Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smårollingen i hus (1 år) er ekstremt aktiv på natten, det sliter oss fullstendig ut… i natt f.eks våknet hun 01.30 og har holdt det gående til 05.30. Hun kaster seg frem og tilbake, prater i ett kjør, skriker «tulleskrik» og er rett og slett en håndfull. Hun sover i egen seng, men finner ikke roen selv når hun først våkner igjen. 

Vi har prøvd mye etter råd fra helsestasjonen. Snakke rolig til henne (fortelle det er natta), stryke på, gitt henne melk/vann på flaske, tatt opp og bysset og ignorert henne for å prøve å vise at vi sover - til ingen nytte. Hun underholder seg selv da videre. Støynivået når virkelig toppen kan man si 🙈 Ender jo opp med at vi til slutt må stå opp og starte dagen, ofte 06.30 i det seneste og føler oss rett og slett helt i zombieland.. 

Flere med 1-åringer her som opplever det samme? Hva fungerer for dere? 
Mange sier jo dette er en fase, og helt sikkert, men denne fasen har jo vart i 5 mnd… kombinert med jobb her i huset er det beinhardt. 

Hun sover kun 1 dupp på dagtid i bhg, dette varierer alt ifra 45 min til 2 timer. Ser ikke ut som tiden på søvnen speiler seg i aktiviteten på natt heller. 

Anonymkode: c44c3...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi samsov med alle våre, så da roet de seg når jeg la en hånd på dem, og vi kunne alle sove videre.

Anonymkode: 53527...db1

Skrevet

Hun er våken hele natta? Når legges hun? Får hun ikke mangel på søvn? Har dere forsøkt samsoving? Har ei på 15mnd og hun våkner litt på natta men sovner raskt heldigvis. Vi samsover og jeg ammer henne enda. Høres slitsomt ut å ha det sånn hver natt😪

Anonymkode: 7e24e...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...