Gå til innhold

Gode menn blir fuckboys på grunn av tinder/apper?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min observasjon etter noen måneder i gamet som ganske attraktiv.

Etter litt prøving og feiling i starten, så har alt gått på skinner, og jeg kan nå kunne få meg dater så ofte jeg gidder. Jeg oppleves av mange damer som spennende, mystisk og attraktiv, og har skuffet mange jenter ved at jeg ikke har gått videre med de, og har desverre også fått noen til å starte på en forelskelse.
Men nå som jeg avklarer med en dame, så har jeg mange interessante leads på Tinder og alternativt, og det kommer stadig inn likes, og jeg merker at spenningen på disse er høy, og jeg savner jakten litt, og det ville vært veldig lett og nå fortsatt ett parallelt løp, for å få utløp for denne spenningen!

Så er jo spørsmålet om online dating skaper sine egne problemer ved måten vi etterhvert har rigget det til og om gode menn faktisk kan bli omskapt til fuckboys, eller er dette noe vi/de var fra før?

(For min del så klarer jeg ikke å spille dette spillet, og har alltid vært trofast, men ser en ufattlig spenning ved det. Tinder er lagt i passiv-modus, så tidligere matcher kan se meg)

Endret av Fjellmannover190
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da var de ikke gode menn fra før, men noen som oppførte seg som gode menn fordi det var mer sosialt uakseptabelt å vise hvor duste de var, inntil de kom på tinder hvor det er mer normalisert 

Anonymkode: 322de...7a4

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Skjer ikke. Jeg er autist. Min rigiditet beskytter meg

Skrevet

Tinder gjør oss avhengig av ytre bekreftelse og reduserer den emosjonelle intelligensen ved at vi ser på andre mer og mer som objekter og ikke mennesker.  Mennesker som bruker andre for kortvarig tilfredsstillelse er narsissistiske. 

• Liker 6
Skrevet

Men er du på Tinder enda du har en fast partner da?

Skrevet

Tror nok det er en del sannhet i påstanden. Menn som har draget og er ettertraktet ender gjerne opp som fuckboys siden det gir mer spenning med mye variasjon og man slipper forpliktelser. Det er nok vinn vinn for en del. Så da lever man deretter. 

Etterhvert blir nok flere mer kyniske, sliter med tilknytning, etc. Prøver man seg på forhold og det blir humpete, kjedelig, eller hva som helst så vet man at det er lett å gå tilbake til gamle vaner eller å være utro. 

Anonymkode: 08c15...e34

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke det bare gjelder Tinder, tenker også på mange sosiale medier. Det du beskriver er vel en slags zeitgeist, et definerende element ved vår nåtid.

Plutselig har hvermannsen fått en mulighet til å gå fra å være til en 0 til å bli en Gud. Se bare på YouTube, Instagram, TikTok, hvor vanlige folk som kanskje ikke har vært vant til å være midtpunkt plutselig får masse oppmerksomhet og status.

Det kan være en test for alle og enhver - så da spørs det da på verdiene. Hva man velger å stå for. Mange som har mistet seg selv, eller i alle fall den man trodde at man var, i higen på å bli beundret mer.

Anonymkode: 52632...2ff

• Liker 1
Skrevet

Du opplever jo det de fleste kvinner opplever konstant. At det å få sex er lett. Men er det viktig at det er nye folk og at det er så mange som mulig? Jeg er enig med innlegget to over meg som sier at det handler om bekreftelse. Jeg ser at kvinner ikke nødvendigvis fårstår menns følelse av at de kan få et ligg og at det har verdi.

• Nyttig 1
Gjest ufiltrert
Skrevet

At han er i forhold og fortsatt er på tinder og beholder det for "i tilfelle han vil kjenne litt jag igjen" sier jo sitt.

Dette er ikke en mann man tar tips og råd ifra om man vil være GOD. Men Chads of fuckboys har sikkert mye å lære av denna sjarmøren.

Skrevet

TS her, formelt så har jeg kun fokus på en person, men forhold er ikke avklart. Alle dialog er stoppet, men den ligger som inaktiv. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Fjellmannover190 said:

TS her, formelt så har jeg kun fokus på en person, men forhold er ikke avklart. Alle dialog er stoppet, men den ligger som inaktiv. 

Fortell henne at du har tinder fortsatt sånn "just in case" siden du har SÅ mange garanterte ligg der, sånn i tilfelle dette ikke fungerer.

Sånn, nå kan du fuckboye fritt igjen.

Kose seg masse da!

Endret av ufiltrert
Skrevet

Gode menn blir ikke fuckboys. Sorry. Dersom kvinner er så opptatt av deg og ønsker ditt selskap så har du sannsynligvis kvaliteter de ønsker, som ikke nødvendigvis handler om utseendet. Å kalle kvinner for «interessante leads» forteller meg at det har gått deg litt til hodet, eventuelt har du sett kvinner som objekter fra før. Dette gjør deg ikke til en god mann. 

• Nyttig 4
Skrevet
9 minutter siden, ufiltrert said:

At han er i forhold og fortsatt er på tinder og beholder det for "i tilfelle han vil kjenne litt jag igjen" sier jo sitt.

Dette er ikke en mann man tar tips og råd ifra om man vil være GOD. Men Chads of fuckboys har sikkert mye å lære av denna sjarmøren.

Døm meg gjerne, men dette er kun en observasjon. Om jeg er god eller ikke, det kan ikke vites på et forum, her er det mye troll

• Liker 1
Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Fjellmannover190 said:

Døm meg gjerne, men dette er kun en observasjon. Om jeg er god eller ikke, det kan ikke vites på et forum, her er det mye troll

Du har allerede avslørt deg som en kvinneobjektifierer og heller vil ha tilgang til "andre siden av gresset" hele tiden.

Du er en fuckboy.

Dine observasjoner teller ikke en dritt for ikke-fuckboys.

Endret av ufiltrert
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (6 minutter siden):

Hva er fokuset du har med denne damen? Finner du ut om hun passer inn i din fremtid og kan fungere som et godt team, eller finner du ut om hun gir deg de riktige følelsene?

Skrevet
3 minutter siden, ufiltrert said:

Fortell henne at du har tinder fortsatt sånn "just in case" siden du har SÅ mange garanterte ligg der, sånn i tilfelle dette ikke fungerer.

Sånn, nå kan du fuckboye fritt igjen.

Kose seg masse da!

Alternativt kan vi gå inn på hverandres profiler, da begge to kan se at den andre har en profil...

Skrevet

Det eneste jeg kan si er at trådstarter har et cringe brukernavn.
Utbasunerende 😅

Gjest ufiltrert
Skrevet
Just now, Osenua said:

Utbasunerende 😅

Han må vise at han er bedre enn oss andre vøtt.

Skrevet

Gode menn er IKKE på Tinder 

Anonymkode: 1a095...7a6

Skrevet
Osenua skrev (2 minutter siden):

Utbasunerende 😅

Han er tilsynelatende en drøm på tinder også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...