Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i tanker om at dette er et plagg vi som bor sammen med noen ofte møter partneren i både morgen og kveld og at det derfor kanskje er litt viktig hvordan det ser ut. Hva har du lagt vekt på? Sexy, behagelig eller har du ikke tenkt på det i det hele tatt?

Selv har jeg en kjempediger, svart badekåpe i bomull som samboeren påstår er veldig sexy :overrasket: . Han har en svart Ralph Lauren slåbrok som matches med tilhørende bokser eller pysjamasbukse etter behov. Stilig og sexy synes jeg da :sjarmor: !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en liten, knelang, lett, off-white silkebadekåpe. Og det selv om jeg bor aleine.

Skrevet
Har en liten, knelang, lett, off-white silkebadekåpe. Og det selv om jeg bor aleine.

Har en slik jeg også, men i dette gamle huset midtvinters blir det alt for kaldt :tristbla:

Ingen grunn til å se ut som en "boms" bare fordi man bor alene! Alt for mange glemmer at utseende er viktig for eget velvære også!

Skrevet

Jeg har en rød en og en rosa en, begge i håndklestoff. Bruker det bare etter dusjen, selvtørkende ;)

Skrevet (endret)

Samboeren min har ingen morgenkåpe (og det er greit, synes ikke morgenkåpe på menn er sexy uansett stoff, form, designer eller farge). Jeg har to, en god og varm i beige bomull og en liten, gul i silke. Bruker ingen av dem, har ikke brukt dem på mange år, for jeg ser ikke behovet. Vi har klær på om dagen, og kler av oss før vi legger oss og trenger ikke morgenkåpe for å gå mellom badet og soverommet, da er vi nakne.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg har en hvit kjedelig som jeg aldri bruker.

Skrevet

Bare jeg som har - den er svær, tjukk, rød & varm. Mannen påstår den er sexy, men jeg mistenker at det er fordi den er lett å få av. :ler:

Skrevet

Har 2 i silke, men bruker dem ikke mye. Går fra soveromet til badet i nattkjole og skifter der til dagens klær.

Gjest gjest 0
Skrevet

Min er gammel men veldig fin og deilig. Den er burgunder med fleece inni og glatt (ikke blankt) silkeaktig stoff med litt mønster utenpå. Jeg har fått mange komplimenter for den. Det var en bursdagsgave fra søsteren min for noen år siden.

Sambo har en mørkeblå frotte badekåpe han nesten aldri bruker.

Gjest gjest 0
Skrevet

Jo, jeg har en svart silkemorgenkåpe jeg kjøpte i thailand som jeg bruker om sommeren når det er varmt.

Skrevet

Vi har begge knelange i thaisilke.

Jeg kan ikke forestille meg han i frottèmorgenkåpe, så jeg er fornøyd med de to han har og syns han passer dem bra :)

Skrevet

Har en deilig tykk badekåpe i sånn håndklestoff. Mellomblå.

Deilig å ha på seg etter dusjen.

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Jeg bruker ikke morgenkåpe lenger - må rett ut med hunden når jeg står opp, så jeg slenger på meg en pyamasbukse med en stor genser utpå.

Skrevet

Jeg har en stor, lang, lyseblå fleece morgenkåpe som jeg bruker både morgen og kveld. Huset vårt er så genialt bygd at når jeg skal gå opp og ned må jeg gå i en trapp som har vinduer rett i mot - med fullt innsyn fra den veltrafikerte veien på utsiden huset... :klaske:

Så morgenkåpe er et must her i huset.

Mannen har en koksgrå slobrok i frotteliknende stoff.

Ikke spesielt sexy noen av oss. ;)

Skrevet

Har ei litt lengre lilla i sånn mjukt stoff, og ei kort i vanlig stoff med blomstrar på.

Skrevet

Kritthvit vaffelmønstret badekåpe fra The whote company i London.

Superdigg!

Skrevet
Kritthvit vaffelmønstret badekåpe fra The whote company i London.

Superdigg!

...The white company...

Skrevet

Min er en helt vanlig lyseblå frottésak. Ikke på noen måte sexy, men jeg bor sammen med foreldrene mine og lillebror. :ler:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg har en beige i frottè. Bruker den ofte etter at jeg har dusjet. Behagelig plagg å ha på seg. Samboeren har en grå i frottè, den kler han godt.

Skrevet

Jeg har skreddersydd morgenkåpe i sort og rosa, som min mann fikk sydd til meg i Thailand :)

Den er lang, stor og god og har initialene mine på :)

Og så er den sånn at jeg kan bruke den begge veier, altså vrenge den avhengig av om jeg vil ha sort med rosa eller rosa med sort :) *fornøyd*

Min mann kommer aldri til å iføre seg morgenkåpe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...