AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #1 Skrevet 3. desember 2023 Hei, har en kompis som har bestilt flybillett for meg. Vi skal reise sammen. Problemet er bare at begge billettene våre står i hans navn. Er det en reell risiko for å bli nektet ombordstigning hvis jeg ikke betaler for navneendring? Anonymkode: 47517...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #2 Skrevet 3. desember 2023 Jepp, du kommer ikke inn med feil navn på biletten. Anonymkode: 6598d...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #3 Skrevet 3. desember 2023 Jupp, du kommer ikke med på flyet hvis det står et annet navn på billetten. Anonymkode: 7ec80...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #4 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp, du kommer ikke inn med feil navn på biletten. Anonymkode: 6598d...cd9 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jupp, du kommer ikke med på flyet hvis det står et annet navn på billetten. Anonymkode: 7ec80...aa9 Er dere sikre på dette? Jeg har flydd mange ganger, og aldri har noen sjekket legitimasjon. Anonymkode: 47517...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #5 Skrevet 3. desember 2023 Hvor skal du? Til/fra utlandet går det i alle fall ikke. Det kan også begynne å ringe noen bjeller når det er to stk med samme navn på flyet. Jeg hadde absolutt betalt for navneendring. Hvorfor i alle dager førte han opp seg selv to ganger? Anonymkode: c06ba...720 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor skal du? Til/fra utlandet går det i alle fall ikke. Det kan også begynne å ringe noen bjeller når det er to stk med samme navn på flyet. Jeg hadde absolutt betalt for navneendring. Hvorfor i alle dager førte han opp seg selv to ganger? Anonymkode: c06ba...720 Jeg skal fly innenlands. Grunnen til at han hadde kjøpt to stykker var at det bare ble sånn. Anonymkode: 47517...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Skrevet 3. desember 2023 Dette må du sjekke opp, kan bli kjedelig hvis du ikke får være med eller må betale for dyr navneendring.. Anonymkode: b28a9...afe
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Skrevet 3. desember 2023 Tilleggsspørsmål: kan man eventuelt endre navn når man kommer på flyplassen? Eller er løpet kjørt da, og man må eventuelt kjøpe ny billett? Anonymkode: 47517...860
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #9 Skrevet 3. desember 2023 Ble de bestilt i dag? Både SAS og Norwegian har 24 timer åpent kjøp, så da er det mulig å avbestille og bestille på nytt. Litt relevant for saken, er du mann eller dame? Hvis du er dame og det står Kåre på billetten din, vil de kanskje lure litt. Anonymkode: e8baf...f81
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #10 Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tilleggsspørsmål: kan man eventuelt endre navn når man kommer på flyplassen? Eller er løpet kjørt da, og man må eventuelt kjøpe ny billett? Anonymkode: 47517...860 Noen ganger og prisen opp. Avhengig av hvordan billetten er kjøpt, ikke alltid flyselskapet kan endre, må gjøres gjennom brukt salgskanal. Anonymkode: 0cf90...e7e
petterm Skrevet 3. desember 2023 #11 Skrevet 3. desember 2023 På grunn av en misforståelse ble det kjøpt 2 biletter til sønnen min på samme flygning (med Widerøe). Da fikk vi refundert den ene biletten uten problemer. Samme person kan ikke ha 2 biletter på samme fly fikk vi beskjed om. Sjekk hva flyselskapet anbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå