eksteremt mye av på kg) og vice versa så kan en ikke akkurat forvente så mye respekt for sitt eget valg og da blir det slike tråder hvor noen er apekatter og ekkel, motbydelige hippier mot de pedofile eller barna. 

Det beste er å live and let live. Noen gjør sånn andre slik, noen liker barbert og noen liker hår. Det spiller jo ingen trille hva andre gjør, så får en gjøre det en liker best og føler mest behag med selv

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...