Teardrop Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 Orker ikke at det skal bli kaos å se på liksom, ønsker et "ryddig" og elegant bord... Skal ha rød nervøs fløyelsduk på julaften. Alle tallerkner og service er hvitt. Farge på bordbrikke/spisebrikke? Ensfarget hvit eller grå? julemotiv? Har bare 4 bordbrikker, og siden vi blir en del flere må jeg handle flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg ville droppet brikkene. Anonymkode: 8551d...b17 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Teardrop skrev (10 minutter siden): Orker ikke at det skal bli kaos å se på liksom, ønsker et "ryddig" og elegant bord... Skal ha rød nervøs fløyelsduk på julaften. Alle tallerkner og service er hvitt. Farge på bordbrikke/spisebrikke? Ensfarget hvit eller grå? julemotiv? Har bare 4 bordbrikker, og siden vi blir en del flere må jeg handle flere. Skjønner godt den duken er nervøs for å si det slik🫣🤪 Anonymkode: 56176...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Dekktallerken Anonymkode: 614de...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 strå? Anonymkode: d5a47...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Del Skrevet 4. desember 2023 Vi har alltid lagt servietter under tallerkenene. Ville gått for noe som enten matcher duk eller servise. Anonymkode: 97893...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Del Skrevet 4. desember 2023 Skal du ha noen annen pynt på bordet? Anonymkode: 6bab0...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Del Skrevet 4. desember 2023 For meg er spisebrikker noe jeg bruker i stedet for duk, ikke i tillegg. Føler jeg for å dekke med noe ekstra under tallerkenene når jeg har duk på bordet bruker jeg evt. dekketallerkner, men det er fint uten også. Kanskje du kan ha en bordstrimmel/løper på midten om du føler for å bryte opp litt, i tillegg til evt. annen pynt? Her fant jeg et eksempel på et bord dekket med rød nervøs fløyel, dekketallerkner og bordstrimmel. Anonymkode: 72ac6...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Del Skrevet 4. desember 2023 Brun eller begge juleaktig eller ingen Anonymkode: 784b5...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå