AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Han har akkurat sånn stil og væremåte som jeg vanligvis faller for. I tillegg er han så varm og omtenksom. Rett og slett en drømmemann! Syns det er vanskelig å fokusere på det jeg egentlig skal snakke om; nemlig at jeg har ganske ille prestasjonsangst. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 672a9...849
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Hvis du nettopp har startet hos han ville jeg ha byttet (eller evt ta det opp med han først for å se om det hjelper). Hvis dette har oppstått etter lengre tid må du snakke med han om det, det er ikke en uvanlig og kan jobbes gjennom slik at det ikke blir noe problem videre, men da må du dele det. Anonymkode: 1a557...ec5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har akkurat sånn stil og væremåte som jeg vanligvis faller for. I tillegg er han så varm og omtenksom. Rett og slett en drømmemann! Syns det er vanskelig å fokusere på det jeg egentlig skal snakke om; nemlig at jeg har ganske ille prestasjonsangst. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 672a9...849 Go for it. Men husk han kan miste autorisasjonen sin om det kommer ut.. Anonymkode: 721a0...542
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 Dette er ikke uvanlig. Hva slags terapi er det snakk om? I mange terapiformer er det naturlig at dere snakker om dette. Det kalles overføring og kommer trolig av at gamle følelser fra tidligere relasjoner blir vekket til live. Anonymkode: 265f4...996 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er ikke uvanlig. Hva slags terapi er det snakk om? I mange terapiformer er det naturlig at dere snakker om dette. Det kalles overføring og kommer trolig av at gamle følelser fra tidligere relasjoner blir vekket til live. Anonymkode: 265f4...996 Det er vel en av de terapiformene hvor man skal snakke om sånt, ja. Shit, det vil jeg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 672a9...849
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er vel en av de terapiformene hvor man skal snakke om sånt, ja. Shit, det vil jeg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 672a9...849 Han har nok hørt det før! Lykke til 😊 Anonymkode: 265f4...996
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Skrevet 4. desember 2023 Ha en dame heller, så blir du ikke så lett distrahert. Det setter sikkert hans kone også pris på. Anonymkode: 3dbe6...21b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Skrevet 4. desember 2023 Har du følt på det lenge? Jeg ville sett det an, ofte går den type følelser over når man blir bedre kjent (er min erfaring). Blir det ikke bedre ville jeg prøvd å snakke om det, selvom det er vanskelig. Anonymkode: 21695...6b3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Skrevet 4. desember 2023 Du bør fortelle det, slik at det brukes i terapien, eller bytte psykolog. Og det kommer aldri til å bli noe mellom dere, selv om du slutter. Anonymkode: 92a57...4c7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Skrevet 5. desember 2023 Tja, bra tilbud å lære seg å sitte stille i båten og vente ut upassende forelskelser under kontrollerte forhold da, i tilfelle man forelsker seg i sjefen, den gifte naboen, legen eller verre i neste omgang🤭. Hvis du klarer oppføre deg normalt, snakke med han, og greier slappe av går det nok fint. Om du blir utilpass, stresset og lukker deg er det gjerne best å bytte eller snakke med han om det. Han har helt sikkert noen triks i ermet for å takle sånt. Anonymkode: 20753...831
JaVel Skrevet 5. desember 2023 #12 Skrevet 5. desember 2023 Det å bli forelsket i psykologen er veldig vanlig har jeg forstått. Så ser ikke hvorfor man skal lage drama om det?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Skrevet 5. desember 2023 Jeg ble forelsket i en behandler(ikke psykolog) en gang, og måtte bare slutte da han ville ringe ambulanse pga vannvittig puls og hjerteklapp på en måling😂Ler ennå, selv om det var kjipt å gå fra et godt behandlingstilbud-som jeg hadde brukt mye penger på(bare utredningen var flere tusen kr😞). Anonymkode: 5df4a...48d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå