AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #1 Skrevet 4. desember 2023 Vinteren har bare vart i 2 måneder og allerede er jeg lei. Aldri i verden om jeg holder ut i 6 måneder til med tosifrede minusgrader. Så nå stikker jeg til kanariøyene og blir det til vinteren er over i norge. Takk gud for uføretrygd. Kos dere med stømregningene. Jeg skal bade i havet. Anonymkode: 64482...f9d 2 3
barleymill Skrevet 4. desember 2023 #2 Skrevet 4. desember 2023 Jeg er glad i alle årstider og er glad i kulde også. Er bare å kle på seg. takk gud for at jeg IKKE er uføretrygda 16 3
Pappi Skrevet 4. desember 2023 #3 Skrevet 4. desember 2023 Tror trådstarter bor på Dronning Mauds land eller noe. 8mnd vinter er det ikke så mange steder i Norge. 17 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #4 Skrevet 4. desember 2023 barleymill skrev (9 minutter siden): Jeg er glad i alle årstider og er glad i kulde også. Er bare å kle på seg. takk gud for at jeg IKKE er uføretrygda Som ufør kan en jo reise dit kulde eller sol er når som helst. Anonymkode: 66081...b0a 4
LadeJarl Skrevet 4. desember 2023 #5 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vinteren har bare vart i 2 måneder og allerede er jeg lei. Aldri i verden om jeg holder ut i 6 måneder til med tosifrede minusgrader. Så nå stikker jeg til kanariøyene og blir det til vinteren er over i norge. Takk gud for uføretrygd. Kos dere med stømregningene. Jeg skal bade i havet. Anonymkode: 64482...f9d Lykke til, med det momentet klimaendringene har fått nå kan du godt få 5 grader på Kanariøyene og..Ta med skjerf og ullgenser. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #6 Skrevet 4. desember 2023 "Global oppvarming!, LOL Anonymkode: a2e72...721
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #7 Skrevet 4. desember 2023 Pappi skrev (11 timer siden): Tror trådstarter bor på Dronning Mauds land eller noe. 8mnd vinter er det ikke så mange steder i Norge. Kanskje Finnmarksvidda? Anonymkode: 3aa10...bea
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #8 Skrevet 4. desember 2023 Og her har vi hvorfor folk ser ned på uføretrygdede. Det er denne sjargongen som ødelegger for så mange. Anonymkode: cc8bc...971 10
Pappi Skrevet 4. desember 2023 #9 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje Finnmarksvidda? Anonymkode: 3aa10...bea Er nok mørkt og hustrig med lang vinter der! Men 8 måneder da gitt 😂
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #10 Skrevet 4. desember 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Og her har vi hvorfor folk ser ned på uføretrygdede. Det er denne sjargongen som ødelegger for så mange. Anonymkode: cc8bc...971 Men hvorfor se ned på en hel gruppe fordi om et enkeltindivid er en idiot? Anonymkode: f9f3d...1c9 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #11 Skrevet 4. desember 2023 Her i Norge er vi heldige. I andre land er de ikke like heldige. Derfor må vi være takknemmelige, ikke utakknemmelige! Anonymkode: 3dd22...2e6
NakenPanda Skrevet 4. desember 2023 #12 Skrevet 4. desember 2023 Mandagen er her, midnatt trolletråd for å vise at alle på trygd lever ferielivet halve året i syden 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #13 Skrevet 4. desember 2023 For å komme tilbake til tema, og ikke person; synes det er helt gull med vinter. Anonymkode: c67b3...b98 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #14 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her i Norge er vi heldige. I andre land er de ikke like heldige. Derfor må vi være takknemmelige, ikke utakknemmelige! Anonymkode: 3dd22...2e6 Vet du hva, det må jammen være lov å syte over kulde og mørke, vi mennesker er ikke lagd for det, og vinteren i Norge er en kjip ekstremtilstand. Ikke sikker på om vi er spesielt heldige i europeisk sammenheng lenger heller, sånn bortsett fra krigsområder. Svindyr strøm, mørke, lange arbeidsdager og lønn som knapt dekker utgiftene. Og det var før kulda... Anonymkode: e97ec...193 3 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #15 Skrevet 4. desember 2023 Jeg liker alle årstidene, men kan bli lei av både sommer, vinter og en regnfull høst når de pågår lenge eller temperaturene er veldig høye/lave. Vinteren har faktisk akkurat startet (desember), men ja det har vært kaldt en stund. Men ikke så kaldt at jeg er lei. Jeg liker at det er kaldt om vinteren, skulle gjerne vært mer snø her. Ut i februar pleier jeg å bli lei. Men kos deg på Kanariøyene. Anonymkode: 3a760...dfd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #16 Skrevet 4. desember 2023 NakenPanda skrev (8 minutter siden): Mandagen er her, midnatt trolletråd for å vise at alle på trygd lever ferielivet halve året i syden Når ble det snakk om alle på trygd her? Anonymkode: 66081...b0a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #17 Skrevet 4. desember 2023 Jeg er også uføretrygdet og strever veldig med angst. For meg er denne kulda tryggere, for da kan jeg pakke meg inn og være usynlig. Sommerdager med lek og skrål og glade mennesker gjør meg veldig engstelig. Så noen av oss uføre har det sånn. Anonymkode: c178d...ab1 1 5
Anononyma Skrevet 4. desember 2023 #18 Skrevet 4. desember 2023 Pappi skrev (12 timer siden): Tror trådstarter bor på Dronning Mauds land eller noe. 8mnd vinter er det ikke så mange steder i Norge. I fjor var det 8 mnd vinter i Oslo. Ufatterlig irriterende at av de 10 mnd jeg skulle ha mammaperm måtte jeg ploge barnevogna gjennom sinnsyke mengder snø i 8 av de. Hadde planlagt å kose meg med lange trilleturer, tur i parken, piknik i nærområdet og jeg vet ikke hva. Ble bare innendørs. Snøen kom i okt og forsvant ikke før i mai. Vet ikke hvordan resten av landet hadde det, men 8 mnd vinter i Oslo (og omegn) påvirker en stor andel av befolkningen. Forstår deg godt ts, nyt tilværelsen i varmen! Som ufør har du sikkert nok av andre plager, kan være godt å slippe plages med denne fæle, alt for lange, årstiden. 1 1
NakenPanda Skrevet 4. desember 2023 #19 Skrevet 4. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når ble det snakk om alle på trygd her? Anonymkode: 66081...b0a Takk gud for uføretrygd. Kos dere med stømregningene. Jeg skal bade i havet. Leste du TS?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #20 Skrevet 4. desember 2023 barleymill skrev (13 timer siden): Jeg er glad i alle årstider og er glad i kulde også. Er bare å kle på seg. takk gud for at jeg IKKE er uføretrygda Mye mer ok med vinter når man har en jobb å gå til og noe annet å tenke på enn kuldegrader. Så helt enig, veldig glad jeg ikke er uføretrygdet jeg også TS: du vet at det blir varmere i mars? 3 mnd til…ikke 6… Anonymkode: 324ba...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå