AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Del Skrevet 4. desember 2023 . Anonymkode: 95870...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #2 Del Skrevet 4. desember 2023 Ernæringsmessig eller smaks? Jeg syns Rema sin smaker best men vet ikke med ernæringsinnholdet. Anonymkode: d5e7d...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #3 Del Skrevet 4. desember 2023 Håper IKEA sin er ok… det er den jeg har kjøpt Anonymkode: bea90...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 4. desember 2023 #4 Del Skrevet 4. desember 2023 Når det gjelder søtsaker er det smaken som teller. Spiser man så mye pepperkaker at små forskjeller i ernæringsinnholdet betyr noe, da bør man spise litt mindre. Jeg har hittil ikke funnet en ferdigdeig som smaker like godt som hjemmelaget (fra Trines mat) dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #5 Del Skrevet 4. desember 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: . Anonymkode: 95870...769 Ingen av dem, for å være ærlig. Jeg har smakt begge, og mener de er på ca. samme lavmålsnivå begge to. Ikke store forskjellen. Anonymkode: ef144...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Del Skrevet 4. desember 2023 https://www.mesterbakeren.no/produkt/pepperkakedeig-2/ Det ble denne, kjøpte den på Rema. Synes den var helt fin Ts Anonymkode: 95870...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #7 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Håper IKEA sin er ok… det er den jeg har kjøpt Anonymkode: bea90...507 Ikea sin er den eneste jeg liker. Anonymkode: ff6fb...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #8 Del Skrevet 5. desember 2023 Ingen av dem. Lag deigen selv. Julekaker skal en bruke tid på og kose seg med bakingen. Anonymkode: a8c87...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 5. desember 2023 #9 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg kjøpte Berthas på Kiwi i år (ikke bakt enda) husker ikke om jeg har kjøpt den tidligere år - varierer litt. Den fikk i alle fall topp score (eller så godt som) på en eller annen test jeg leste her om dagen (husker ikke helt hvor, men husker han Andreas Wahl var en av testerene) hvor både konsistens, smak og pepperkakehusbygging var kriteriene😄 Denne var visst den beste (sammen med en annen dyr en jeg ikke husker navnet på) til alle de. Jeg syns faktisk kjøpedeig er bedre enn hjemmelaget (og ja - har prøvd flere, og nei - er ikke en dårlig baker😜) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #10 Del Skrevet 5. desember 2023 Se på innholdet....å få sjokk At folk kan spise noe slikt er sjokkerende. Lag selv eller prøv den fra Godt Brød for eks. Anonymkode: f5766...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #11 Del Skrevet 5. desember 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen av dem. Lag deigen selv. Julekaker skal en bruke tid på og kose seg med bakingen. Anonymkode: a8c87...025 Pepperkake-baking er blitt så mye koseligere etter at kjøpedeig kom i matbutikk. Nå kan vi spontant bake pepperkaker. Om 4-åringen går lei etter 5 minutter er det ok, vi kan gjøre det igjen en annen dag. Vi baker pepperkaker flere ganger før jul vi nå. Og jeg slipper å planlegge deiglaging dagen før Anonymkode: 33c09...1dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #12 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av dem. Lag deigen selv. Julekaker skal en bruke tid på og kose seg med bakingen. Anonymkode: a8c87...025 😂 Så morsomt at det er du som definerer hva man "skal" og "ikke skal" i andres juleforberedelser. Til info så har jeg 3 barn og like mange jobber, og deigen skulle brukes til et pepperkakehus. Jeg bruker IKKE tid på å "kose meg" med å lage deig til det, når jeg knapt har tid til å puste! Ts Anonymkode: 95870...769 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #13 Del Skrevet 5. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av dem. Lag deigen selv. Julekaker skal en bruke tid på og kose seg med bakingen. Anonymkode: a8c87...025 "SKAL"? Når ble det sånn at du bestemmer over hele Norges husholdninger og hva de skal bruke i jula? Anonymkode: bd406...f71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2023 #14 Del Skrevet 5. desember 2023 1 hour ago, Milla29 said: Jeg kjøpte Berthas på Kiwi i år (ikke bakt enda) husker ikke om jeg har kjøpt den tidligere år - varierer litt. Den fikk i alle fall topp score (eller så godt som) på en eller annen test jeg leste her om dagen (husker ikke helt hvor, men husker han Andreas Wahl var en av testerene) hvor både konsistens, smak og pepperkakehusbygging var kriteriene😄 Denne var visst den beste (sammen med en annen dyr en jeg ikke husker navnet på) til alle de. Jeg syns faktisk kjøpedeig er bedre enn hjemmelaget (og ja - har prøvd flere, og nei - er ikke en dårlig baker😜) Du tenker nok på Godt.no sin test av pepperkakedeig https://www.godt.no/aktuelt/i/onrWEg/pepperkakedeig-test Berthas kommer godt ut av testen, baken selv med den i helgen, absolutt grei den Anonymkode: e6543...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå